Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychose na combi???

Psychose na combi???

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb met een vriendin van me meegemaakt, dat ze helemaal de controle over zichzelf kwijt raakte.
We waren stappen geweest en ze had alleen 2 xtc pillen op, die waren een beetje uit aan het werken.
Toen we in de auto naar huis zaten, een beetje ghb.
Ze heeft altijd erg moeite met slapen na x, na coke, en andere uppers, dus daarom wilde ze nog wat ghb pakken voordat ze naar huis ging.
Toen ze een paar ml in een glas jus d'orange ophad, raakte zo ook echt emotioneel en de cotrole helemaal kwijt ze gedroeg zich als een klein kind, en was heel onredelijk, kleedde zich ook uit en schreeuwen noem maar op.
Dus eerlijk gezegd, als ik dit verhaal lees, zeg ik het komt bij jou misschien toch door de ghb!!
Ze weet er ook niet meer echt wat er gebeurd is..
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haai allemaal!

Ik heb ff 'n vraagje!
Ik heb wat mee gemaakt ( althans heb ik van horen zeggen,
want weet er zelf eigelijk niet meer dan flarden vanaf :confused:)
Ik was afgelopen zondag naar vrienden gegaan die nog aant afterpartyen waren van Trance Energie.
Ze waren nog allemaal harstikke lekker wazig dus ik kon natuurlijk het aanbod pilletje niet afslaan.
Viel goed :) dus wat GHB erbij, viel ook super! Helaas onder invloed wil ik altijd nog meer dus nog wat GHb erbij, snuifje speed erbij en toen ging t helemaal mis.
Ik heb blijkbaar 1.5 uur kei hard liggen te schreeuwen en doen, dan weer minuutje rustig en weer opnieuw schreeuwen. Niet echt duidelijk dat het ergens overging maar was helemaal de weg kwijt.
Tot overmaat van ramp heb ik zelfs gewoon mn plas laten lopen :confused:.
Ik schaamde me ook dood toen het voorbij was. Ze hebben echt op het punt gestaan om de ambulance te bellen, zo ging ik tekeer.
Voor geen enkele reden vatbaar. Handdoek voor mn mond om het schreeuwen te dempen ( buren zullen ook wel gedacht hebben! )
Druivensuiker voeren, water in mn gezicht gooien. Hielp allemaal niet echt.
Ik was niet echt agressief maar meer paniekerig schijnbaar.

Heeft iemand dit of in deze trend mee gemaakt? Ik heb zelf het idee dat het door de speed kwam. Van GHb word je naar mijn idee niet echt wild van toch?

Hoop op reacties! Bedankt alvast!

Groetjes Juul
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk had je teveel van alles.
Heb je buiten je druggebruik last van psychische klachten of stoornissen?

Hoeveel had je van alles gehad?
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey haai bedankt voor je reactie!

Ik had op n tijdsbestek van 5 uur, 1 pil, 3 halve dopjes GHB en 3 lijntjes speed op.
Idd tikkie veel denk ik :P.
Maar heb zelf t idee dat de speed me de das om deed, andere zeggen weer de GHB. !?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uit persoonlijke ervaringen zou ik ook zeggen dat het door speed kwam, echt zeker weten doe ik het niet.

Heb je na de 'aanval' blijvende klachten overgehouden ? En in het vervolg inderdaad wat minder gebruiken, misschien ook minder combineren en een langere tijdsperiode proberen aan te houden. Bijpakken kan verleidelijk zijn, maar hou een regelmaat.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nogmaals drugs veroorzaken geen psychose, ze triggeren die alleen. Dat betekend dat je al vatbaar was voor psychose's voordat je iets gebruikte. Door drugsgebruik kan een psychose sneller tot uiting komen, maar veroorzaken doet het niet.
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat was wel duidelijk :wink:.
Ik heb ook altijd gedacht dat speed puur n pepmiddel was maar das blijkbaar dus niet zo. Lees er meer over dat het idd bij teveel n soort psychose kan veroorzaken.
Maar vroeg me vooral ook af, of iemand hier ervaring mee had.
Tis zo'n raar gevoel/idee achteraf. Her en der begin ik me ook wat meer te herinneren. Mn vrienden zijn zich ook écht rot geschrokken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."