Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDonkere rand onder de ogen...

Donkere rand onder de ogen...

23 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat je er niet veel kan tegen doen, meestal is dat efelijke aanleg.
Dus zoals men hier al zei, een camouflagestick is een goede oplossing, en wees gerust, de dag van vandaag is het normaal dat mannen zo'n dingen gebruiken. En als het je echt stoort, kan je nog altijd stoppen met speed..
:wave:
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht altijd dat ik nooit wallen zou krijgen; altijd fris en fruitig.
Valt me de afgelopen paar dagen toch vies tegen, beetje een lijkig uiterlijk.

Maar ach, des te beter om met je levensstijl geconfronteerd te worden als je in de spiegel kijkt... :flushed:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pommetje H. zei:
Ik dacht altijd dat ik nooit wallen zou krijgen; altijd fris en fruitig.
Valt me de afgelopen paar dagen toch vies tegen, beetje een lijkig uiterlijk.

Maar ach, des te beter om met je levensstijl geconfronteerd te worden als je in de spiegel kijkt... :flushed:
Klik om te vergroten...

Lijkig? Lijkig? JIJ? :openmouth: NO WAY
wacht maar tot je 40 bent...
of 60
of 100
of als je speed OP is :grin:

dan zie je er pas lijkig uit!
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ogen vallen inmiddels bijna uit hun kassen.......

Tijd voor weekend, uitrusten, vitamines eten en wallen camoufleren... misschien zien we er dan maandag een beetje fris uit (met de nadruk op misschien).. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."