Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthe need for speed... amsterdam? of ben ik nuts?

the need for speed... amsterdam? of ben ik nuts?

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als 'oudere' (35) gebruiker, niet bekend in het uitgaansleven, is het lastig om aan drugs te komen. Tot voor kort kreeg ik het via via en dan betaalde ik 15 euro voor een gram. Matige speed maar ja... Het kan mij niet zo heel veel schelen omdat ik weinig gebruik en ook best een poosje zonder kan (zie mijn voorstel-story in het algemene forum).

Maar nu is de viavia leverancier even niet thuis en moet ik iets anders zoeken. In de gouden gids kan ik zo snel de rubriek drugsdealers niet vinden dus ik denk 'AMSTERDAM'! Het drugs-mekka van de lage landen. Daar moet ik zijn!

Maar ik ben niet zo'n held... Wie heeft er ervaring met het kopen voor eigen gebruik van kleine hoeveelheden speed op straat? Hoe gaat dat in zijn werk? Loop ik de wallen op in de avond en wacht ik tot ik aangesproken wordt? Ga ik coffeeshops in en informeer ik daar bij onfrisse types? Is het strafbaar om kleine hoeveelheden te kopen op straat? Wat zijn de straatprijzen? Ik ben niet wanhopig maar zou toch wel graag een paar gram in voorraad hebben...

Ik kom uit de omgeving rotterdam maar ik heb geen enkel idee waar en hoe hier aan dat spul te komen.

En anders moeten we maar wachten tot de viavia-jongen weer boven water komt.

groeten, Nutsss
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
He nutss, mijn ervaring is dat je op de wallen te pas en te onpas wordt aangesproken door mannen die je van alles te bieden hebben. Echter zelf vertrouw ik die gasten niet. Mijn mening: wacht nog ff op je viavia. succes
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat zou ik mooi niet doen nee......
de kans is ook heel groot aanwezig dat je gewoon genaaid word he :confused: :cry:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#4
vergeef mij dat ik je subtiele nuances niet incalculeerde..
:rolleyes:
was maar bedoeld om hem een idee te geven waar te zoeken dus
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou ook maar wachten tot ie weer boven water is..

maar ik snap wel dat het lastig is om ergens aan te komen..ik heb hetzelfde probleem.

al lijkt het erop dat ik eindelijk iemand gevonden heb.. :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoekt en gij zult vinden, types langs de straat zijn idd niet te vertrouwen.
Maar je kan in R'dam vast ook wel ergens terecht, je moet alleen ff op zoek naar de goede plekken :wink:

Ows ja, en leeftijd doet echt niet ter zake, een van mijn beste vrienden gebruikt dagelijks en is al bijna 40 :tongueout:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#7
logaritme om speed te vinden:

1. ga naar technofeestje
2. zoek iemand met grote pupillen
3. vraag hem speed
a) hij zegt ja: kopen
b) hij zegt nee: herhaal stap 2 en 3 tot je a hebt.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat werkt idd vrij goed meestal. Denk ook wel dat techno idd de plek is voor pep..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
ga gewoon eens een avondje op stap
succes verzekerd
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
melissa zei:
dat zou ik mooi niet doen nee......
de kans is ook heel groot aanwezig dat je gewoon genaaid word he :confused: :cry:
Klik om te vergroten...

genaaid leuke woord keuze als je het over de Wallen hebt :wink:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
slunse zei:
logaritme om speed te vinden:

1. ga naar technofeestje
2. zoek iemand met grote pupillen
3. vraag hem speed
a) hij zegt ja: kopen
b) hij zegt nee: herhaal stap 2 en 3 tot je a hebt.
Klik om te vergroten...
Haha daar zit wat in :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
techno dus, dat gaan we eens proberen. Ik sprak zojuist iemand die op de wallen een keer 3 gram bloem gekocht heeft dus dat plan laat ik inderdaad maar varen... Dat kan ik bij de C1000 hier makkelijker krijgen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
techno dus, dat gaan we eens proberen. Ik sprak zojuist iemand die op de wallen een keer 3 gram bloem gekocht heeft dus dat plan laat ik inderdaad maar varen... Dat kan ik bij de C1000 hier makkelijker krijgen.
Klik om te vergroten...
en goedkoper :wink:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#14
vraag eerst of je even mag proeven/ruiken voor je koopt!
en gebruik de speedvraag best niet als openingszin, rekening houdende met je leeftijd zouden ze wel es kunnen denken dat je een flik bent :wink:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom nou weer naar een technofeest? Je kan beter gewoon een willekeurig hardstyle/hardcore/terrorfeest binnenlopen en het daar vragen. Kleine feestjes kan ook en is alleen maar goedkoper.

Ken je trouwens geen mensen die gebruiken? Als je namelijk naar een feest gaat om speed te zoeken ben je sowieso erg duur uit.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#16
slunse zei:
vergeef mij dat ik je subtiele nuances niet incalculeerde..
:rolleyes:
was maar bedoeld om hem een idee te geven waar te zoeken dus
Klik om te vergroten...

No problem haha :mrgreen:

maar wat ik dus bedoel is dat ik denk dat op technofeesten meer aan de kristallen wordt gelikt en dat op de wat 'hardere' feesten meer voor de pep wordt gegaan. Althans, dat is mijn ervaring.
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe kan het dat iemand uit de buurt van Rotterdam het niet kan vinden ? en ik met mijn 16 jaar hier in het kleine dorpje al 3 mannetjes wist ? :P

Zoiezo gewoon iemand zoeken die verkoopt, lekker thuis laten bezorgen, ff lekker hakken op het welbekende spiegeltje en klaaaaaar :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou ook voor feestjes gaan.. normaal gezien is dat ook niet duurder hoor.. en als het te duur is zoek een andere er lopen er wel genoeg
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
Ik zou ook voor feestjes gaan.. normaal gezien is dat ook niet duurder hoor.. en als het te duur is zoek een andere er lopen er wel genoeg
Klik om te vergroten...

Ik vind het anders redelijk duur om naar een feest te gaan om alleen maar wat speed te kopen (of een dealer te vinden).
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
boy zei:
Jeller zei:
Ik zou ook voor feestjes gaan.. normaal gezien is dat ook niet duurder hoor.. en als het te duur is zoek een andere er lopen er wel genoeg
Klik om te vergroten...

Ik vind het anders redelijk duur om naar een feest te gaan om alleen maar wat speed te kopen (of een dealer te vinden).
Klik om te vergroten...

Het valt niet mee om aan wat dan ook (pillen,speed) te komen als je niet bij de jeugd hoort. Ik kan toch moeilijk die partys binnenlopen als ouwe-lul en rond gaan vragen... Ik ben één keer per vergissing de verkeerde party ingelopen en toen dacht de portier dat ik bij 538 hoorde die de muziek verzorgde. Achteraf had ik daar mn slag moeten slaan maar ja...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."