Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe slecht is speed?

hoe slecht is speed?

94 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
je kan je beter afvragen waarom ze hier posten terwijl ze denken dat het rommel is, maar terwijl als je speed goed gebruikt het helemaal niet zo schadelijk is, en dat weten ze dan weer niet, dus gebruiken ze het niet en scheren ze alle gebruikers over een kam...
Klik om te vergroten...
Je kan speed goed gebruiken en dan nog blijft het rommel voor je lichaam.Ik heb na 2 x weinig gebruiken al complicaties terwijl ik als een gezonde jongeman door het leven ga :wink:
Maar goed,dream your dream als jij wilt denken dat het gezond voor je is (ook als je het "goed gebruikt") moet je dat maar denken :wave:
Klik om te vergroten...

staat er dat het gezond is?
Klik om te vergroten...
Nou ok gezond zeg je niet letterlijk,maar volgens jou is het niet zo schadelijk als je het "goed" gebruikt,en daar ben ik het niet met je eens :)
Klik om te vergroten...

Ik wel :)
Klik om te vergroten...
ik ook :wink:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar hoe kan het dan dat hier mensen zeggen dat ze jaren hebben gebruikt en toch niets vertellen over hun neusschotje bijv. Is het pas echt na jaaaaren gebruik dat je neus de pijp uit gaat of kun je al merken na een paar maanden...kbedoel, ksnap best dat je na elke lijn weer wat hebt vernield in je neus ma toch merk je daar int begin weinig van
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jelle Snel zei:
maar hoe kan het dan dat hier mensen zeggen dat ze jaren hebben gebruikt en toch niets vertellen over hun neusschotje bijv. Is het pas echt na jaaaaren gebruik dat je neus de pijp uit gaat of kun je al merken na een paar maanden...kbedoel, ksnap best dat je na elke lijn weer wat hebt vernield in je neus ma toch merk je daar int begin weinig van
Klik om te vergroten...

dat duurt echt wel een hele tijd..

je merkt zowizo wel als je neus wat erger aan het beschadigen is, en veel mensen stoppen dan een tijd met snuiven en maken bommetjes ed..
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
Ik wel :)
Klik om te vergroten...
Tjah wat ik wel schadelijk vind,hoef jij niet zo te vinden :wink:
Over meningen valt niet te twisten right?!
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trip Unit zei:
flash kieke zei:
Ik wel :)
Klik om te vergroten...
Tjah wat ik wel schadelijk vind,hoef jij niet zo te vinden :wink:
Over meningen valt niet te twisten right?!
Klik om te vergroten...

Waarom blijf je der over bezig? :confused:


:)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
Waarom blijf je der over bezig? :confused:


:)
Klik om te vergroten...
Komop beetje discussieren mag toch :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
need^weed zei:
JewCookie zei:
je kan je beter afvragen waarom ze hier posten terwijl ze denken dat het rommel is, maar terwijl als je speed goed gebruikt het helemaal niet zo schadelijk is, en dat weten ze dan weer niet, dus gebruiken ze het niet en scheren ze alle gebruikers over een kam...
Klik om te vergroten...

stel je niet zo aan mafkees, voel je niet zo aangesproke :rolleyes: zo ws het helemaal niet bedoeld, ik had het over meth :openmouth:
Klik om te vergroten...



@ JewCookie: groot gelijk.

@ need weed : En wij hebben het hier over speed :wink:

Pep,speed,snelle is = amfitamine

En wat 1 van jullie zeggen met ,ik heb het hier over speed maar niet de onze die wij kennen(of iets in den aart van da zinneke)---slaagt op niets hoor.

Meth = Methamfitamine en dat is niet pep dat we niet kennen hoor.



:)
Klik om te vergroten...


hehe, dat k wist het verscheel eerst nog niet :rolleyes: en dan komt die rare opeens weer met al ze beslissingen ' dat ik iedereen over 1 kam scheer enzo' **tog op joh :rolleyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trip Unit zei:
flash kieke zei:
Ik wel :)
Klik om te vergroten...
Tjah wat ik wel schadelijk vind,hoef jij niet zo te vinden :wink:
Over meningen valt niet te twisten right?!
Klik om te vergroten...

over feiten wel. :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik voel me enigsins beledigd als ik voor meth gebruiker aangezien word, sorry.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar daarom DACHT je wel dat alle pep gebruikers hier aan de meth zaten, dus scheerde je ons wel allemaal over een kam, misschien niet bewust maar je deed het wel.

heb ik toch gelijk :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
over feiten wel. :)
Klik om te vergroten...
Over feiten kan je twisten wat je wilt,maar een feit blijft een feit :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
over feiten wel. :)
Klik om te vergroten...
Over feiten kan je twisten wat je wilt,maar een feit blijft een feit :wink:
Klik om te vergroten...
dat is een feit :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
maar daarom DACHT je wel dat alle pep gebruikers hier aan de meth zaten, dus scheerde je ons wel allemaal over een kam, misschien niet bewust maar je deed het wel.

heb ik toch gelijk :)
Klik om te vergroten...

je begrijpt het niet helemaal geloof ik, ik weet nog niet al te veel over speed, en ik maakte geen onderschijt tussen de speed die wij hier hebben of die ze in amerika hebben, ik dacht speed = meth en meth = speed hoe wij die hier ook kennen....Nu weet ik dat meth nog veel erger is als de speed die wij hier gebruiken, dus ik zeg niet dat jullie meth gebruikers zijn, want ik dacht dat het allemaal hetzelfde was, dus geen verschil snap je het nu????


op die manier,,,,, :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
lees nog eens..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
pffff

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."