Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsantidepressiva & speed?!

antidepressiva & speed?!

17 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik regelmatig tijdens het weekend wel wat speed bij het uitgaan. Mijn moeder pleegde onlangs zelfmoord en de dokter schreef me antidepressiva voor... nu is mijn vraag of het niet gevaarlijk is om af en toe nog eens een lijntje te consumeren als ik op stap ga...??

Greetzz xxx
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amfetamine is geen MDMA. Amfetamine werkt vrijwel niet op je serotonine, maar vooraal op je dopamine.

En van MDMA + SSRI kan je geen overdosis serotonine krijgen.
Z
Z.MedaarmaarafLid
01-01-2024, 00:00
#3
gecondoleerd...

Op je vraag heb ik verder geen antwoord..
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#4
antidepressiva &drugs

IK kan je alleen dit zeggen ,het is beiden , NORMAAL, een harddrug ! De een legaal de ander illegaal. Beter niet te samen nemen. Of het in combinatie met elkaar kwaad kan ?? dat weet ik eerlijk gezeg niet.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
maar af en toe een lijntje kan geen kwaad denk ik..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
maar af en toe een lijntje kan geen kwaad denk ik..
Klik om te vergroten...
hoopt ge
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
maar af en toe een lijntje kan geen kwaad denk ik..
Klik om te vergroten...
hoopt ge
Klik om te vergroten...

Oe bedoel je? hoop je?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
maar af en toe een lijntje kan geen kwaad denk ik..
Klik om te vergroten...
hoopt ge
Klik om te vergroten...

Oe bedoel je? hoop je?
Klik om te vergroten...
dat het geen kwaad kan
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
de antidepressiva moet ik innemen van mn dokter, dus daar kan ik niet onderuit, en de speed, tjah dat is omdat ik het graag doe
Ze samen gebruiken is misschien niet erg goed en gezond, maar ik merk geen verschil en er is nog niks ergs gebeurd, maar dat hangt natuurlijk af van persoon tot persoon eh..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
maar af en toe een lijntje kan geen kwaad denk ik..
Klik om te vergroten...
hoopt ge
Klik om te vergroten...

Oe bedoel je? hoop je?
Klik om te vergroten...
dat het geen kwaad kan
Klik om te vergroten...

ze doet het zelf toch ook..
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
maar af en toe een lijntje kan geen kwaad denk ik..
Klik om te vergroten...
hoopt ge
Klik om te vergroten...

Oe bedoel je? hoop je?
Klik om te vergroten...
dat het geen kwaad kan
Klik om te vergroten...

ze doet het zelf toch ook..
Klik om te vergroten...

Inderdaad, wilt nog niet zeggen dat het goed is he
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerst en vooral sterkte...

Probeer wel niet teveel naar de snelle te grijpen als je je slecht voelt, kan het begin zijn van iets waar je spijt van krijgt.

Wat betreft antidepressiva en speed. MAOI antidepressiva moeten kost wat kost vermeden worden, deze versterken de effecten van een aantel drugs waardoor een normale dosis een overdosis kan worden. Maar normaal worden die nog zeer weinig voorgeschreven. SSRI's genieten in de meeste gevallen de voorkeur.

6.3.1.3 van deze site (links boven) vind je alle merken SSRI's die in België op de markt zijn. Met SSRI's loop je minder kans op slechte wisselwerkingen. Maar begin voor alle zekerheid toch maar met een kleine dosis pep, kan nooit kwaad om voorzichtig te zijn.

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWelk=MAIN
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#13
OPPASSEN

antidepressiva zorgen voor vermindering van serotonine afbrakk. amfetamine zorgen dan tegelijk voor serotonine opbouw. gevolg kan wel is zijn overdosis serotonine. En daar kun je dus wel degelijk zo dood als pier van geraken. Je gaat wel met een smile sterven, maar sterven zal je.

Spreek nu wel over sero peil vergelijkbaar met inname van 700mg mdma
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#14
En enkel de MAOI's verminderen de afbraak van serotonine. SSRI's blokkeren enkel de heropname.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik neem ook antidepressiva. Ook samen met speed, niks speciaals van gemerkt. Vroeger heb ik wel eens gehad dat ik niks meer voelde van XTC. Bleek te komen door een soort antidepressiva die ik toen nam.
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik gebruik fevarin, een ssri en speed werkt bij mij goed. Alleen van xtc merk ik niks
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed is niet zo heel erg mits je er maar weinig van gebruikt. Maar als je enige waarde hecht aan je hersenen en je emotionele toestand zal je dat niet gebruiken.

MDMA + ssri is levensgevaarlijk, en je zal niet met een smile op je kop doodgaan. Serotonine syndroom is hele nare shit ook al overleef je het het is absoluut niet goed voor je.
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg zelf vrij veel antidepresiva en stemmingsstabilisatoren en antipsychotica en concerta en ik gebruik daar bovenop mijn dagelijkse portie speed. ik merk helemaal niks op van bijwerkingen ofzo. Het is niet zo omdat het een en het ander wel eens op elkaar kan reageren dat dit bij jou het geval is.
Ik zou zeggen in plaats van het zo te laten gewoon eens poroberen mischien valt alles wel goed mee.
Volgens mij is het allemaal meer tamtam dan wat anders
:openmouth: :grin: :openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."