#1
das zeker waar, gij hed geproken zei ik



Deranged zei:Ik heb teveel, het is eigenlijk zo onderhand de bedoeling dat de teringzooi weer op is maar er ligt wat waar ik heel veel moeite mee hab om weg te krijgen. Het is dan ook tot 22:45 gratis op te komen halen hier in Breda.


boels zei:bwa, kem zelf ok nen opslag ligge
![]()
Psilo zei:flash kieke zei:Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja.![]()
Wat voor rare aanval?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."