#1
Shit te laat.. ![:(]()
JewCookie zei:k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt..![]()

Denk dat ook :PJewCookie zei:k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt..![]()
JewCookie zei:mooi![]()
al geslapen btw? :P
The SpinDoctor zei:Moon zei:Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
Ben je daar heel zeker van?
zoiets gaat geleidelijk, zo ga je nog lekker, en het volgende moment
ga je knetterhard en zit je jezelf in de weg.![]()
Acra zei:TY
op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt
maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.
maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks![]()
ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.

flash kieke zei:Acra zei:TY
op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt
maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.
maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks![]()
ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.
Je afkick begint als het laatste speed effect naar beneden aant gaan is.
Dus toen zat je zeker in je afkick. In het begin weet je niet hoe je je moet voorstellen als je in een afkick zit. Maar wanneer je weet hoe het is heb je het altijd en zo ga je het minder tof ervaren.
Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja.![]()
SPACE
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."