Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsendless loop

endless loop

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
toevallig gaat dit bij mij al vanaf vrijdag
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi, ik had ff zin om eens te posten over hoe het er aan toegaat bij sommige van dit forum. Je hebt een bepaalde hoeveelheid speed liggen, niet veel, maar tog, als je zo eventjes alleen thuis bent, en er ligt goeie muziek op, krijg je toch gwn zin om dat lijntje te leggen, of bv op school, een saaie dag, met alle kutste vakken samen, lijntje om het door te komen, en zo vindt je voor elke gelegenheid een excuus om dat 1ne lijntje te leggen, te genieten terwijl die bangelijke smaak door je keel lekt...

dan komt de afkick of het *bluh* gevoel zoals ik het noem, wel daar moete we iets aan doen hé, lijntje.

mijn vraag was, zijn er zo nog mensen die dit hebben ? dat ze bijna heel de dag op speed aka pep doen, op werk, school, alleen thuis op lekker muziek, bij wat vrienden, gwn bij alles waar het zou kunne passe en als je je daar veilig voelt...
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja zeker wel
maar dan ben ik ook veel gemotiveerder
dat is wel handig op school en werk
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, ik had dit ook. Als ik geen lijn legde kwam ik de deur niet eens uit :( . Het was om het half uur een lijn leggen, maakte me niet uit waar ik was. Ik was 4 dagen in de week wakker en ik snoof maar door. Na een tijdje intensief gebruik legde ik een lijn om ongeveer 10 minuten wakker te blijven :openmouth: . Daarna werd ik paranoide en ben nu flink geminderd naar 1 gram in de week. Ik verlang me nog steeds elk uur naar een lijntje, maar ik ben toch sterk genoeg om doordeweeks NEE te zeggen! Daarmee beloon ik me in het weekend met 1 gram pep :P . Ben nu gelukkig iets normaal geworden naar een half jaar tijd, maar ben nog vaak moe en nog steeds niet herstelt.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Alles is leuker met pep, ik weet even geen 1 activiteit die leuker is zonder pep als met. Het is zo een bruikbare, nuttige drugs daarom is het lastig eraf te blijven. Maar nuchter kan ik ook nog genieten alleen het is altijd minder.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
SPEED! :hearteyes:

OT: Vrijwel alles is idd leuker met een beetje Amfetamine. Ik kan er ook (bijna) niet meer vanaf blijven. Het is ongeloofelijk dat een beetje poeder voor zoveel plezier kan zorgen.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MissDior zei:
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Shit,,, door al jullie verhalen vind ik het wel héél verleidelijk worden om eens te proberen, niet elk uur een lijntje natuurlijk, maar een keer tijdens uitgaan ofzooo......
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja, als ik mij probeer tot weekenddrug te beperken dan verland ik van maandagmorge al naar het weekend, wat ik met mijn zwak karakter niet uithou, en vandaag heb ik niets gepakt en was ik helft van de tijd nogal niet om aan te spreken voor men schoolkameraden, marja zijn ma schoolies hé, ma toch, het is iets die zelden voorkomt bij mij, normaal altijd opgewekt en vrolijk...

nou ja PEP FOR LIFE :tearsofjoy:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je een beetje ruggegraat toont kan je het wel bij af en toe houden, ik weet hoe lastig het is maar dagelijks gebruiken is gewoon te veel.
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is heel herkenbaar wat je zegt duizende mensen zijn je voor gegaan..
Tip is genieten van het alledaagse leven, hoe meer je gebruikt hoe minder dat mogelijk wordt.
Speed is het leukst wanneer je het niet meer dan 2 keer p maand doet..
Maar dat wist je waarschijnlijk al!!
Groetjes Tawl.!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
lijntjes snuiven dat wordt voor mischien wel 90% gewoonte en 10% noodzaak na een poosje dagelijks gebruik.

Probeer je daar voortdurend van bewust te zijn. Als je minder of minder vaak snuift dan blijft ook je tolerantie lager en geniet je meer van de voordelen terwijl je minder de schadelijke effecten zult ervaren.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
kheb 1 dag en de dag erna tot savonds uitgehouden om niet te doen, tussen laaste space en het moment voor de party was ik lik massas ambetant voor anderen, so, Whoops i did it again, als de muziek begon, lopen naar toilet met bigass smile...
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
tuurlijk lekker lang weekend :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb er gisteren vanaf kunnen blijven tot vanavond 9 uur..
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
wordt wel steeds moeilijker om het niet te gebruiiken moet iik zeggen:)

maar probeer er voornamelijk door de weeks toch wel af te blijven.. heb t gister ook niet gedaan:) wooowww nieuw record:grin: maar vanavond ben ik toch bang dat het weer moeilijk wordt:) mja donderdagavond praktisch weekend niet dann?? Hahaha
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Elke dag speed heb ik gedaan maar t is echt killing! Wat voelde ik me kut op een gegeven moment zeg. Uiteindenlijk heb ik besloten dat ik ermee moest kappen maar het is te lekker om helemaal te laten helaas.. Nu gebruik ik nog maar af en toe en ik moet zeggen dat ik me nu na een lijntje echt top voel! Toen ik dagelijks gebruikte had ik heel wat nodig om dat gevoel van nu te bereiken.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een verhalen toch allemaal.

Soms denk ik bij mezelf: "Waar bén je toch mee bezig!?"
Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)

Je moet toch ook genieten van het leven!
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Moon zei:
Elke dag speed heb ik gedaan maar t is echt killing! Wat voelde ik me kut op een gegeven moment zeg. Uiteindenlijk heb ik besloten dat ik ermee moest kappen maar het is te lekker om helemaal te laten helaas.. Nu gebruik ik nog maar af en toe en ik moet zeggen dat ik me nu na een lijntje echt top voel! Toen ik dagelijks gebruikte had ik heel wat nodig om dat gevoel van nu te bereiken.
Klik om te vergroten...

Ja, je tollerantie neemt snel toe. Maar neemt ook weer redelijk snel weer af!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Johannes de Tripper zei:
MissDior zei:
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Shit,,, door al jullie verhalen vind ik het wel héél verleidelijk worden om eens te proberen, niet elk uur een lijntje natuurlijk, maar een keer tijdens uitgaan ofzooo......
Klik om te vergroten...
Ik vind het juist een reden te meer om er af te blijven, lijkt me namelijk zo'n kutdrug als je het al nodig hebt voor alles

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."