Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeren onder speed?

Leren onder speed?

66 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar zeg nou eerlijk :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ondervind geen een nadeel onder speed.
als ik speed neem dan gaat het leren gewoonweg perfect.
ik kan me perfect concentreren.
wat ik leer kan ik ook perfect onthouden.
MAAR ik heb dus ook wel adhd heb vroeger ook relatine moeten nemen toen ik klein was.
ge moet da zelf aanvoelen gewoon of het onder speed beter gaat of niet.
en neem gewoon zeker niet te veel.
en ook niet te laat nog da ge uw nachtrust nog hebt.
en bobg liever sos als speed ???????????
ge zijt nie goed normaal joh.
sos is de grootste mindfuckende rotzooi die er bestaat.
ge zegt een kutforum omdat wij die aan amfetamines helpen.
maar ondertussen zit gij wel ff sos op te hemelen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
Ja maar zeg nou eerlijk :)
Klik om te vergroten...
ik zeg het toch eerlijk.
het is gewoonweg alle 2 bazaar.
maar sos is de bazaar waar je uw heel leven mee kan verneuken.
uw geld vliegt langs alle kanten de deur uit.
terwijl speed nog betaalbaar zou zijn als je verslaafd bent.
ik heb ze alle 2 genoeg gedaan en ik ben echt zeer blij da ik het nog juist optijd heb ingezien met sos.
want op het laatste het enige waar ik nog aan dacht was sos.
ik kon der echt op ieder moment van de dag aan denken van mmmm nu zou een lijntje wel smaken.
en dat heb ik dus met speed wel echt nie.
ik ben er echt ongeloofelijk blij van da ik een enorme afkeer heb gekregen van sos want het is echt wel een gevaarlijke drugs.
en door zeer veel mensen veel te onderschat.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
sos is van oorsprong een colombiaans natuurprodict uiteindelijk komt het natuurlijk van een plantje het is alleen jammer dat het versneden word met teringzooi het is allbeij slecht maar pep is daarin tegen zo chemis als het maar kan en als je het aan mij vraagt toch echt ergere teringzooi allen sos is een stuk duurder jammer genoeg :cry:
maar schranziewanzie jij hebt meer gebruikers ervaring dan mij dus daar kan ik dan natuurlijk niet over oordelen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad, pep koekt gewoon aan je cd hoesje, en schiet weg als je het kapt, dat heb ik met sos nauwelijks..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
wausie91 zei:
sos is van oorsprong een colombiaans natuurprodict uiteindelijk komt het natuurlijk van een plantje het is alleen jammer dat het versneden word met teringzooi het is allbeij slecht maar pep is daarin tegen zo chemis als het maar kan en als je het aan mij vraagt toch echt ergere teringzooi allen sos is een stuk duurder jammer genoeg :cry:
maar schranziewanzie jij hebt meer gebruikers ervaring dan mij dus daar kan ik dan natuurlijk niet over oordelen
Klik om te vergroten...
sos is ook zo chemich als het maar kan :wink: :wink: :wink:
het is gewoon alle 2 ongezond ieder op zijn eigen manier.
maar iedereen geeft er zijn eigen uitleg aan.
een speedverslaafde zegt in de meeste gevallen sos is troep
een sos verslaafde zegt meestal speed is troep.
maar wat nog een groot punt is wat bij de meeste coke verslaafde wel van toepassing is.
ze zuipen er ongeloofelijk veel alcohol bij.
niet allemaal maar toch veel ter.
en nog een diing, een sos verslaafde liegt over alles.
en doet echt alles voor aan zijn geld te komen.
ge kunt ze in de verste verte niet vertrouwen, dan mag het een kameraad van jou zijn.
nu ga ik van die reacties krijgen een speedverslaafde doet dat ook.
tuurlijk maar die hebben wel belange niet zo veel geld nodig.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
alleen de basis van sos komt uit een plant, via CHEMISCHE reacties kan je daar coke van maken..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
wausie91 zei:
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
Klik om te vergroten...
daar vergis je je niet in
hoewel er allerlij verschillende soorten dingen aan worden toegevoegt tijdens de groei voor de weed zo sterk mogelijk te maken
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
schranziewanzie zei:
wausie91 zei:
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
Klik om te vergroten...
daar vergis je je niet in
hoewel er allerlij verschillende soorten dingen aan worden toegevoegt tijdens de groei voor de weed zo sterk mogelijk te maken
Klik om te vergroten...
hebben we toch nog een natuurproduct :stoned:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
JewCookie zei:
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
Klik om te vergroten...
dat denk ik niet
is toch de eerste keer dat ik zoiets hoor
weed is toch gewoon onkruid :P :P
of vergis ik mij ????
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
Klik om te vergroten...

evolutie :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee volgens mij is het een plant die genetisch gemanipuleert is zodat hij thc aanmaakt en opslaat..

maar weet het niet cker :wink:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#15
weed is gewoon evolutie :). In nepal groeit dat als onkruid tussen de huizen.
Mijn vriendin was zo ooit is gaan plassen in de kant toenze terug kwam rook ze helemaal naar de wiet :).
Ik kon al raden tussen welke struiken ze was gaan zitten.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
missymoi zei:
Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff

Ik wil er echt wel door zijn...

Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????

Thanks om eerlijk te antwoorden hé...

Groetjes
Klik om te vergroten...
hmm als je het dan toch gaat doen zorg er voor dat je het dan alleen na je ontbijt doet want anders zal je moeilijk kunnen slapen..

plus 50 mg zal meer dan genoeg zijn
m
missymoiLid
01-01-2024, 00:00
#17
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke
m
missymoiLid
01-01-2024, 00:00
#18
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
je hebt hier al een topic over gemaakt, onnodig om dit hier nog (2x) te posten, dan zullen de mensen eerder niet antwoorden dan wel antwoorden
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
sip ben gekapt met school omdat ik liever ging blowen
speed nooit gedaan,,, ga liever down denk als up
met up val je harder hoe hoger je vliegt toch maar ja dat is een eigen theorie
ik ben een vogel
:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."