Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe slecht is speed?

hoe slecht is speed?

94 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed is zo slecht: |----------------------------|
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ondervind met speed gewoon nergens geen last van
pak iedere weekend 1 gram ong.
kan gewoon normaal eten voor tijdens en na mijn gebruik. (het duurd alleen iets langer als normaal)
ik blijf wel een ganse nacht wakker maar als ik mij overdag een paar uurkes neerleg voor te gaan slapen sta ik terug fit op.
kan eig maar een nadeel zeggen wa ik er van ondervind en da is dat het niet goed is boor uw snuit.
veel last van een verstopte neus
maar voor de rest geen problemen mee
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je de slechte effecten gaat ervaren zodra je verslaafd ben, maar dan is er geen weg meer terug.


Ik heb mezelf aangeleerd alleen nog maar drugs te gebruiken om het nog leuker te maken dan dat het al is, als drugs je hele avond goed moet maken, betekend dat simpelweg dat je je zonder niet meer kan amuseren.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
het enige dat ik zeg, is dat je door genoeg slaap, eten en meer dingen veel schade kan beperken, en dat het niet meer "de meest schadelijke en destructieve drugs" is wat hij / jullie der van maken.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
27,6 op de schaal van slechtheid :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
@schranzie : dat je weinig van de slechte effecten merkt betekend niet dat het niet slecht voor je is..
elk weekend is zeker zeer slecht voor je lichaam op lange termijn en als je pech hebt ook geestelijk een dreun.
zeker elk weekend 1 gram is veelte veel om nog verstandig gebruik te noemen imo.

@ bob : ja dat doe ik ook :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Ik denk dat je de slechte effecten gaat ervaren zodra je verslaafd ben, maar dan is er geen weg meer terug.


Ik heb mezelf aangeleerd alleen nog maar drugs te gebruiken om het nog leuker te maken dan dat het al is, als drugs je hele avond goed moet maken, betekend dat simpelweg dat je je zonder niet meer kan amuseren.
Klik om te vergroten...
tis nie specefiek voor me te amuzeren want met speed voel ik me nie zo anders als normaal hoor.
het is gewoon als ge op stap gaat is het goed voor het lang uit te houden en er nie gelijk een zombie te zitten tegen het einde van de avond alle jah smorgens eig.
maar toch idd zou me geen avond stappen kunnen inbeelden zonder iets te pakken.
maar naarmate ge ouder word stopt da uitgaan ook en dan stopt mijn druggebruik ook wel na een tijd (hoop ik toch :wink: :wink: )
maar dat zijn zorgen voor dan.
en het is totaal niet dat ik geen weekend zonder kan
en eum tis nie da 1 gram veel is he
het zal nie gezond zijn maar ook weer geen ramp
ik rook geen sigaretten
ik rook geen weed meer
ik drink zo goed als nooit alcohol
dus aanschouw mijn eigen nog nie als junkie gewoon als gebruiker :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
@schranzie : dat je weinig van de slechte effecten merkt betekend niet dat het niet slecht voor je is..
elk weekend is zeker zeer slecht voor je lichaam op lange termijn en als je pech hebt ook geestelijk een dreun.
zeker elk weekend 1 gram is veelte veel om nog verstandig gebruik te noemen imo.

@ bob : ja dat doe ik ook :)
Klik om te vergroten...
dan vind ik iedere dag weed roken toch een pak slechter eerlijk gezegd
daar merkte ik veel meer gevolgen van als da ik nu met die gram stup heb
en tuurlijk gezond is het nooit maar als je let da ja nog goed eet en toch genoeg slaap probeert te hebben valt het allemaal wel best mee denk ik
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
Dat je de nacht niet red zonder pep is bullshit! Ja natuurlijk begin je in te dommelen rond 3 4 uur, maar daarna ben je over je slaap heen.
hoezo doe je dan 1 gram op een weekend?
Klik om te vergroten...
kom met 1 gram een weekend toe
en door de week pak ik niks
en euh rond 3 - 4
we vertrekken meestal pas tegen een uur of 2 ofzo
en ben meestal nie thuis voor 10 uur smorgens kan ook 11 zijn ook 12 uur zijn hangt er gewoon van af
kan zelfs nog later zijn als we het wa te gjan doen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
@schranziewanzie: je voelt je idd niet zoveel anders op de pep. Maar je voelt je wel beter dan normaal. Wat ik zelf heel relaxt vind eraan is dat compleet heldere gevoel, miss kun je je zonder dat niet meer amuseren. No offence ma ik wil alleen zeggen dat je je dus wel redelijk anders voelt op de pep.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
@schranziewanzie: je voelt je idd niet zoveel anders op de pep. Maar je voelt je wel beter dan normaal. Wat ik zelf heel relaxt vind eraan is dat compleet heldere gevoel, miss kun je je zonder dat niet meer amuseren. No offence ma ik wil alleen zeggen dat je je dus wel redelijk anders voelt op de pep.
Klik om te vergroten...
jazeker
helder en wakkerder enz.
en gelijk ik hier boven al ergens vermelde
kan me idd nie inbeelden da ik op stap zou gaan zonder iets te pakken
maar dat vind ik dus geen ramp
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus je geeft toe zonder pep niet eens de moeite doet om uit te gaan?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
BobG zei:
Dus je geeft toe zonder pep niet eens de moeite doet om uit te gaan?
Klik om te vergroten...
hangt er puur vanaf naar wat ik zou gaan
als ik gewoon ergens op een cafe ofzo iets zou gaan drinken moet ik dat zeker nie hebben (kan wel gebeuren dan maar moet niet)
als ik naar een discotheek of naar een goafuif ofzo ga moet ik drugs hebben
daarom nie perse pep he
pillen zou ook nog gaan of op een goa trippen ofzo
maar dan wil ik toch in ieder geval drugs hebben jah
alcohol is gewoonweg nie echt iets voor mij
en nuchter staan nog minder op zoiets
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
en je voeld je daar goed bij, bij de gedachte altijd drugs nodig te hebben op een fuif :confused: anders geen lol?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
need^weed zei:
en je voeld je daar goed bij, bij de gedachte altijd drugs nodig te hebben op een fuif :confused:
Klik om te vergroten...
jep
zie er idd geen enkel probleem in. :openmouth:
wat een commentaar hebben ze hier toch soms. :openmouth: :openmouth:
begin hier echt mijn twijfels te krijgen.
zit ik hier op een drugsforum of op een afkickforum. :confused: :confused: :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
en anders geen lol
als ik op stap ga na een fuif ben ik gewoonweg nie thuis voor minstens 9 uur tot ..... kunnen vanalle tijdstippen zijn
en nog iets als gij op stap gaat en geen drugs zou gebruiken drinkt gij dan alcohol.
anders moet ge dus echt zwijgen want alcohol is ook DRUGS.
denk nie da er hier veel zijn die zullen zeggen ik pak geen drugs en drink alleen cola als ik op stap ga.
is er zo iemand mss ???????
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zelf heb ook dat als ik uitga naar grote feesten dat ik zeker wel wat ga gebruiken.
Op grote feesten sta je uren op je poten en met alcohol lukt het mij iig niet..,Alcohol maakt me moeier dan ik al ben op zo'n feestje.
Daarom slik ik oa X of doe ik speed.

Kleinere dicotheken doe ik de drug alcohol waarbij zo'n feest al gauw om 4 uur is afgelopeb en waar rustigere muziek word gedraait.

Ik zou het voor mezelf wel tever vinden gaan als in een discotheek zou moeten gebruiken voor dance/house/r&b muziek en korte sluitingstijd.
Helemaal nuchter vind ik zelf ook niks dus wat dat betreft ben ik het deels met schranzie eens.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
schranziewanzie zei:
iedereen die vergeet altijd maar dat alcohol dus ook wel degelijk een hard drugs is
Klik om te vergroten...

Lees dit stukje text eens over alcohol en Xtc

http://www.azarius.nl/news.php?newsindex=116
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trip Unit zei:
schranziewanzie zei:
iedereen die vergeet altijd maar dat alcohol dus ook wel degelijk een hard drugs is
Klik om te vergroten...

Lees dit stukje text eens over alcohol en Xtc

http://www.azarius.nl/news.php?newsindex=116
Klik om te vergroten...
voila daar hebt ge het
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
iedereen die vergeet altijd maar dat alcohol dus ook wel degelijk een hard drugs is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."