#1
Lana zei:Ik snap niet wat t probleem is hoor.
Als je voor de eerste keer iets gaat doen, snap je toch wel dat je gewoon een piepklein lijntje moet doen en je eerst het gevoel even moet proeven.
Je kunt toch altijd nog wat bijpakken.
Ik vind het zo onnozel als mensen dat niet snappen he.
Je gaat toch geen dijk wegnakken zonder te proeven.
Hehehe, maar ik vraag gewoon om advies voor de eerste keer, ik begrijp zelf ook wel dat ik niet meteen een hele berg moet nemen.... Ik zal rustig aan doen


