Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe smaak

De smaak

31 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
citroen??
dat lijkt me sterk :P

Normaal gesroken heeft speed een sterke chemische smaak..
Het brandt ook in je neus..
Hoe was het effect van je lijntje?


:wave:
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb gisteren voor het eerst een lijntje speed gesnoven, denk ik toch. En het smaakte naar citroen is dat echt?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van citroen wordt je ook erg fris :wink:

Misschien is je speed wel versneden met gekrushte Vitamine C pillen :mrgreen:
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#4
MissDior zei:
citroen??
dat lijkt me sterk :P

Normaal gesroken heeft speed een sterke chemische smaak..
Het brandt ook in je neus..
Hoe was het effect van je lijntje?


:wave:
Klik om te vergroten...

een happy gevoel, stond heletijd tespringen en te zingen, onzin zegge. Dus niet kunnen zwijgen. en nu ben ik dood moe :P
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
Van citroen wordt je ook erg fris :wink:

Misschien is je speed wel versneden met gekrushte Vitamine C pillen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

haha :grin: Zou wel kunnen :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Litrik zei:
MissDior zei:
citroen??
dat lijkt me sterk :P

Normaal gesroken heeft speed een sterke chemische smaak..
Het brandt ook in je neus..
Hoe was het effect van je lijntje?


:wave:
Klik om te vergroten...

een happy gevoel, stond heletijd tespringen en te zingen, onzin zegge. Dus niet kunnen zwijgen. en nu ben ik dood moe :P
Klik om te vergroten...

duidelijk vitamine C :beer:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm klinkt wel als speed dat effect :)

hoelaat heb je het genomen? en hoe lang voelde je het effect?
heb je kunnen slapen?

:wave:
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#8
MissDior zei:
hmm klinkt wel als speed dat effect :)

hoelaat heb je het genomen? en hoe lang voelde je het effect?
heb je kunnen slapen?

:wave:
Klik om te vergroten...

Rond half 5. ik voelde het tot 11 uur. erachter heb ik maar een uur geslapen ofzo.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm dan wil ik ook wel wat citroenpep want dat lijkt me toch net wat lekkerder smaken :P
Vroeger (10 jaar geleden zoiets) had je appeltjesspeed, die had een appelgeurtje, dus misschien is dit citroentjesspeed hihi!!

Maar bij die appelsmaak proefde ik toch wel echt overheersend een SPEEDsmaak die je niet kan maskeren met welk fruitsmaakje dan ook..




:wave:
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#10
MissDior zei:
hmm dan wil ik ook wel wat citroenpep want dat lijkt me toch net wat lekkerder smaken :P
Vroeger (10 jaar geleden zoiets) had je appeltjesspeed, die had een appelgeurtje, dus misschien is dit citroentjesspeed hihi!!

Maar bij die appelsmaak proefde ik toch wel echt overheersend een SPEEDsmaak die je niet kan maskeren met welk fruitsmaakje dan ook..




:wave:
Klik om te vergroten...

Dan is mijn besluit, dat ik citroen poeier snoof :grin: Was wel lekker :P samen met het vocht dat uit mn neus kwam :tongueout: :grin:
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#11
de speed die ik ken lijkt veel op waspoeder
de geur lijkt sterk op de geur van amandellen

kan het niet echt smakelijk vinden en heb toch een flink glas nodig om het weg te spoelen.
L
LitrikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tenzij iemand ook al die smaak had. :wink:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ghaha, geniaal, ik heb me altijd al afgevraagd waarom er nooit iemand op het idee is gekomen om er een geur- of smaakstofje doorheen te pleuren.. Zou er een stuk aangenamer van worden denk ik :grin:

Maar bij die appelsmaak proefde ik toch wel echt overheersend een SPEEDsmaak die je niet kan maskeren met welk fruitsmaakje dan ook..
Klik om te vergroten...
Kan ik me voorstellen, net als wat ze zeggen over condooms met een smaakje; de ranzigheid gaat er evengoed dwars doorheen :P
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#14
m'n speed heeft over t algemeen wel de zelfde smaak...
CHEMISCH :rolleyes:

lucky bastard ik wil ook citroen speed :grin:
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#15
kan het alles behalve lekker noemen :mrgreen:
maar met een glas drinken erbij is het wel te doen.
kauwgompie achteraf helpt ook wel aardig.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou .. Meth666 heeft nog niet zo lang geleden hier ontdekt en ook chemisch onderbouwd dat het branden van speed in je neus veel minder is als je het met geplette rennies mengt. Ik denk dat je speed versneden met rennies erdoor hebt gehad.

Althans ... het zou kunnen. Die hebben een beetje een mint smaakje. :smoke:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh gatverdamme. De smaak van pure speed is het ergst wat ik ooit heb geproefd. Flessen met cola zijn er doorheen gegaan in mijn speedsnuiftijd. :wink:
maar smaakje als citroen? Hmm, klinkt lekker :)
Voelde je ook wat van de speed?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind de smaak ook vrij goor, maar toch hou je er wel van op de een of andere wazige manier...

Flink spoelen en kauwgom vreten :d
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ooh ik vind die echte speed-smaak heerlijk. Gaat zo door je neus heen en dan proef je het zo achter in je mond. Op de een of andere manier is het net als met whiskey.. het proeft chemisch, maar dat is juist wel lekker.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psycho_Chrono zei:
ik vind de smaak ook vrij goor, maar toch hou je er wel van op de een of andere wazige manier...

Flink spoelen en kauwgom vreten :d
Klik om te vergroten...

Haha mee eens.. De smaak is super ranzig, maar ergens toch ook wel weer erg fijn..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."