#1
nee hoor, die trekken zich zo'n dingen niet aan, laat staan dat we er een topic over maken
mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen.minn zei:candy zei:beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen.![]()
ghehe
strx ist n jongen ,
candy zei:mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen.minn zei:candy zei:beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen.![]()
ghehe
strx ist n jongen ,![]()
Grappig!!!!!!!!!!hihihiminn zei:candy zei:mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen.minn zei:candy zei:beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen.![]()
ghehe
strx ist n jongen ,![]()
Nja, een camouflage stift wordt mij dan toch té gerard joling.
Is waar !! ik ken jongens die speed gebruiken, en zeker naar hun uiterlijk kijken, die mij zelfs tips gaven in verband daar mee! en nee ze zijn zeker niet homo.maar echte hetero's!!! we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!tofke zei:Ahja, by the way, t is niet omdat ik me stoor aan randen onder mijn ogen dat ik perse een meisje ben eh!
Ben ne gast voor de duidelijkheid!![]()
candy zei:we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!
nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!! maar verse zweet? hangt van de omstandigheden af!!nutsss zei:candy zei:we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!
Nee toch zeker? Vallen vrouwen niet meer op die rauwe lucht van opgedroogd en vers zweet van langere tijd, baard van idem lange tijd en oren waar de struiken uithangen?
Zou een hoop verklaren voor me...
candy zei:nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!!
parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?!nutsss zei:candy zei:nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!!
O die? Ja die ruikt lekker he! Hoe is t nou met m? Lang niet geroken eh gezien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Who The F*K is Jean-paul Gaultier
![]()
![]()
![]()
![]()
candy zei:parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?!![]()
![]()
Nou,pak er eentje van de PABO! ken je toch he!gegarandeerd;volgens hun dan;de vrouwen blijven niet van je af!!!!!!!nutsss zei:candy zei:parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?!![]()
![]()
ja nou zeker ja inderdaad. Ik heb ook zo'n sjiek flesje hoor. Hoe is het met mijnheer H.E.M.A.?

Pommetje H. zei:Ik dacht altijd dat ik nooit wallen zou krijgen; altijd fris en fruitig.
Valt me de afgelopen paar dagen toch vies tegen, beetje een lijkig uiterlijk.
Maar ach, des te beter om met je levensstijl geconfronteerd te worden als je in de spiegel kijkt...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."