#1
zorg wel dat je niet teveel neemt dat je gaat stuiteren en andere dingen gaat doen.. 


JewCookie zei:de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?
de eerste plantjes dan..
hmm als je het dan toch gaat doen zorg er voor dat je het dan alleen na je ontbijt doet want anders zal je moeilijk kunnen slapen..missymoi zei:Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff
Ik wil er echt wel door zijn...
Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????
Thanks om eerlijk te antwoorden hé...
Groetjes

jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()

:P :P :P :PSaivy zei:schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw![]()
schranziewanzie zei::P :P :P :PSaivy zei:schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw![]()


dat is natuurlijk wel het gezondsteBobG zei:Ik zou nuchter mijn examens doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."