Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeren onder speed?

Leren onder speed?

66 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
Klik om te vergroten...

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
Klik om te vergroten...

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P :P :P :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.
Klik om te vergroten...

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P :P :P :P
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :flushed: :mrgreen:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij gaat dat ook heel goed :grin:
Dan vind ik het soms zelfs leuk :rolleyes:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry hoor maar er staat zoveel onzin in deze thread ik weet niet eens waar ik moet beginnen, en ik vraag me af waar BallOn is gebleven om jullie te verbeteren.

Ik zal de belangrijkste punten samenvatten:
1. Speed en leren kan heel goed gaan mits je het goed gebruikt. Je moet je voorstellen dat het vroeger precies voor deze doeleinde werd gebruikt, en je moet zo `medicinaal` mogelijk te werk gaan.
Kleine dosis(belangrijk!), 10mg ofzo, ORAAL ingenomen(ook belangrijk!). Dus niet snuiven die zooi. Los het op in water of wat dan ook.

2. Alles is synthetisch, planten gebruiken chemische reacties om stoffen te maken, dieren ook, mensen doen het zelfs in een laboratoria met moeilijk glaswerk. Als een stof uit een levend oorsprong komt betekent het niet dat het minder gevaarlijk is om in te nemen.

3. Speed is sterker dan coke en werkt op een andere manier dus je vergelijkt appels met peren je kan niet zeggen de een is beter dan de ander.
Wat wel zo is, speed is beter om mee te leren. Dat hebben al veel mensen ondervonden. Denk dat dit voornamelijk komt omdat speed veel langer werkt, en minder euforie bezorgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."