#1
Als 'oudere' (35) gebruiker, niet bekend in het uitgaansleven, is het lastig om aan drugs te komen. Tot voor kort kreeg ik het via via en dan betaalde ik 15 euro voor een gram. Matige speed maar ja... Het kan mij niet zo heel veel schelen omdat ik weinig gebruik en ook best een poosje zonder kan (zie mijn voorstel-story in het algemene forum).
Maar nu is de viavia leverancier even niet thuis en moet ik iets anders zoeken. In de gouden gids kan ik zo snel de rubriek drugsdealers niet vinden dus ik denk 'AMSTERDAM'! Het drugs-mekka van de lage landen. Daar moet ik zijn!
Maar ik ben niet zo'n held... Wie heeft er ervaring met het kopen voor eigen gebruik van kleine hoeveelheden speed op straat? Hoe gaat dat in zijn werk? Loop ik de wallen op in de avond en wacht ik tot ik aangesproken wordt? Ga ik coffeeshops in en informeer ik daar bij onfrisse types? Is het strafbaar om kleine hoeveelheden te kopen op straat? Wat zijn de straatprijzen? Ik ben niet wanhopig maar zou toch wel graag een paar gram in voorraad hebben...
Ik kom uit de omgeving rotterdam maar ik heb geen enkel idee waar en hoe hier aan dat spul te komen.
En anders moeten we maar wachten tot de viavia-jongen weer boven water komt.
groeten, Nutsss
Maar nu is de viavia leverancier even niet thuis en moet ik iets anders zoeken. In de gouden gids kan ik zo snel de rubriek drugsdealers niet vinden dus ik denk 'AMSTERDAM'! Het drugs-mekka van de lage landen. Daar moet ik zijn!
Maar ik ben niet zo'n held... Wie heeft er ervaring met het kopen voor eigen gebruik van kleine hoeveelheden speed op straat? Hoe gaat dat in zijn werk? Loop ik de wallen op in de avond en wacht ik tot ik aangesproken wordt? Ga ik coffeeshops in en informeer ik daar bij onfrisse types? Is het strafbaar om kleine hoeveelheden te kopen op straat? Wat zijn de straatprijzen? Ik ben niet wanhopig maar zou toch wel graag een paar gram in voorraad hebben...
Ik kom uit de omgeving rotterdam maar ik heb geen enkel idee waar en hoe hier aan dat spul te komen.
En anders moeten we maar wachten tot de viavia-jongen weer boven water komt.
groeten, Nutsss