Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsendless loop

endless loop

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
MissDior zei:
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Shit,,, door al jullie verhalen vind ik het wel héél verleidelijk worden om eens te proberen, niet elk uur een lijntje natuurlijk, maar een keer tijdens uitgaan ofzooo......
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, als ik mij probeer tot weekenddrug te beperken dan verland ik van maandagmorge al naar het weekend, wat ik met mijn zwak karakter niet uithou, en vandaag heb ik niets gepakt en was ik helft van de tijd nogal niet om aan te spreken voor men schoolkameraden, marja zijn ma schoolies hé, ma toch, het is iets die zelden voorkomt bij mij, normaal altijd opgewekt en vrolijk...

nou ja PEP FOR LIFE :tearsofjoy:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een beetje ruggegraat toont kan je het wel bij af en toe houden, ik weet hoe lastig het is maar dagelijks gebruiken is gewoon te veel.
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is heel herkenbaar wat je zegt duizende mensen zijn je voor gegaan..
Tip is genieten van het alledaagse leven, hoe meer je gebruikt hoe minder dat mogelijk wordt.
Speed is het leukst wanneer je het niet meer dan 2 keer p maand doet..
Maar dat wist je waarschijnlijk al!!
Groetjes Tawl.!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
lijntjes snuiven dat wordt voor mischien wel 90% gewoonte en 10% noodzaak na een poosje dagelijks gebruik.

Probeer je daar voortdurend van bewust te zijn. Als je minder of minder vaak snuift dan blijft ook je tolerantie lager en geniet je meer van de voordelen terwijl je minder de schadelijke effecten zult ervaren.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
kheb 1 dag en de dag erna tot savonds uitgehouden om niet te doen, tussen laaste space en het moment voor de party was ik lik massas ambetant voor anderen, so, Whoops i did it again, als de muziek begon, lopen naar toilet met bigass smile...
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
tuurlijk lekker lang weekend :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb er gisteren vanaf kunnen blijven tot vanavond 9 uur..
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
wordt wel steeds moeilijker om het niet te gebruiiken moet iik zeggen:)

maar probeer er voornamelijk door de weeks toch wel af te blijven.. heb t gister ook niet gedaan:) wooowww nieuw record:grin: maar vanavond ben ik toch bang dat het weer moeilijk wordt:) mja donderdagavond praktisch weekend niet dann?? Hahaha
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elke dag speed heb ik gedaan maar t is echt killing! Wat voelde ik me kut op een gegeven moment zeg. Uiteindenlijk heb ik besloten dat ik ermee moest kappen maar het is te lekker om helemaal te laten helaas.. Nu gebruik ik nog maar af en toe en ik moet zeggen dat ik me nu na een lijntje echt top voel! Toen ik dagelijks gebruikte had ik heel wat nodig om dat gevoel van nu te bereiken.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een verhalen toch allemaal.

Soms denk ik bij mezelf: "Waar bén je toch mee bezig!?"
Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)

Je moet toch ook genieten van het leven!
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moon zei:
Elke dag speed heb ik gedaan maar t is echt killing! Wat voelde ik me kut op een gegeven moment zeg. Uiteindenlijk heb ik besloten dat ik ermee moest kappen maar het is te lekker om helemaal te laten helaas.. Nu gebruik ik nog maar af en toe en ik moet zeggen dat ik me nu na een lijntje echt top voel! Toen ik dagelijks gebruikte had ik heel wat nodig om dat gevoel van nu te bereiken.
Klik om te vergroten...

Ja, je tollerantie neemt snel toe. Maar neemt ook weer redelijk snel weer af!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Johannes de Tripper zei:
MissDior zei:
Het is ook zo lekker he.. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Shit,,, door al jullie verhalen vind ik het wel héél verleidelijk worden om eens te proberen, niet elk uur een lijntje natuurlijk, maar een keer tijdens uitgaan ofzooo......
Klik om te vergroten...
Ik vind het juist een reden te meer om er af te blijven, lijkt me namelijk zo'n kutdrug als je het al nodig hebt voor alles
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Indulgence... NOT compulsion.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
PaRa[NL] zei:
ja zeker wel
maar dan ben ik ook veel gemotiveerder
dat is wel handig op school en werk
Klik om te vergroten...

Mijn motivatie is dan echt toper de top buitengewoon gewoon.
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uit bovenstaande berichten blijkt wel weer hoe speed je dopamine (beloning/genot)systeem in je brein ontregelt... :rolleyes:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
Wat een verhalen toch allemaal.

Soms denk ik bij mezelf: "Waar bén je toch mee bezig!?"
Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)

Je moet toch ook genieten van het leven!
Klik om te vergroten...

dat ff denken van waar ben ik mee bezig heb ik vaker en vaker :P tot de geur in me neus shit of de gedachte in het knikkertje :tongueout: maar ben btw meer als 8 dage clean :grin: lekker op reis voor weekje :) en kan zeggen, ben opgeladen en kan er terug tegenaan :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
DjTrips zei:
Qocaïne zei:
Wat een verhalen toch allemaal.

Soms denk ik bij mezelf: "Waar bén je toch mee bezig!?"
Maar achja.. de nieuwschierigheid is té groot, en ik zal een lijntje Pep ook zeker niet laten liggen ^.^ Luister wel... een lijntje pep ná een rust van 2/3 maanden =)

Je moet toch ook genieten van het leven!
Klik om te vergroten...

dat ff denken van waar ben ik mee bezig heb ik vaker en vaker :P tot de geur in me neus shit of de gedachte in het knikkertje :tongueout: maar ben btw meer als 8 dage clean :grin: lekker op reis voor weekje :) en kan zeggen, ben opgeladen en kan er terug tegenaan :grin:
Klik om te vergroten...

Achjah.. maar uiteindelijk gaan we gewoon door! :mrgreen:
Heb zelf ook zó trek in Pep op het moment... xD Maar kan er wel afblijven!

8 dagen clean kerel! zo zo! en vanwaar ineens? Of heb ik iets gemist?! ^.^
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja ben op reis geweest :tongueout: en ik ga niet 7gr speed binnensmokkelen in turkije hoor !!! zot :tongueout: dat is het niet waard om gestekt te worden, heb wel geen controle gehad maarja, je zou het nooit anders zien :)

7 dagen vakantie kunnen helpen bij afkicken van drugs, je denkt er niet aan, lekker chillen in zon, cocktailtje, met mensen omgaan in goeie sfeer :)

***aanrader***

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."