Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychose na combi???

Psychose na combi???

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hey! nou niet gaan schelden he! :P
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha, ik ben 33 maar kom ik zo erg over? :P
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, ik d8 inderdaad dat je wat jonger was. Omdat je over drugs praat alsof het niet zoveel voorstelt. No offense hoor. Maar misschien was je van tevoren niet goed genoeg ingelicht over de gevaren van combi's? Misschien moet je op je gemakkie deze site eens doorpluizen en een frisse start maken met je drugsgebruik? :wink:
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tuurlijk weet ik dat wel. Het enige waar ik geen ervaring mee had was met speed.
En ben idd geneigd als de GHB of XTC enigzins begint af te zakken, meer bij te nemen dan goed voor me is.
Dus wat dat aan gaat, meer het gedrag van n 18 jarige :wink:.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
juulie05 zei:
Hahaha, ik ben 33 maar kom ik zo erg over? :P
Klik om te vergroten...

33 en nog niet weten wanneer je teveel van iets hebt :openmouth:

Weet je moeder wel dat je hier rondhangt!! :wink:
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee joh!
We waren met n groepje van 6 man waarvan 3 meiden die ik allemaal erg lang en erg goed ken.

Nee, is echt dat ie ontzettend geschrokken is van mij.
En zo ken ik hem ook, als 'n echte binnenvetter.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zal aan de combo met speed liggen volgens mij. Heb het nog meegemaakt dat iemand helemaal begon door te slaan en erg paniekerig was. Dat was toen z'n (dik) bommetje speed opkwam. We dachten er ook ff aan om de ambulance te bellen. Gelukkig hebben we hem zelf kunnen kalmeren na een tijdje. Die kerel stond in schuim en zweet. Heel z'n t-shirt was in een paar minuten kletsnat. Maar die kerel had de laatste dagen al veel drugs genomen. Wat jij gebruikt hebt in die 5 uur vind ik niet echt overdreven. Maarja, het hangt ervan af wat je gewoon bent. Je moet jezelf goed kennen. Als je het niet gewoon bent, opletten met het combineren van drugs. :wink:
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja mij lijkt t ook écht door de speed te komen. Van GHB sla je normaal niet door ofzo.
Maar zo erg als diegene waar jij t over had, was t gelukkig n niet.
Meer compleet verwilderd. Ze hebben me vertelt,...hahaha....het leek op n combi van n epeleptische aanval en n bevalling! :openmouth:

Toen t ergste over was, was k nog steeds helemaal wappie en toen ze me dat vertelde vroeg ik ook nog waar mn baby dan was?! How lo can you go! :sunglasses:

Wat ik jammer vind, beste vriend van mij, wil er niet over praten terwijl ik juist de details wil weten.
Snap m wel maar goed.....wil het toch weten wat er psies gebeurd is zeg maar.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
juulie05 zei:
ja mij lijkt t ook écht door de speed te komen. Van GHB sla je normaal niet door ofzo.
Maar zo erg als diegene waar jij t over had, was t gelukkig n niet.
Meer compleet verwilderd. Ze hebben me vertelt,...hahaha....het leek op n combi van n epeleptische aanval en n bevalling! :openmouth:

Toen t ergste over was, was k nog steeds helemaal wappie en toen ze me dat vertelde vroeg ik ook nog waar mn baby dan was?! How lo can you go! :sunglasses:

Wat ik jammer vind, beste vriend van mij, wil er niet over praten terwijl ik juist de details wil weten.
Snap m wel maar goed.....wil het toch weten wat er psies gebeurd is zeg maar.
Klik om te vergroten...


Die vriend wil niet zeggen wat er gebeurd is & ji bent vergeten? GHB de rapedrug meer zeg ik niet en nee ik suggereer niets... :P ... maar t zou kunnen... niet dan?
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ken nog iemand die ook zoiets heeft meegemaakt en volgens mij is het normaal omdat je te veel van alles gehad hebt en alles door elkaar gemixt hebt, het is idd echt een beschaamende ervaring maar dan weet je iig dat nog meer mensen daar eens last van hebben gehad
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk eerder dat de GBL het stuk waarvan je niks meer weet verklaard. Iets te veel van dat spul en alhelemaal met de combinatie die je maakte kan te-veel van het goede zijn. Ik raad je aan verstandiger met drugs om te gaan...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
je bent gewoon een beetje dom geweest

en idd speed+pillen is zonde van de mdma

als je dan toch alledrie moet combineren:
begin met GHB
als het uitgewerkt is XTC
en als dat zn energie verliest pas speed

En ik denk dat iedereen op zekere hoogte 'vatbaar' is voor psychoses. Was het een psychose? Naaaah. Gewoon niet meer zo achteloos door elkaar slikken dan zal het best meevallen.

En GEEN alcohol!

:beer:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
GEEN alcohol!
Klik om te vergroten...

jaa, die is gek
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
hij is wel nutsss maar niet gek he
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb met een vriendin van me meegemaakt, dat ze helemaal de controle over zichzelf kwijt raakte.
We waren stappen geweest en ze had alleen 2 xtc pillen op, die waren een beetje uit aan het werken.
Toen we in de auto naar huis zaten, een beetje ghb.
Ze heeft altijd erg moeite met slapen na x, na coke, en andere uppers, dus daarom wilde ze nog wat ghb pakken voordat ze naar huis ging.
Toen ze een paar ml in een glas jus d'orange ophad, raakte zo ook echt emotioneel en de cotrole helemaal kwijt ze gedroeg zich als een klein kind, en was heel onredelijk, kleedde zich ook uit en schreeuwen noem maar op.
Dus eerlijk gezegd, als ik dit verhaal lees, zeg ik het komt bij jou misschien toch door de ghb!!
Ze weet er ook niet meer echt wat er gebeurd is..
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haai allemaal!

Ik heb ff 'n vraagje!
Ik heb wat mee gemaakt ( althans heb ik van horen zeggen,
want weet er zelf eigelijk niet meer dan flarden vanaf :confused:)
Ik was afgelopen zondag naar vrienden gegaan die nog aant afterpartyen waren van Trance Energie.
Ze waren nog allemaal harstikke lekker wazig dus ik kon natuurlijk het aanbod pilletje niet afslaan.
Viel goed :) dus wat GHB erbij, viel ook super! Helaas onder invloed wil ik altijd nog meer dus nog wat GHb erbij, snuifje speed erbij en toen ging t helemaal mis.
Ik heb blijkbaar 1.5 uur kei hard liggen te schreeuwen en doen, dan weer minuutje rustig en weer opnieuw schreeuwen. Niet echt duidelijk dat het ergens overging maar was helemaal de weg kwijt.
Tot overmaat van ramp heb ik zelfs gewoon mn plas laten lopen :confused:.
Ik schaamde me ook dood toen het voorbij was. Ze hebben echt op het punt gestaan om de ambulance te bellen, zo ging ik tekeer.
Voor geen enkele reden vatbaar. Handdoek voor mn mond om het schreeuwen te dempen ( buren zullen ook wel gedacht hebben! )
Druivensuiker voeren, water in mn gezicht gooien. Hielp allemaal niet echt.
Ik was niet echt agressief maar meer paniekerig schijnbaar.

Heeft iemand dit of in deze trend mee gemaakt? Ik heb zelf het idee dat het door de speed kwam. Van GHb word je naar mijn idee niet echt wild van toch?

Hoop op reacties! Bedankt alvast!

Groetjes Juul
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarschijnlijk had je teveel van alles.
Heb je buiten je druggebruik last van psychische klachten of stoornissen?

Hoeveel had je van alles gehad?
j
juulie05Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey haai bedankt voor je reactie!

Ik had op n tijdsbestek van 5 uur, 1 pil, 3 halve dopjes GHB en 3 lijntjes speed op.
Idd tikkie veel denk ik :P.
Maar heb zelf t idee dat de speed me de das om deed, andere zeggen weer de GHB. !?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Uit persoonlijke ervaringen zou ik ook zeggen dat het door speed kwam, echt zeker weten doe ik het niet.

Heb je na de 'aanval' blijvende klachten overgehouden ? En in het vervolg inderdaad wat minder gebruiken, misschien ook minder combineren en een langere tijdsperiode proberen aan te houden. Bijpakken kan verleidelijk zijn, maar hou een regelmaat.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nogmaals drugs veroorzaken geen psychose, ze triggeren die alleen. Dat betekend dat je al vatbaar was voor psychose's voordat je iets gebruikte. Door drugsgebruik kan een psychose sneller tot uiting komen, maar veroorzaken doet het niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."