Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsteveel op?

teveel op?

46 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
En ik maak een bommetje om het af te sluiten, mijn neus trekt nog geen puntje meer.
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als je van jezelf merkt: nu heb ik genoeg op, nu moet ik niet meer bijnemen anders gaat het niet goed, wat voelen jullie dan precies? ben benieuwd of het bij iedereen heel verschillend is, of dat het wel gelijkend is
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
I s deze vraag allen voor speed of ook andere drugs?
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
voor speed, met andere drugs heb ikzelf geen ervaring.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ah oke! Ik heb geen echte ervaring met speed (ergens in een ver verleden heb ik eens een keer of wat gebruikt)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan het zelf wel merken als je te hard gaat via--->Je begint het heeel warm te krijgen,je begint vollenbak te zweten en zo.(dat kan lijden tot overhitting(dodelijk)) of je kunt niet meer slikken en adem halen omdat je geen speeksel hebt.(Dat kan lijden tot uitdroging en stikken(dodelijk))---Als er iemand out of dood gaat door de pep is het meestal door deze redenen.

Het gevoel wanneer je te hard gaat of wanneer je best niets meer kunt bij pakke is bij mij als ik heel lange lijne neem van,wowww zot en voelde u zwaar gelukkig en zo en dan begin je wel te denken dat je dicht bij het hoogtepunt zit en dat je iets meer neemt out kunt gaan of zelfs dood kunt gaan.
Maar dan moet je wel een heeeeeeel grote lijn nemen.

Zorg gewoon dat je voldoende drink en rust.En dat je geen te grote lijnen neemt .En als je deze regels nagaat ,dan kunde gewoon niet out of dood gaan.
Maar je hebt natuurlijk van die speciale gevallen.(allergische zijn voor pep,...)



:wave:
P
PincheyLid
01-01-2024, 00:00
#7
kvoel het altijd aan mn hart & andere stuiptrekkingen dat het tijd is om te stoppen, zeker als je dan op je hartkloppingen begint te letten word het akelig, lijkt wel of het elk moment kan explodere fzo :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
Je kan het zelf wel merken als je te hard gaat via--->Je begint het heeel warm te krijgen,je begint vollenbak te zweten en zo.(dat kan lijden tot overhitting(dodelijk)) of je kunt niet meer slikken en adem halen omdat je geen speeksel hebt.(Dat kan lijden tot uitdroging en stikken(dodelijk))---Als er iemand out of dood gaat door de pep is het meestal door deze redenen.

Het gevoel wanneer je te hard gaat of wanneer je best niets meer kunt bij pakke is bij mij als ik heel lange lijne neem van,wowww zot en voelde u zwaar gelukkig en zo en dan begin je wel te denken dat je dicht bij het hoogtepunt zit en dat je iets meer neemt out kunt gaan of zelfs dood kunt gaan.
Maar dan moet je wel een heeeeeeel grote lijn nemen.

Zorg gewoon dat je voldoende drink en rust.En dat je geen te grote lijnen neemt .En als je deze regels nagaat ,dan kunde gewoon niet out of dood gaan.
Maar je hebt natuurlijk van die speciale gevallen.(allergische zijn voor pep,...)



:wave:
Klik om te vergroten...
jah voor van speed neer te gaan heb je wel al een zeer grote dosis nodig.
(het is niet dat ik nu bedoel van mensen snuif er maar op los er kan toch niks gebeuren)
duizeligheid, heel hard zweten, misselijk, enz...... je merkt het wel als het te veel is :wink:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn eerste keer had ik veel teveel gepakt, ik was wel ff bang want mijn hart begon af en toe heel onregelmatig te kloppen en mn hele lijf zag rood :openmouth: Ik weet nu gelukkig wel wat voor mij genoeg is :sunglasses:
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moon zei:
Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ben je daar heel zeker van?
zoiets gaat geleidelijk, zo ga je nog lekker, en het volgende moment
ga je knetterhard en zit je jezelf in de weg. :openmouth:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
wuhah nee dat komt zeker weten nog, als de speed is uit gewerkt, en je gaat slapen.. dan weer wakker worden dan blijf je meestal actief etc, maar als dat ook weg is, komt je afkick pas echt, moe brak en gesloopt.. je hebt nergens zin aan, en van werken ben ik bang dat je beter niet heen kan gaan.. mja je merkt het vanzelf wel.. :P
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#13
gisteren voor de eerste keer speed gesnoven.
ik een halve gram en een maat van mij een halve gram.

het was roze, en na enkele minuten voelde ik mij toch al actief worden.
het lijntje ging niet zo vlot door de neus ( soms in 2x )
na een 15tal minuten hadden we onze 2de lijntje opgenoven. en dan daarna een ritje gaan maken.

alles was op dit moment zeer ok.
na een half uurtje ongeveer hadden we onze 3de lijn getrokken. die ik beter niet had gedaan.

de eerste half uur enzo viel het nog best mee.
maar toen mijn maat mij thuis afzetten moest ik plots dringend naar het wc.
ik liep zo snel mogelijk als ik kon naar het toillet en toen ik wou plassen kwam er geen druppel uit. terwijl er toch een hoge druk achter stond.

korte tijd later lag ik op bed.toen ik iets op mijn bureau wou oppikken voelde ik mij plots draaierig en begon erg te zweten.
ik had nog net kunnen vertellen tegen mijn vriendin dat ik weg ga draaien. en kort daarna werd ik wakker in mijn bed. enkele seconden weg geweest :)

ok, ik voelde mij terug een stuk beter.

iets later toen ik terug kwam van de videotheek voelde ik mij plots niet goed. begon erg te zweten , misselijk en een beetje overgeven.
na het overgeven voelde ik mij een stuk beter.

maar wat ik raar vind.

ik heb mijn eerste lijn om 9u smorgens gesnoven. de 2de een kwartier later. en de 3de een half uur later.
en al die effecten dat ik heb gekregen, waren een X aantal uur verder. en er zat ook altijd een grote tijd tussen wanneer ik mij slecht begon te voelen.

maar wat ik ook raar vind.

ik ben gisteren opgestaan om 5u smorgens. om 9u ben ik beginnen te snuiven. ( 3 lijnen )
maar na ongeveer 8u is de werking toch uitgewerkt ?

het is nu de volgende dag, maar ik heb nog steeds geen oog dicht gedaan. en ik voel ook geen slaap.
binnen 2 uur is het 24u geleden dat ik heb gesnoven. dus normaal zou ik toch al lang moe moeten zijn?
mijn eetlust is ondertussen al een aantal uur terug dus dat is geen probleem meer :)


zou het kunnen dat straks de problemen opkomen tijdens mijn werk?
want ik heb een tamelijke zware dag en zou niet graag willen dat het dan op dit moment los barst :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden..

als je zegt dat je nu kan eten, zou ik dat doen, hoe beter je je voelt als je weer wakker word, slik als het kan ook een paar vitamine pillen, knap je ook heel eind van op als je wakker word :) als ik jou verhaal zo lees heb totaal geen rekening gehouden met de comedown / afkick, die er aan zit te komen..

dat je niet kan pissen komt omdat de speed je spieren aanspant, en om goed te kunnen pissen moeten een aantal spieren ontspannen zijn, en aangezien die gespannen zijn, komt het er niet uit..
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#15
JewCookie zei:
nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden..
Klik om te vergroten...


ik weet niet of ik momenteel aan het afkicken ben. ik voel mij goed. eigenlijk beter dan normaal.

intussen is het al ongeveer 26uur geleden dat ik heb gesnoven. zou ik dan die afkick verschijnselen nog krijgen ? of hangt het af van persoon tot persoon...

het enigste dat ik nu nog wel ondervind is dat mijn ogen nog steeds tamelijk open staan.
en ik oefen zonder te beseffe steeds druk uit op mijn tanden. ( tegen elkaar plaatsen )

maar voor de rest voel ik mij ok :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
is het ook, het gevoel dat je gaat krijgen is het teken dat je lichaam uitgeput is, je leeft nu al 26 uur op je reserves..

je kan je afkick een stuk minder erg maken, door nu je kan eten heel gezond te eten, denk aan sla etc, en als je wakker word jezelf dwingen om wat te eten.. :)
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#17
JewCookie zei:
wuhah nee dat komt zeker weten nog, als de speed is uit gewerkt, en je gaat slapen.. dan weer wakker worden dan blijf je meestal actief etc, maar als dat ook weg is, komt je afkick pas echt, moe brak en gesloopt.. je hebt nergens zin aan, en van werken ben ik bang dat je beter niet heen kan gaan.. mja je merkt het vanzelf wel.. :P
Klik om te vergroten...


hmmm... en dat heet dan pepmiddel.... :tongueout:
mja, ik zal het wel ondervinden zeker.

merci
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#18
TY

op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt :)

maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed:)
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.

maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks :grin:

ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
moet je morgen werken?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shit te laat.. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."