#1
Hey hey! nou niet gaan schelden he! :P
juulie05 zei:Hahaha, ik ben 33 maar kom ik zo erg over? :P
juulie05 zei:ja mij lijkt t ook écht door de speed te komen. Van GHB sla je normaal niet door ofzo.
Maar zo erg als diegene waar jij t over had, was t gelukkig n niet.
Meer compleet verwilderd. Ze hebben me vertelt,...hahaha....het leek op n combi van n epeleptische aanval en n bevalling!![]()
Toen t ergste over was, was k nog steeds helemaal wappie en toen ze me dat vertelde vroeg ik ook nog waar mn baby dan was?! How lo can you go!![]()
Wat ik jammer vind, beste vriend van mij, wil er niet over praten terwijl ik juist de details wil weten.
Snap m wel maar goed.....wil het toch weten wat er psies gebeurd is zeg maar.

nutsss zei:GEEN alcohol!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."