#1
als je wat je zegt een klein lijntje neemt, zal je best kunnen slapen. nja ik kon in elk geval gewoon slapen. je zal niet lang slapen.. maar een paar uurtjes moet makkelijk gaan
in elk geval, zo was het bij mij de eerste paar keer.
in elk geval, zo was het bij mij de eerste paar keer.


