Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe smaak

De smaak

31 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
Oh gatverdamme. De smaak van pure speed is het ergst wat ik ooit heb geproefd. Flessen met cola zijn er doorheen gegaan in mijn speedsnuiftijd. :wink:
maar smaakje als citroen? Hmm, klinkt lekker :)
Voelde je ook wat van de speed?
Klik om te vergroten...

Herkenbaar.. :rolleyes:

Had zaterdag zelfs het gevoel alsof het in een wondje liep of letterlijk de wonden in m'n gehemelte gevreten had. Was niet alleen ranzig kwa smaak, was niet het geïrriteerde gevoel van ontiegelijk sterke speed maar t voelde alsof er een klodder zwavelzuur vanuit m'n neusholte gaten in me gehemelte aan het vreten was, zelfs drinken hielp maar een deel.. :openmouth:
Iets wat ik in al die tijd toch nog nooit gehad heb.

Iemand ook x zoiets mee gemaakt?
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#2
JewCookie zei:
Herkenbaar.. :rolleyes:

Had zaterdag zelfs het gevoel alsof het in een wondje liep of letterlijk de wonden in m'n gehemelte gevreten had. Was niet alleen ranzig kwa smaak, was niet het geïrriteerde gevoel van ontiegelijk sterke speed maar t voelde alsof er een klodder zwavelzuur vanuit m'n neusholte gaten in me gehemelte aan het vreten was, zelfs drinken hielp maar een deel.. :openmouth:
Iets wat ik in al die tijd toch nog nooit gehad heb.

Iemand ook x zoiets mee gemaakt?
Klik om te vergroten...

ik weet niet of ik precies weet wat je bedoeld
maar ik heb het gevoel alsof de pep mn keel kapot gemaakt :rolleyes:

me keel hele tijd branden.... k kan amper nog alcohol drinken omdat t zo brand :P

zoiets?
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blizy zei:
JewCookie zei:
Herkenbaar.. :rolleyes:

Had zaterdag zelfs het gevoel alsof het in een wondje liep of letterlijk de wonden in m'n gehemelte gevreten had. Was niet alleen ranzig kwa smaak, was niet het geïrriteerde gevoel van ontiegelijk sterke speed maar t voelde alsof er een klodder zwavelzuur vanuit m'n neusholte gaten in me gehemelte aan het vreten was, zelfs drinken hielp maar een deel.. :openmouth:
Iets wat ik in al die tijd toch nog nooit gehad heb.

Iemand ook x zoiets mee gemaakt?
Klik om te vergroten...

ik weet niet of ik precies weet wat je bedoeld
maar ik heb het gevoel alsof de pep mn keel kapot gemaakt :rolleyes:

me keel hele tijd branden.... k kan amper nog alcohol drinken omdat t zo brand :P

zoiets?
Klik om te vergroten...

Ja idd dat is precies wat ik vandaag had:P nu was het echt goeie :) kon lekker goed meedoen met L.O ( lichaamlijk voeding )
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehehe :beer:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aan het begin is het de branderige duivel in je keel :P .

Na een lange tijd gebruiken wil je die geur niet meer missen :grin: .
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand nog een tip tegen een verotte keel?
:beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blizy zei:
iemand nog een tip tegen een verotte keel?
:beer:
Klik om te vergroten...


melk melk melk :) helpt bij mij tenminste :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blizy zei:
JewCookie zei:
Herkenbaar.. :rolleyes:

Had zaterdag zelfs het gevoel alsof het in een wondje liep of letterlijk de wonden in m'n gehemelte gevreten had. Was niet alleen ranzig kwa smaak, was niet het geïrriteerde gevoel van ontiegelijk sterke speed maar t voelde alsof er een klodder zwavelzuur vanuit m'n neusholte gaten in me gehemelte aan het vreten was, zelfs drinken hielp maar een deel.. :openmouth:
Iets wat ik in al die tijd toch nog nooit gehad heb.

Iemand ook x zoiets mee gemaakt?
Klik om te vergroten...

ik weet niet of ik precies weet wat je bedoeld
maar ik heb het gevoel alsof de pep mn keel kapot gemaakt :rolleyes:

me keel hele tijd branden.... k kan amper nog alcohol drinken omdat t zo brand :P

zoiets?
Klik om te vergroten...

Hehe nee, ik bedoel waarschijnlijk toch echt wat anders.. Ik heb tegenwoordig altijd sterke speed, gewone en dex, ze branden als een tierelier in de neus waarna de stroom speed zich via de keel en gehemelte een weg naar je maag wegvreet. Dit gebeurt altijd, met als gevolg vaak een dikke keel waardoor je nie erg makkelijk meer kan drinken, daarnaast komt er altijd een hapje in je mond teregt wat een smaak met zich mee neemt waarvan je muil van samentrekt, te vergelijken met een beetje shag op je tong alleen heeft speed in tegenstelling tot nicotine de gewoonte om ook in je mond een poging wagen om ook hier de gaten in te branden, waardoor je ook een opgezwollen gevoel kan krijgen.

Wat ik toen had was een totaal andere variant hierop. Hoewel het hier ook ging om de aantasting van de speed aan de keel en gehemelte net zoals hierboven beschreven staat, alleen ging het niet om het aantasten van keel en gehemelte maar was het letterlijk wegvreten in de keel en gehemelte. Het werd niet een beetje dik ofzo, maar het voelde aan alsof er een klodder naar beneden druipt welke zich letterlijk mijn keel / gehemelte aan het wegvreten was, ik kan het gevoel het beste beschrijven alsof deze keelkledder opeens letterlijk overal wonden instroomde en zich letterlijk deze wonden invrat. Alleen kwamen deze 'wonden' gelijk met de speed, alsof de speed letterlijk een geul wegvrat. De keel leek op een geul, maar in het gehemelte is echt onmenselijk.. Inplaats van alleen een scheur van de neus door de keel naar de slokdarm te bijten, komt de speed elke keer weer teregt in je gehemelte. Wat niet alleen een pijnlijk spoor naar beneden achterlaat, maar zich onvoorstelbaar snel versprijd waarna er een heel scala aan 'wonden' welke in lijnen van achter steeds verder naar voren stroomd. In lutttele seconden kan één lijntje je gehemelte volledig aan gort helpen.

Je zou denken dat dit met een beetje drinken, of enorm veel natuurlijk, te verhelpen is. Maar van drinken word de bijtende pijn maar een kein beetje minder van. Alleen lijkt het hierna gewoon een wond die er net bij gekomen is, in plaats van een wond waar een klodder zwavelzuur in gegooit is.

Ik denk dat de oorzaak een uitgedroogde harses was, waardoor de verdovende werking van het speeksel dusdanig verminderd is dat deze pijnlijke versie van een speedtransport toch eigenlijk dezelfde is. De verdovende werking van speeksel is behoorlijk groot. Eet maar eens erg scherpe dingen ofzo met een uitgedroogde speedkop, dat is opeens ook ongelovelijk veel scherper als dat het normaalgesproken is.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het chemisch en vies, ik had na één lijntje een half uur die smaak van speed in me mond echt ranzig. Absoluut geen citroen :beer:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#10
"Dealer, dealer!! Ik wil graag 3gram, 1tje aardbei, een chocola en een vanille. Met nootjes aub" :P

Gat in de markt zeg ik je!!
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb gisteren voor het eerst een lijntje speed gesnoven, denk ik toch. En het smaakte naar citroen is dat echt?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van citroen wordt je ook erg fris :wink:

Misschien is je speed wel versneden met gekrushte Vitamine C pillen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."