Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoop dat mijn noodsein HULP meer aandacht trekt dan "leren onder speed"... Ik moet tegen morgen 600 p leren en heb nog niets gedaan ben dus afgezope... Nu van speed blijf je wakker... Ik ga dat in koffie draaien en nachtje door doen. Maar nu vraag ik mij af of ik tegn morgen middag de leerstof nog ken en geen negatieve effecten heeft.. Thanks voor de tips groetjes"
"neenee, gene paniek, gebruik het regelmatig om een weekend te kunnen uitgaan zonder slaap... Niemand heeft mij aangezet... Was het van plan, maar wou even weten of het geen ernstige gevolgen heeft... Bedankt voor de tip..."
"Maar sowieso, drugs gebruiken om school/werk te redden. Dat is toch niet gezond? -->heb je dan een betere oplossing om door 500p per dag te geraken?? ikke niet..."
"hehe... ja, ik gebruik enkel speed om zo van die festivals niet onder te doen bij mijn vrienden... Ben snel moe snapte??? Dit gaat wel mijn eerste examens worden dak sped ga gebruike... tis dermee dak zo onzeker ben... Merci voor de uitleg... Khoop alleen dak het gaan aankunne en erdoor gaan zijn... Greetings missy"
"hehe... mijn examens beginne vandaag... vandaag om 16.00 mijn eerste... Ik denk dak die speed in via de neusgaten ga binnen brenge maar in koffie ga draaien... Da's ietsiesietse gezonder.... Groetjes"
"Is da allemaal echt waar... Lere met speed en een goei resultaat hebben??? Daar verschiet ik van, speed tast u hersenen aan hé??? Stel je hebt pakt 500 p te lere elke dag en gebruikt speed, ga je dan nog een gewenst resultaat op school halen??? En wat als je sopeed in je koffie doet is dat geen betere oplossing??? Groetjes"
"ik weet het zo nog ni... De examens duren toch eenpaarweken"
"Oké... Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff Ik wil er echt wel door zijn... Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren?????? Thanks om eerlijk te antwoorden hé... Groetjes"
"hey peopletjes, ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet... Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen??? groetjes ikke"