#1
Het is ook zo lekker he..
![:hearteyes:]()
MissDior zei:Het is ook zo lekker he..![]()
![]()
Moon zei:Elke dag speed heb ik gedaan maar t is echt killing! Wat voelde ik me kut op een gegeven moment zeg. Uiteindenlijk heb ik besloten dat ik ermee moest kappen maar het is te lekker om helemaal te laten helaas.. Nu gebruik ik nog maar af en toe en ik moet zeggen dat ik me nu na een lijntje echt top voel! Toen ik dagelijks gebruikte had ik heel wat nodig om dat gevoel van nu te bereiken.
Ik vind het juist een reden te meer om er af te blijven, lijkt me namelijk zo'n kutdrug als je het al nodig hebt voor allesJohannes de Tripper zei:MissDior zei:Het is ook zo lekker he..![]()
![]()
Shit,,, door al jullie verhalen vind ik het wel héél verleidelijk worden om eens te proberen, niet elk uur een lijntje natuurlijk, maar een keer tijdens uitgaan ofzooo......
PaRa[NL] zei:ja zeker wel
maar dan ben ik ook veel gemotiveerder
dat is wel handig op school en werk

Qocaïne zei:Wat een verhalen toch allemaal.
Soms denk ik bij mezelf: "Waar bén je toch mee bezig!?"
Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)
Je moet toch ook genieten van het leven!
DjTrips zei:Qocaïne zei:Wat een verhalen toch allemaal.
Soms denk ik bij mezelf: "Waar bén je toch mee bezig!?"
Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)
Je moet toch ook genieten van het leven!
dat ff denken van waar ben ik mee bezig heb ik vaker en vaker :P tot de geur in me neus shit of de gedachte in het knikkertjemaar ben btw meer als 8 dage clean
lekker op reis voor weekje
en kan zeggen, ben opgeladen en kan er terug tegenaan
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."