Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe slecht is speed?

hoe slecht is speed?

94 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#1
schranziewanzie zei:
nee echt nie
zeg u heb er maar 2 gesnoven van die speed.
en mijn neus voelt aan of ik er grammen heb doorgejaagd.
heb graag goeie speed
en goeie speed brand fel das een feit.
maar da branden da is echt wijs
Klik om te vergroten...

schranziewanzie zei:
maar je hebt altijd van die achterlijke mensen die het fijn vinden om te stoefen over hun achterlijk drugsgebruik.
..
nee je bent nu echt een stoere kerel.
als ge een staande ovatie wilt je moet het maar zeggen
Klik om te vergroten...
:wave:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed is rommel
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#3
JewCookie zei:
het gaat hier over amfitamines.. niet over meth..
Klik om te vergroten...
Amph is ook rommel :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kim zei:
Speed is rommel
Klik om te vergroten...

METH maakt alles naar de kanker lichamelijk en geestelijk, troep, rommel, :smilingimp: :angry:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meth is chemische troep snap ook niet dat mensen dat hier zullen gaan gebruiken.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
slunse zei:
schranziewanzie zei:
nee echt nie
zeg u heb er maar 2 gesnoven van die speed.
en mijn neus voelt aan of ik er grammen heb doorgejaagd.
heb graag goeie speed
en goeie speed brand fel das een feit.
maar da branden da is echt wijs
Klik om te vergroten...

schranziewanzie zei:
maar je hebt altijd van die achterlijke mensen die het fijn vinden om te stoefen over hun achterlijk drugsgebruik.
..
nee je bent nu echt een stoere kerel.
als ge een staande ovatie wilt je moet het maar zeggen
Klik om te vergroten...
:wave:
Klik om te vergroten...

ge zijt mij toch een achterlijk manneke he
3 lijnen speed is da veel.
met achterlijk druggebruik bedoel ik dus
ik heb 6 gram pure ghb ineens gepakt
heb wel moeten vechten voor recht te blijven staan maar gaan doet het dus wel.
ga wa verder spelen klein kind
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
need^weed zei:
Kim zei:
Speed is rommel
Klik om te vergroten...

METH maakt alles naar de kanker lichamelijk en geestelijk, troep, rommel, :smilingimp: :angry:
Klik om te vergroten...

Kim zei:
Meth is chemische troep snap ook niet dat mensen dat hier zullen gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...

het gaat hier over amfitamines.. niet over meth..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
It's my wife, and it's my life.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
need^weed zei:
Kim zei:
Speed is rommel
Klik om te vergroten...

METH maakt alles naar de kanker lichamelijk en geestelijk, troep, rommel, :smilingimp: :angry:
Klik om te vergroten...

Kim zei:
Meth is chemische troep snap ook niet dat mensen dat hier zullen gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...

het gaat hier over amfitamines.. niet over meth..
Klik om te vergroten...

mijn fout ik dacht dt dat een pot nat was :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
need^weed zei:
JewCookie zei:
need^weed zei:
Kim zei:
Speed is rommel
Klik om te vergroten...

METH maakt alles naar de kanker lichamelijk en geestelijk, troep, rommel, :smilingimp: :angry:
Klik om te vergroten...

Kim zei:
Meth is chemische troep snap ook niet dat mensen dat hier zullen gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...

het gaat hier over amfitamines.. niet over meth..
Klik om te vergroten...

mijn fout ik dacht dt dat een pot nat was :wink:
Klik om te vergroten...


www.google.nl

vergelijk ze maar.. dan weet je wat je over één kant scheert.. :wave:

zit echt heeel veel verschil in.. :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
het gaat hier over amfitamines.. niet over meth..
Klik om te vergroten...
Amph is ook rommel :P
Klik om te vergroten...
correctie
drugs zijn rommel
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
De wereld is rommel.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
De wereld is rommel.
Klik om te vergroten...
how how
nie overdrijven he
tis nu nie altijd rozegeur en maneschijn maar rommel.
toch nie depri aan het worden zeker
kop op kerel :wink: :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
De wereld is rommel.
Klik om te vergroten...

alles is rommel waar slaat het op dat we leven, waar slaan mensen op waar slaat alles op waarom heb ik die domme lucht nodig om te leven, waarom bestaat de aarde waarom leef ik eigenlijk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: WTF , als je zo gaat denken word je gek :mrgreen:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als jullie pep rommel vinne,waarom zitte dan hier te posten? :rolleyes:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
Als jullie pep rommel vinne,waarom zitte dan hier te posten? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Pep is wel lekker,maar wel rommel.
Waarom dat hier neer te zetten?
Om de mensen ervan bewust te maken die nog in het droomwereldje leven die nog denken dat het allemaal wel meevalt? :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
flash kieke zei:
Als jullie pep rommel vinne,waarom zitte dan hier te posten? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
waarom niet? :rolleyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
je kan je beter afvragen waarom ze hier posten terwijl ze denken dat het rommel is, maar terwijl als je speed goed gebruikt het helemaal niet zo schadelijk is, en dat weten ze dan weer niet, dus gebruiken ze het niet en scheren ze alle gebruikers over een kam...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
JewCookie zei:
je kan je beter afvragen waarom ze hier posten terwijl ze denken dat het rommel is, maar terwijl als je speed goed gebruikt het helemaal niet zo schadelijk is, en dat weten ze dan weer niet, dus gebruiken ze het niet en scheren ze alle gebruikers over een kam...
Klik om te vergroten...

stel je niet zo aan mafkees, voel je niet zo aangesproke :rolleyes: zo ws het helemaal niet bedoeld, ik had het over meth :openmouth:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#20
schranziewanzie zei:
slunse zei:
schranziewanzie zei:
nee echt nie
zeg u heb er maar 2 gesnoven van die speed.
en mijn neus voelt aan of ik er grammen heb doorgejaagd.
heb graag goeie speed
en goeie speed brand fel das een feit.
maar da branden da is echt wijs
Klik om te vergroten...

schranziewanzie zei:
maar je hebt altijd van die achterlijke mensen die het fijn vinden om te stoefen over hun achterlijk drugsgebruik.
..
nee je bent nu echt een stoere kerel.
als ge een staande ovatie wilt je moet het maar zeggen
Klik om te vergroten...
:wave:
Klik om te vergroten...

ge zijt mij toch een achterlijk manneke he
3 lijnen speed is da veel.
met achterlijk druggebruik bedoel ik dus
ik heb 6 gram pure ghb ineens gepakt
heb wel moeten vechten voor recht te blijven staan maar gaan doet het dus wel.
ga wa verder spelen klein kind
Klik om te vergroten...

1. waar lees je dat ik die 6g ineens heb gepakt?
2. ik heb nergens gezegd dat drie lijnen veel is. stoefen is volgens mij, iets vertellen en laten merken dat je er trots op bent. en dat hoeft niet over hoeveelheden te gaan, dat kan ook zijn over hoe leuk het wel is. zoals fel branden in je neus da zoo wijs is. heb je me ergens horen zeggen dat ik het leuk vond? ik zei dat het wel ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."