Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste ver gaan

te ver gaan

55 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lana zei:
Ik snap niet wat t probleem is hoor.
Als je voor de eerste keer iets gaat doen, snap je toch wel dat je gewoon een piepklein lijntje moet doen en je eerst het gevoel even moet proeven.
Je kunt toch altijd nog wat bijpakken.
Ik vind het zo onnozel als mensen dat niet snappen he.
Je gaat toch geen dijk wegnakken zonder te proeven.
Klik om te vergroten...

Hehehe, maar ik vraag gewoon om advies voor de eerste keer, ik begrijp zelf ook wel dat ik niet meteen een hele berg moet nemen.... Ik zal rustig aan doen :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb met speed dat als ik egt veel heb gesnoven, het gevoel ook egt heftig wordt, meer zo heftig als schijve. Normaal gezien kan ik me goed concentrere na een normale dosis maar als ik te veel heb heb ik zon gevoel dat ik aan superveel dingen tegelijk denk, maar dat gaat zo snel dat ik helemaal niet weet wat, daar gaat t veel te snel voor.

Verder zal je kortademig worden miss, misselijk, duizelig, te heet en noem maar op.

Een tip voor als je te veel genomen hebt is gwn diep ademhalen en niet te veel bewegen en veel drinken. Het kutte bij pep is als je te veel genomen hebt, het ng wel fftjes aanhoudt omdat het zolang duurt.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
need^weed zei:
Lana zei:
Ik snap niet wat t probleem is hoor.
Als je voor de eerste keer iets gaat doen, snap je toch wel dat je gewoon een piepklein lijntje moet doen en je eerst het gevoel even moet proeven.
Je kunt toch altijd nog wat bijpakken.
Ik vind het zo onnozel als mensen dat niet snappen he.
Je gaat toch geen dijk wegnakken zonder te proeven.
Klik om te vergroten...

Hehehe, maar ik vraag gewoon om advies voor de eerste keer, ik begrijp zelf ook wel dat ik niet meteen een hele berg moet nemen.... Ik zal rustig aan doen :wave:
Klik om te vergroten...

Haha ik bedoel het niet als een soort aanval op jou hoor. :grin:
Ik reageerde meer in het algemeen en op de topicstarter die ooit per ongeluk een derde van een gram in 1 keer achterover sloeg. :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
En onthoud; 1 sigaret onttrekt 100mg vitamine c aan je lichaam :sunglasses:
ben dan ook een kenner hoor :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
scratchtraxx zei:
vitamine c doet het ook wat rapper stoppen vind ik :)
Klik om te vergroten...

als je gaat slapen paar pillen, en als je wakker word ook..

speed verbruikt al je vit C reserves ook.. :P

van een paar pilletjes knap je idd hard op, en jezelf dwingen om te eten ook heel erg, kan je lichaam zich weer herstellen, en ben je gelijk stukken minder brak :)
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm, handig weetje...scheelt dat ik niet rook :P

maar wel snuif :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou gewoon inderdaad 1 gram in 10 porties verdelen en kijken hoeveel je wilt. Als het goeie speed is zal je niet veel nodig hebben. Het ligt er ook aan wat voor gevoel je wilt krijgen van de pep. Sommige mensen willen gewoon energie en concentratie, anderen willen weer "spacen" op die shit. Van dat laatste ben ik absoluut geen voorstander, vooral de lulkicks raak ik echt van in een depressie.

Een O.D krijgen van snuiven is amper mogelijk omdat je neus niet zoveel kan opnemen, je moet op een gegeven moment pauze nemen..

Met slikken daarentegen kan het wel.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ie niet zou weten wat spacen is en zou opscheppen en onverantwoord zou zijn waarom zou hij dan gerankd zijn als wijs gebruiker
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :P Dat word alleen bepaald door het aantal berichten dat je hebt :wave: :wink: :P
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#9
gebeurd niks ergs, krijgde gewoon ne hardere rush
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vriendin van mij , die toch al effe gebruikt , leggen we makkelijk 4lijnen van een gram.

Op een moment had een vriend van ons zwaar zotte speed.(0.5gram dee je makkelijk 3dagen) Wou eerst testen of het pijn deed of niet, leg een lijn van ong.2a3 cm . ->snistzz , in de helft zonder dat ik het wou schoot men lichaam naar achter. Heb toen nog nooit zoveel pijn gevoelt in men neus en mijn neus zwaar bonzen. Stond echt apnormaal strak door die lijn van ong 1.5 .Had echt bang van die pep.

Maar nu ter zaken...Dus wat doet zij --> legt een mega lijn van die speed. :wave:
Die snitzz die lijn naar binnen en die ga neer tegen de grond.....Dus naar mijn weten kun je makkelijk neer gaan van speed met zeer goede kwaliteit.
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#11
spierverlamming is het ergste wa dak ooit em gehad
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
snistzz , in de helft zonder dat ik het wou schoot men lichaam naar achter. Heb toen nog nooit zoveel pijn gevoelt in men neus en mijn neus zwaar bonzen. Stond echt apnormaal strak door die lijn van ong 1.5 .Had echt bang van die pep.
Hmmm, krijg er goesting van om nog bij te tanke, mor kmoet zuinig zen :cry: kem nog mor 3,4gr om tot maandag nammidag te doen :cry: :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan heb je toch wel slechte.

Waar haal je dat ergens in antwerpen?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
1maal in de afkick , snuifde u harder in de afkick.


Na een tijd durf ik niet meer snuiven , alleen als het gewonen is.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou het niet kunnen na een nachtje op de pep verder grote lijnen nemen.

Maar Ik zit meestal sneller in de afkick dan u dan.
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
Dan heb je toch wel slechte.

Waar haal je dat ergens in antwerpen?
Klik om te vergroten...

vowa em kik slechte?

ik snuif gewoon gulzig
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#17
normaal (zeker alsk bij volk zit) dan moetk toch om het kwartier 20 minuten bijsnuive of men lichaam reageerd raar.

enja kende da, ge zit der me wa volk erges thuis, der komt iemand binne, dien legd lijne vor iedereen, de volgende komt binne, legd lijne voor iedereen, enzoverder
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja mor ge blijft wel elke keer dien rush voele, en eens da ge in den afkikck zit ist de kunst om nachtjes verder te gaan op dien rush, daarmee dak bedoelde

dan moetk toch om het kwartier 20 minuten bijsnuive of men lichaam reageerd raar
Klik om te vergroten...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk dat ik teveel speed op heb, mn hersens doen raar... Ik kan opeens geen bericht meer lezen hier...
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#20
hehe, join the club :wink: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."