#1
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... 


jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()

:P :P :P :PSaivy zei:schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw![]()
schranziewanzie zei::P :P :P :PSaivy zei:schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."