Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en werk

speed en werk

20 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
bleh,af en toe doe ik het wel,kan nog makkelijk zonder dus heb er niet zo een problemen mee,...
meestal alleen als ik echt weinig en slecht geslapen heb snachts...
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal. kheb gisteravond voor het eerst een paar lijntjes speed gehad. Helaas was slapen daarna echt ONmogelijk, maar dat had ik ook wel verwacht. Het probleem is, ik moet zo werken en zit nogal met grote pupillen en gestrekte ogen. heeft iemand hier een wondermiddeltje voor? :wave: spe
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
nix aan te doen denk ik, mss beetje rusten met je ogen dicht ofzo, iets eten, drinken, douchen....
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
nix aan te doen denk ik, mss beetje rusten met je ogen dicht ofzo, iets eten, drinken, douchen....
Klik om te vergroten...
eten, ookal vind je dat misschien heel erg kut (veel suikers)
en drinken waar veel suikers in zitten
en douchen is ook erg goed, kan je het beste zo laat mogelijk doen voordat je weg gaat denk ik. frisse neus zal je ook wel goed doen :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
een frisse poeder neus :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#6
puppet zei:
hallo allemaal. kheb gisteravond voor het eerst een paar lijntjes speed gehad. Helaas was slapen daarna echt ONmogelijk, maar dat had ik ook wel verwacht. Het probleem is, ik moet zo werken en zit nogal met grote pupillen en gestrekte ogen. heeft iemand hier een wondermiddeltje voor? :wave: spe
Klik om te vergroten...
Klote is dat,dat had ik laatst ook man.
Meestal als je wat daglicht in je oogjes geschenen gekregen hebt gaat het bij mij iig weg.
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
vooral niet gaan denken:"shit, ik heb grote ogen, shit ze gaan t zien", want dan ga je raar lopen doen. probeer gewon normaal te doen. in daglicht valt t meestal wel mee
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#8
met werk hek t ook gedaan, valt best te doen maar die gedachtes dat iedereen t ziet moet je gewoon van je af schudden...en anders, denk gewoon: Fuck it!

Kep om 12 uur ook genomen en moet zo ff bij de wouten langs voor een verklaring, hmmm... :P
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#9
puppet zei:
hallo allemaal. kheb gisteravond voor het eerst een paar lijntjes speed gehad. Helaas was slapen daarna echt ONmogelijk, maar dat had ik ook wel verwacht. Het probleem is, ik moet zo werken en zit nogal met grote pupillen en gestrekte ogen. heeft iemand hier een wondermiddeltje voor? :wave: spe
Klik om te vergroten...

Hehehehehe....... Buitengewoon irritant ja :openmouth: :grin:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
of je meld je ziek van je werk
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
of nog een lijn om de dag door te komen :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je lenzen draagt,gaan je pupillen veranderen?
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee dat maakt niet uit, lenzen of bril je pupillen reageren hetzelfde
P
PincheyLid
01-01-2024, 00:00
#14
mja als je dat nog eens doet, ofwel optijd je laatste lijn leggen of gewoon doorpakken... na je laatste lijn, als het effect zowat begint over te gaan probere vitamiene binne te krijge, en ja een douche kan ook al wondere doen! Mja als je nu naar je werk vertrekt, niets van aantrekken want dat merken ze heus niet... het is wanneer mensen beginnen te paniekeren met de gedachte van oh shit zo meteen hebbe ze ier nog door dak iet gepakt heb dat ze tege de lamp lopen.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook wel eens met nog wat restjes pep in me bloed gewerkt, en dat was mooi kut :angry: Ik voelde me opgefokt als de neten en het werken kwam ook niet echt goed :( Voortaan bel ik mijn werk gewoon af en laat ik het lekker thuis uitwerken :wink:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#16
vind het juist lekker met spul op werken! mijn pupillen veranderen ook niet en veel praat ik altijd al, dus maakt me totaal niet paranoid!
:wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Icequeens zei:
vind het juist lekker met spul op werken! mijn pupillen veranderen ook niet en veel praat ik altijd al, dus maakt me totaal niet paranoid!
:wave:
Klik om te vergroten...

Idem dito.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Solidius zei:
Icequeens zei:
vind het juist lekker met spul op werken! mijn pupillen veranderen ook niet en veel praat ik altijd al, dus maakt me totaal niet paranoid!
:wave:
Klik om te vergroten...

Idem dito.
Klik om te vergroten...
nog een idem dito erbij :P
maar doe het bijna nooit tijdens mijn werk, omdat werken anders te gemakkelijk gaat en zo kan je er zeer rap verslaafd aan raken.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hihi mij ging ´t ook altijd goed af op m´n werk met dat spul. In de beginfase dan. Kreeg meteen opslag op m´n bijbaantje omdat ik het zo goed deed. Op school was alles interessant.
Tot de dag dat je het niet meer zonder wil en denkt te kunnen. Fucking hell dus. Alles kwijt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
bleh,af en toe kan gene kwaad :sunglasses: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."