Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blizy zei: JewCookie zei: Herkenbaar.. Had zaterdag zelfs het gevoel alsof het in een wondje liep of letterlijk de wonden in m'n gehemelte gevreten had. Was niet alleen ranzig kwa smaak, was niet het geïrriteerde gevoel van ontiegelijk sterke speed maar t voelde alsof er een klodder zwavelzuur vanuit m'n neusholte gaten in me gehemelte aan het vreten was, zelfs drinken hielp maar een deel.. Iets wat ik in al die tijd toch nog nooit gehad heb. Iemand ook x zoiets mee gemaakt? Klik om te vergroten... ik weet niet of ik precies weet wat je bedoeld maar ik heb het gevoel alsof de pep mn keel kapot gemaakt me keel hele tijd branden.... k kan amper nog alcohol drinken omdat t zo brand :P zoiets? Klik om te vergroten... Ja idd dat is precies wat ik vandaag had:P nu was het echt goeie kon lekker goed meedoen met L.O ( lichaamlijk voeding )"
"ik heb gisteren voor het eerst een lijntje speed gesnoven, denk ik toch. En het smaakte naar citroen is dat echt?"
"MissDior zei: citroen?? dat lijkt me sterk :P Normaal gesroken heeft speed een sterke chemische smaak.. Het brandt ook in je neus.. Hoe was het effect van je lijntje? Klik om te vergroten... een happy gevoel, stond heletijd tespringen en te zingen, onzin zegge. Dus niet kunnen zwijgen. en nu ben ik dood moe :P"
"Qocaïne zei: Van citroen wordt je ook erg fris Misschien is je speed wel versneden met gekrushte Vitamine C pillen Klik om te vergroten... haha Zou wel kunnen :P"
"MissDior zei: hmm klinkt wel als speed dat effect hoelaat heb je het genomen? en hoe lang voelde je het effect? heb je kunnen slapen? Klik om te vergroten... Rond half 5. ik voelde het tot 11 uur. erachter heb ik maar een uur geslapen ofzo."
"MissDior zei: hmm dan wil ik ook wel wat citroenpep want dat lijkt me toch net wat lekkerder smaken :P Vroeger (10 jaar geleden zoiets) had je appeltjesspeed, die had een appelgeurtje, dus misschien is dit citroentjesspeed hihi!! Maar bij die appelsmaak proefde ik toch wel echt overheersend een SPEEDsmaak die je niet kan maskeren met welk fruitsmaakje dan ook.. Klik om te vergroten... Dan is mijn besluit, dat ik citroen poeier snoof Was wel lekker :P samen met het vocht dat uit mn neus kwam"
"Tenzij iemand ook al die smaak had."
"Serenity zei: Oh gatverdamme. De smaak van pure speed is het ergst wat ik ooit heb geproefd. Flessen met cola zijn er doorheen gegaan in mijn speedsnuiftijd. maar smaakje als citroen? Hmm, klinkt lekker Voelde je ook wat van de speed? Klik om te vergroten... Ja, ik zong heletijd, sprong, praten, lachen voor niets :P Maar heb nu bij een andere speed besteld, eens kijken hoe die smaakt"
"KataStrofe zei: "Dealer, dealer!! Ik wil graag 3gram, 1tje aardbei, een chocola en een vanille. Met nootjes aub" :P Gat in de markt zeg ik je!! Klik om te vergroten... Vergeet de citroen ni is lekker"