#1
Ik combineer speed hooguit met een paar biertjes of een hoop joints, want als ik er veel bij ga zuipen heb ik altijd zo'n last van een kater. Met een paar biertjes heb ik totaal geen kater meer.

juist omdat je alchohol niet voelt meer kans op alchoholvergiftiging (tenzij je gewoon 2 bier drinkt ofzo) omdat je door blijft zuipenessiej666 zei:speed en alchohol geen goed idee

flashkop zei:Naargelang dat ik nu al heel veel drugs in combinatie met speed heb gedaan dit topic, wat vinden jullie ervan en waarom?
Ik begin alvast:
Ik hou de laatste tijd erg van speed, het is zalig...
Mijn eerste combi met spek was alcohol, leuk effect alleen voel je van de alcohol niet zo bijster veel meer maar het is bon.
Speed en xtc kwam later, tevens een zeer goede combi, je staat te flashen en je wordt niet moe
Lsd en speed: zalig, je hebt alle energie voor vanalles en nog wat te doen tijdens je trip en je bent na de trip niet moe, op het moment dat je lijn binnen is is het effect van lsd even minder maar niet voor lang...
na de trip ben ik ook niet moe.
Wiet en pep is dan weer geen aanrader, je voelt echt geen zak meer van je wietje.
Wiet en vloei, ook zalig het heeft wat weg van een goede xtc pil, je staat strak en je bent helemaal wauzie echt fun.
^_^ zei:speed + xtc, ghb, lsd, cocaine et etc allemaal goed![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."