#1
DjTrips zei:Saivy zei:^_^ zei:Saivy zei:Het branden van de pep is gewoon zalig!en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel..
![]()
Ik mis die goede tijden wel![]()
Je bent niet de enige..![]()
inderdaad![]()
Volgens mij moeten wij niet samen komen met z'n 3'en met 10 gram pure speed, dat moet gewoon wel fout gaan

