Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

Liever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat vind ik zo lief,. dak je bijna zou zeggen hie loef ik het vind
n
nutsss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.

Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://partyflock.nl/topic/908436.html

:tearsofjoy:
s
sarkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
liever betere van 7.50 hé
is ook wel logisch
wat moet je met mindere van 5.00, je hebt er dan meer van nodig, dan die van 7.50
:mrgreen: heel logisch dus
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Du-uh !

Liever goeie dan! Je zou gek zijn anders... van die van 5€ ga je waarschijnlijk dan toch 2x zoveel van snuiven.. dus reken maar uit wat op het einde van de rit het goeiekoopst was. (Om het nog maar niet te hebben over het extra versnijprodukt dat je bij die goeiekope nog meer gaat opsnuffelen!)
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Du-uh !

Liever goeie dan! Je zou gek zijn anders... van die van 5€ ga je waarschijnlijk dan toch 2x zoveel van snuiven.. dus reken maar uit wat op het einde van de rit het goeiekoopst was. (Om het nog maar niet te hebben over het extra versnijprodukt dat je bij die goeiekope nog meer gaat opsnuffelen!)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Da waS 2 KEER snuffekaar
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet ik..

t was maar dat je zeker zou kunnen volgen..

toch lief van me dat ik zo rekening met je houdt, niet?
N
Neophyte2407Lid
01-01-2024, 00:00
#9
juist vind dat ook...liever GOEIE pep voor iets duurder!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Allemachtig zeg... :rolleyes:

Wat een vragen weer. Moeilijk ook. Er zullen vast veel mensen kiezen voor kutspeed voor een hoge prijs als ze ook kunnen kiezen voor goede speed voor ietsje meer...

beetje retorische vraag
en simplistisch
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Liever goede speed voor een redelijke prijs ipv redelijke speed voor een goede prijs.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
davie zei:
Liever goede speed voor een redelijke prijs ipv redelijke speed voor een goede prijs.
Klik om te vergroten...

Het gaat allemaal helemaal nergens over
prullenbak?
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou inderdaad, zeg dat wel!!!

Jeetjemineetje, ga maar gewoon eten hoor. Heel verstandig!

:(
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik koop mijn pep voor 6 euro. Altijd bij dezelfde gozer, dus heb niet kunnen vergelijken. Ik weet ook niet echt wanneer pep nou echt van goede kwaliteit is, mischien als het heel lang effect heeft ofzo? Als ik het gebruik kan ik er in ieder geval wel zeker van zijn dat ik de aankomende 12-16 uur niet kan slapen, zelfs ik maar iets van 0.3 grm op heb..
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm.. vroeger ging speed aan 10/g de deur uit. Dat spul kwam vers van de bron binnen enzo buiten.
Ik denk dat iedere gebruiker die er wat van kent dat uiteindelijk wel zal betalen als ze het zo kunnen vinden /g.
Nog 2,5 duurder dus :smilingimp: zul je eerst denken nadien :) dat je de juiste gevonden hebt.

Denk dat fast freddy's cat het wel begrijpt. Mijn ervaring van vroeger had me ook geleerd dat de goede drugs gewoon duurder zijn. En dat zou je graag moeten betalen ervoor.
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach, wat is goeie speed...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17

In elk geval is dit al een begin van goeie speed
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.

Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
Klik om te vergroten...

En dat is niet alleen met speed veronderstel ik. :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
nutsss zei:
Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.

Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
Klik om te vergroten...

En dat is niet alleen met speed veronderstel ik. :)
Klik om te vergroten...
correct trut :openmouth: :smoke: :P :wave: :wink: :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
Saivy zei:
nutsss zei:
Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.

Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
Klik om te vergroten...

En dat is niet alleen met speed veronderstel ik. :)
Klik om te vergroten...
correct trut :openmouth: :smoke: :P :wave: :wink: :grin:
Klik om te vergroten...

Ik weet het.. Teef :rolleyes: :smilingimp: :) :P :mrgreen: :wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."