Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeren onder speed?

Leren onder speed?

66 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, pep koekt gewoon aan je cd hoesje, en schiet weg als je het kapt, dat heb ik met sos nauwelijks..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
wausie91 zei:
sos is van oorsprong een colombiaans natuurprodict uiteindelijk komt het natuurlijk van een plantje het is alleen jammer dat het versneden word met teringzooi het is allbeij slecht maar pep is daarin tegen zo chemis als het maar kan en als je het aan mij vraagt toch echt ergere teringzooi allen sos is een stuk duurder jammer genoeg :cry:
maar schranziewanzie jij hebt meer gebruikers ervaring dan mij dus daar kan ik dan natuurlijk niet over oordelen
Klik om te vergroten...
sos is ook zo chemich als het maar kan :wink: :wink: :wink:
het is gewoon alle 2 ongezond ieder op zijn eigen manier.
maar iedereen geeft er zijn eigen uitleg aan.
een speedverslaafde zegt in de meeste gevallen sos is troep
een sos verslaafde zegt meestal speed is troep.
maar wat nog een groot punt is wat bij de meeste coke verslaafde wel van toepassing is.
ze zuipen er ongeloofelijk veel alcohol bij.
niet allemaal maar toch veel ter.
en nog een diing, een sos verslaafde liegt over alles.
en doet echt alles voor aan zijn geld te komen.
ge kunt ze in de verste verte niet vertrouwen, dan mag het een kameraad van jou zijn.
nu ga ik van die reacties krijgen een speedverslaafde doet dat ook.
tuurlijk maar die hebben wel belange niet zo veel geld nodig.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
alleen de basis van sos komt uit een plant, via CHEMISCHE reacties kan je daar coke van maken..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
wausie91 zei:
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
Klik om te vergroten...
daar vergis je je niet in
hoewel er allerlij verschillende soorten dingen aan worden toegevoegt tijdens de groei voor de weed zo sterk mogelijk te maken
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
schranziewanzie zei:
wausie91 zei:
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
Klik om te vergroten...
daar vergis je je niet in
hoewel er allerlij verschillende soorten dingen aan worden toegevoegt tijdens de groei voor de weed zo sterk mogelijk te maken
Klik om te vergroten...
hebben we toch nog een natuurproduct :stoned:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
Klik om te vergroten...
dat denk ik niet
is toch de eerste keer dat ik zoiets hoor
weed is toch gewoon onkruid :P :P
of vergis ik mij ????
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
zorg wel dat je niet teveel neemt dat je gaat stuiteren en andere dingen gaat doen.. :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
JewCookie zei:
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
Klik om te vergroten...

evolutie :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
nee volgens mij is het een plant die genetisch gemanipuleert is zodat hij thc aanmaakt en opslaat..

maar weet het niet cker :wink:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#12
weed is gewoon evolutie :). In nepal groeit dat als onkruid tussen de huizen.
Mijn vriendin was zo ooit is gaan plassen in de kant toenze terug kwam rook ze helemaal naar de wiet :).
Ik kon al raden tussen welke struiken ze was gaan zitten.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
missymoi zei:
Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff

Ik wil er echt wel door zijn...

Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????

Thanks om eerlijk te antwoorden hé...

Groetjes
Klik om te vergroten...
hmm als je het dan toch gaat doen zorg er voor dat je het dan alleen na je ontbijt doet want anders zal je moeilijk kunnen slapen..

plus 50 mg zal meer dan genoeg zijn
m
missymoiLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke
m
missymoiLid
01-01-2024, 00:00
#15
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
je hebt hier al een topic over gemaakt, onnodig om dit hier nog (2x) te posten, dan zullen de mensen eerder niet antwoorden dan wel antwoorden
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
sip ben gekapt met school omdat ik liever ging blowen
speed nooit gedaan,,, ga liever down denk als up
met up val je harder hoe hoger je vliegt toch maar ja dat is een eigen theorie
ik ben een vogel
:hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
Klik om te vergroten...

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."