Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"We waren eens een joint aant smoren nabij de school , gelijkaardig aan een steegje. Kwam er toch wel een leerkracht aan, we hadden hem echt laat opgemerkt en hij stond al vlak bij ons toen ik de joint in mn jaszak stak... hij sprak ons aan met wat doen jullie hier? en wat riekt het hier goed, we zeiden dan nja waarom denk je dat we hier staan, vroeg hij of het vn ons was zeiden we dat het vn paar gasten was die juist weg waren .... toen liep hij verder, de joint was wel naar de klote door hem in mn zak uit te doen. Ben ook eens gepakt in een discotheek toen ik net 5 x pillen had gekocht, de dealer was net weg en er greep iemand naar mn hand, hij kneep er zo hard op dat ik ze liet vallen... werd toen vrij hardhandig door de discotheek begeleid (hij duwde me zowat door het volk) om in een aparte ruimte gefouilleerd te worden en daar werd er een pv opgesteld. Nu ze zeiden dat het om een kleine hoeveelheid ging, checkte of ik al onder invloed was, wat niet zo was en ze zeiden dat ik er hoogstwaarschijnlijk met een waarschuwing vanaf graak... toch als dit de eerste maal is. Daarna mocht ik gewoon verder gaan feeste, wat niet echt feesten was, bleef nuchter en zat hele tijd te denken aan wat er ging gebeuren. dit was 4 februari en heb nu al 3x een uitnodiging gehad om met beide ouders naar de plichtendienst te gaan... maar elke keer waren de 2 inspecteurs er niet. Nu ik weet niet of dit over de x gaat, kan ook zijn over mn brommer die was afgepakt & waarvan ik de boete nog moet krijgen of een gevechtje. Ik hoop zeker niet dat het over de x gaat ... als je ouders het zo moeten teweten komen..."
"kvoel het altijd aan mn hart & andere stuiptrekkingen dat het tijd is om te stoppen, zeker als je dan op je hartkloppingen begint te letten word het akelig, lijkt wel of het elk moment kan explodere fzo"
"ja dat + dat er wat krimpt daar benede"
"mja als je dat nog eens doet, ofwel optijd je laatste lijn leggen of gewoon doorpakken... na je laatste lijn, als het effect zowat begint over te gaan probere vitamiene binne te krijge, en ja een douche kan ook al wondere doen! Mja als je nu naar je werk vertrekt, niets van aantrekken want dat merken ze heus niet... het is wanneer mensen beginnen te paniekeren met de gedachte van oh shit zo meteen hebbe ze ier nog door dak iet gepakt heb dat ze tege de lamp lopen."