Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsteveel op?

teveel op?

46 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shit te laat.. :(
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
En ik maak een bommetje om het af te sluiten, mijn neus trekt nog geen puntje meer.
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#3
TY

op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt :)

maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed:)
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.

maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks :grin:

ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
moet je morgen werken?
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#5
yep.
half 9 tot 16
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt.. :wink:
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt.. :wink:
Klik om te vergroten...

ik zal het u weten te vertellen :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooi :)

al geslapen btw? :P
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt.. :wink:
Klik om te vergroten...
Denk dat ook :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Teveel onrust in je lichaam,en niet meer kunnen plassen omdat je je niet kan concentreren.
Gewoon een opgejaagd gevoel in je.
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
mooi :)

al geslapen btw? :P
Klik om te vergroten...


nu wel ja.
ik begon gisteren rond 18u moe te worden. nog een dikke joint gerookt en daarna in mijn bed gekropen :)
het is nu 6u in de morgend en ben al klaar wakker.
ik voel mij goed, dus ik klaar om binnen 3u te gaan werken :)
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
The SpinDoctor zei:
Moon zei:
Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ben je daar heel zeker van?
zoiets gaat geleidelijk, zo ga je nog lekker, en het volgende moment
ga je knetterhard en zit je jezelf in de weg. :openmouth:
Klik om te vergroten...

het kan natuurlijk altijd nog een keer onverwacht fout gaan, precies zoals je zegt, zo ga je nog lekker en het volgende moment ga je knetterhard.
ik probeer er in ieder geval voor te zorgen dat het me nooit meer gebeurt zo knetterhard te gaan dat ik niet meer weet wat ik met mezelf aan moet, dat is echt afschuwelijk.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik weet nou nog niet hoe de afkick was.. :P
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb nergens last van als ik het weekend me weer eens tegoed gedaan heb aan speed.. maandag ga ik gewoon lekker werken.. meestal ben ik dan nog steeds speedy heheh das helemaal fijn. in de avond na het werken heb ik nog steeds nergens last van..vroeger was ik wel na gebruik niet lekker maar dat is opeens over gegaan :) niet dat ik het erg vind hehehe
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
betekend dat je lichaam aan de speed gewent is geworden, met de stof overweg kan, in deze periode zal je ook een stuk beter leren doseren. je zal binnenkort minder nodig hebben voor "hetzelfde" effect..
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#16
alsik teveel pep binne em krijg kik et kou,zwete,rillingen
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Acra zei:
TY

op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt :)

maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed:)
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.

maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks :grin:

ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.
Klik om te vergroten...

Je afkick begint als het laatste speed effect naar beneden aant gaan is.
Dus toen zat je zeker in je afkick. In het begin weet je niet hoe je je moet voorstellen als je in een afkick zit. Maar wanneer je weet hoe het is heb je het altijd en zo ga je het minder tof ervaren.
Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja. :wave:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#18
flash kieke zei:
Acra zei:
TY

op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt :)

maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed:)
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.

maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks :grin:

ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.
Klik om te vergroten...

Je afkick begint als het laatste speed effect naar beneden aant gaan is.
Dus toen zat je zeker in je afkick. In het begin weet je niet hoe je je moet voorstellen als je in een afkick zit. Maar wanneer je weet hoe het is heb je het altijd en zo ga je het minder tof ervaren.
Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja. :wave:
Klik om te vergroten...

als ge 3 of 4 dage wakker ze gewest en een uur tot 2 uur gen lijn nimeer gepakt hed, vindek da cool da u lichaam op ontploffe staa, vreselijk strak en dan beginde trug gevoel te krijge in u lijf en da ge elemaal suf wordt, traag reageerd op alles en gewoon nor 1 punt blijve stare :hearteyes:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#19
pfffff kverveel me, iedereen is nor den illusion en ik em geen vervoer en gen belwaarde vor iemand te late kome...wet er iemand iet te doen?

strak wss :mrgreen: SPACE :mrgreen:

flesh kieke, kzien da gij van antwaarpe ze, waar gode gij zoal uit?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zal via pb zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."