Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeren onder speed?

Leren onder speed?

66 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
zorg wel dat je niet teveel neemt dat je gaat stuiteren en andere dingen gaat doen.. :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
JewCookie zei:
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
Klik om te vergroten...

evolutie :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee volgens mij is het een plant die genetisch gemanipuleert is zodat hij thc aanmaakt en opslaat..

maar weet het niet cker :wink:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
weed is gewoon evolutie :). In nepal groeit dat als onkruid tussen de huizen.
Mijn vriendin was zo ooit is gaan plassen in de kant toenze terug kwam rook ze helemaal naar de wiet :).
Ik kon al raden tussen welke struiken ze was gaan zitten.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
missymoi zei:
Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff

Ik wil er echt wel door zijn...

Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????

Thanks om eerlijk te antwoorden hé...

Groetjes
Klik om te vergroten...
hmm als je het dan toch gaat doen zorg er voor dat je het dan alleen na je ontbijt doet want anders zal je moeilijk kunnen slapen..

plus 50 mg zal meer dan genoeg zijn
m
missymoiLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke
m
missymoiLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
je hebt hier al een topic over gemaakt, onnodig om dit hier nog (2x) te posten, dan zullen de mensen eerder niet antwoorden dan wel antwoorden
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
sip ben gekapt met school omdat ik liever ging blowen
speed nooit gedaan,,, ga liever down denk als up
met up val je harder hoe hoger je vliegt toch maar ja dat is een eigen theorie
ik ben een vogel
:hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
Klik om te vergroten...

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
Klik om te vergroten...

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P :P :P :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
Klik om te vergroten...

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P :P :P :P
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :flushed: :mrgreen:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij gaat dat ook heel goed :grin:
Dan vind ik het soms zelfs leuk :rolleyes:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry hoor maar er staat zoveel onzin in deze thread ik weet niet eens waar ik moet beginnen, en ik vraag me af waar BallOn is gebleven om jullie te verbeteren.

Ik zal de belangrijkste punten samenvatten:
1. Speed en leren kan heel goed gaan mits je het goed gebruikt. Je moet je voorstellen dat het vroeger precies voor deze doeleinde werd gebruikt, en je moet zo `medicinaal` mogelijk te werk gaan.
Kleine dosis(belangrijk!), 10mg ofzo, ORAAL ingenomen(ook belangrijk!). Dus niet snuiven die zooi. Los het op in water of wat dan ook.

2. Alles is synthetisch, planten gebruiken chemische reacties om stoffen te maken, dieren ook, mensen doen het zelfs in een laboratoria met moeilijk glaswerk. Als een stof uit een levend oorsprong komt betekent het niet dat het minder gevaarlijk is om in te nemen.

3. Speed is sterker dan coke en werkt op een andere manier dus je vergelijkt appels met peren je kan niet zeggen de een is beter dan de ander.
Wat wel zo is, speed is beter om mee te leren. Dat hebben al veel mensen ondervonden. Denk dat dit voornamelijk komt omdat speed veel langer werkt, en minder euforie bezorgt.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
is gewoon onkruid zoals shranz zegt
nu word er gewoon zo mee gefoefeld dat er meer thc aankomt en je SUPER-weed krijgt, alle beste soorten worden met elkaar gekruist enzo...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
In dit geval heb ik het over het algemeen. Ik zou nuchter mijn examens doen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
Ik zou nuchter mijn examens doen.
Klik om te vergroten...
dat is natuurlijk wel het gezondste
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar sowieso, drugs gebruiken om school/werk te redden. Dat is toch niet gezond?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."