#1
En ik maak een bommetje om het af te sluiten, mijn neus trekt nog geen puntje meer.


jah voor van speed neer te gaan heb je wel al een zeer grote dosis nodig.flash kieke zei:Je kan het zelf wel merken als je te hard gaat via--->Je begint het heeel warm te krijgen,je begint vollenbak te zweten en zo.(dat kan lijden tot overhitting(dodelijk)) of je kunt niet meer slikken en adem halen omdat je geen speeksel hebt.(Dat kan lijden tot uitdroging en stikken(dodelijk))---Als er iemand out of dood gaat door de pep is het meestal door deze redenen.
Het gevoel wanneer je te hard gaat of wanneer je best niets meer kunt bij pakke is bij mij als ik heel lange lijne neem van,wowww zot en voelde u zwaar gelukkig en zo en dan begin je wel te denken dat je dicht bij het hoogtepunt zit en dat je iets meer neemt out kunt gaan of zelfs dood kunt gaan.
Maar dan moet je wel een heeeeeeel grote lijn nemen.
Zorg gewoon dat je voldoende drink en rust.En dat je geen te grote lijnen neemt .En als je deze regels nagaat ,dan kunde gewoon niet out of dood gaan.
Maar je hebt natuurlijk van die speciale gevallen.(allergische zijn voor pep,...)
![]()
Moon zei:Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
JewCookie zei:nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden..
JewCookie zei:wuhah nee dat komt zeker weten nog, als de speed is uit gewerkt, en je gaat slapen.. dan weer wakker worden dan blijf je meestal actief etc, maar als dat ook weg is, komt je afkick pas echt, moe brak en gesloopt.. je hebt nergens zin aan, en van werken ben ik bang dat je beter niet heen kan gaan.. mja je merkt het vanzelf wel.. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."