Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDonkere rand onder de ogen...

Donkere rand onder de ogen...

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee hoor, die trekken zich zo'n dingen niet aan, laat staan dat we er een topic over maken
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg zelfs wallen onder me ogen door dagelijks te blowen....
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
candy zei:
beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen. :wave:
Klik om te vergroten...

ghehe
strx ist n jongen ,
Klik om te vergroten...
mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen. :wink:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
candy zei:
minn zei:
candy zei:
beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen. :wave:
Klik om te vergroten...

ghehe
strx ist n jongen ,
Klik om te vergroten...
mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen. :wink:
Klik om te vergroten...

Nja, een camouflage stift wordt mij dan toch té gerard joling.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
candy zei:
minn zei:
candy zei:
beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen. :wave:
Klik om te vergroten...

ghehe
strx ist n jongen ,
Klik om te vergroten...
mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen. :wink:
Klik om te vergroten...

Nja, een camouflage stift wordt mij dan toch té gerard joling.
Klik om te vergroten...
Grappig!!!!!!!!!!hihihi
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
..

Ahja, by the way, t is niet omdat ik me stoor aan randen onder mijn ogen dat ik perse een meisje ben eh!

Ben ne gast voor de duidelijkheid! :openmouth:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ook dat probleem:tongueout: Soms ook als ik nuchter ben dan heb ik precies 2 blauw ogen.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: ..

tofke zei:
Ahja, by the way, t is niet omdat ik me stoor aan randen onder mijn ogen dat ik perse een meisje ben eh!

Ben ne gast voor de duidelijkheid! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Is waar !! ik ken jongens die speed gebruiken, en zeker naar hun uiterlijk kijken, die mij zelfs tips gaven in verband daar mee! en nee ze zijn zeker niet homo.maar echte hetero's!!! we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: ..

candy zei:
we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!
Klik om te vergroten...

Nee toch zeker? Vallen vrouwen niet meer op die rauwe lucht van opgedroogd en vers zweet van langere tijd, baard van idem lange tijd en oren waar de struiken uithangen?

Zou een hoop verklaren voor me...
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: ..

nutsss zei:
candy zei:
we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!
Klik om te vergroten...

Nee toch zeker? Vallen vrouwen niet meer op die rauwe lucht van opgedroogd en vers zweet van langere tijd, baard van idem lange tijd en oren waar de struiken uithangen?

Zou een hoop verklaren voor me...
Klik om te vergroten...
nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!! maar verse zweet? hangt van de omstandigheden af!! :grin: :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: ..

candy zei:
nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!!
Klik om te vergroten...

O die? Ja die ruikt lekker he! Hoe is t nou met m? Lang niet geroken eh gezien.

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Who The F*K is Jean-paul Gaultier :confused: :confused: :confused: :confused:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: ..

nutsss zei:
candy zei:
nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!!
Klik om te vergroten...

O die? Ja die ruikt lekker he! Hoe is t nou met m? Lang niet geroken eh gezien.

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Who The F*K is Jean-paul Gaultier :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...
parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?! :grin: :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: ..

candy zei:
parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?! :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

ja nou zeker ja inderdaad. Ik heb ook zo'n sjiek flesje hoor. Hoe is het met mijnheer H.E.M.A.?
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: ..

nutsss zei:
candy zei:
parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?! :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

ja nou zeker ja inderdaad. Ik heb ook zo'n sjiek flesje hoor. Hoe is het met mijnheer H.E.M.A.?
Klik om te vergroten...
Nou,pak er eentje van de PABO! ken je toch he!gegarandeerd;volgens hun dan;de vrouwen blijven niet van je af!!!!!!! :grin: :grin: :grin:
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hey hey

Ik d8 dat ik hier over wallen onder de ogen was begonnen... jullie maken er gelijk een parfumerie van !
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat je er niet veel kan tegen doen, meestal is dat efelijke aanleg.
Dus zoals men hier al zei, een camouflagestick is een goede oplossing, en wees gerust, de dag van vandaag is het normaal dat mannen zo'n dingen gebruiken. En als het je echt stoort, kan je nog altijd stoppen met speed..
:wave:
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht altijd dat ik nooit wallen zou krijgen; altijd fris en fruitig.
Valt me de afgelopen paar dagen toch vies tegen, beetje een lijkig uiterlijk.

Maar ach, des te beter om met je levensstijl geconfronteerd te worden als je in de spiegel kijkt... :flushed:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pommetje H. zei:
Ik dacht altijd dat ik nooit wallen zou krijgen; altijd fris en fruitig.
Valt me de afgelopen paar dagen toch vies tegen, beetje een lijkig uiterlijk.

Maar ach, des te beter om met je levensstijl geconfronteerd te worden als je in de spiegel kijkt... :flushed:
Klik om te vergroten...

Lijkig? Lijkig? JIJ? :openmouth: NO WAY
wacht maar tot je 40 bent...
of 60
of 100
of als je speed OP is :grin:

dan zie je er pas lijkig uit!
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ogen vallen inmiddels bijna uit hun kassen.......

Tijd voor weekend, uitrusten, vitamines eten en wallen camoufleren... misschien zien we er dan maandag een beetje fris uit (met de nadruk op misschien).. :P
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik speed gebruik heb ik keer op keer het probleem dat ik onder mijn ogen een ietwat donkere rand krijg.. Oke, ik weet ook wel dat dat normaal is als je nachten aan een stuk zonder slaap doet of weinig of niks eet.
Maar ik heb dat probleem zelfs als ik voldoende geslapen, gegeten & gedronken heb..
Wss is het gewoon de aard van het beestje.. maar heeft er hier iemand misschien tips? Heb al is gedacht aan zonnebank..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."