#1
Deranged zei:Ik heb teveel, het is eigenlijk zo onderhand de bedoeling dat de teringzooi weer op is maar er ligt wat waar ik heel veel moeite mee hab om weg te krijgen. Het is dan ook tot 22:45 gratis op te komen halen hier in Breda.
welk?

Deranged zei:Ik heb teveel, het is eigenlijk zo onderhand de bedoeling dat de teringzooi weer op is maar er ligt wat waar ik heel veel moeite mee hab om weg te krijgen. Het is dan ook tot 22:45 gratis op te komen halen hier in Breda.


boels zei:bwa, kem zelf ok nen opslag ligge
![]()
Psilo zei:flash kieke zei:Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja.![]()
Wat voor rare aanval?


jah voor van speed neer te gaan heb je wel al een zeer grote dosis nodig.flash kieke zei:Je kan het zelf wel merken als je te hard gaat via--->Je begint het heeel warm te krijgen,je begint vollenbak te zweten en zo.(dat kan lijden tot overhitting(dodelijk)) of je kunt niet meer slikken en adem halen omdat je geen speeksel hebt.(Dat kan lijden tot uitdroging en stikken(dodelijk))---Als er iemand out of dood gaat door de pep is het meestal door deze redenen.
Het gevoel wanneer je te hard gaat of wanneer je best niets meer kunt bij pakke is bij mij als ik heel lange lijne neem van,wowww zot en voelde u zwaar gelukkig en zo en dan begin je wel te denken dat je dicht bij het hoogtepunt zit en dat je iets meer neemt out kunt gaan of zelfs dood kunt gaan.
Maar dan moet je wel een heeeeeeel grote lijn nemen.
Zorg gewoon dat je voldoende drink en rust.En dat je geen te grote lijnen neemt .En als je deze regels nagaat ,dan kunde gewoon niet out of dood gaan.
Maar je hebt natuurlijk van die speciale gevallen.(allergische zijn voor pep,...)
![]()
Moon zei:Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
JewCookie zei:nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."