Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet geheim van de smid.

het geheim van de smid.

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
DjTrips zei:
Saivy zei:
^_^ zei:
Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik mis die goede tijden wel :(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige.. :(
Klik om te vergroten...

inderdaad :cry:
Klik om te vergroten...

Volgens mij moeten wij niet samen komen met z'n 3'en met 10 gram pure speed, dat moet gewoon wel fout gaan :wink:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#2
^_^ zei:
DjTrips zei:
Saivy zei:
^_^ zei:
Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik mis die goede tijden wel :(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige.. :(
Klik om te vergroten...

inderdaad :cry:
Klik om te vergroten...

Volgens mij moeten wij niet samen komen met z'n 3'en met 10 gram pure speed, dat moet gewoon wel fout gaan :wink:
Klik om te vergroten...

En wie van de drie heeft het eerst pb/smsje gestuurd om af te spreken? :P :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe je ook mee, VOL? :smoke:
b
blow_girlieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb dr afgelopen nacht flink van overgegven, had maar 1 blow op om 7 uur,daarvoor klein lijntje, toen die blow, toen groote lijn toen pizza gegeten met een glas wijn en savonds in de kroeg dikke lijn. man man wat ben ik beroerd geweest, sta nu nog steeds strak. zou het komen doordat ik amper wat heb gegeten?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat zal het zijn
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#6
comsubin zei:
hi folks,ik haal bij zo,n mannetje speed ,de ene keer is het een beetje droge zooi en de andere keer is het weer van die natte troep..ik heb nu heel wat keren bij hem gehaald en so far so good..MAAR ik heb nu twee keer (10 gr) bij hem gehaald en als ik daar van loop te snorkelen..ohhh man dat doe zo verschrikkelijk pijn aan je neus dat is echt niet normaal meer zeg...ik krijg er korsten van in m,n neus en als ik m,n neus snuit komt een spiegeleitje uit (maar dan groen)((((eet smakelijk)))...



bvd
Klik om te vergroten...

oh die ken ik heb ik een paar x gehad en jak wat een vieze troep,na een paar uren zit je neus vol met van die groene brokken en kan je bijna niet meer AH,ook praat je verschrikkelijk door je neus ervan,hem goed laten drogen en kappen helpt helaas niet,,weet dat sommige vrienden hier geen last mee hadden anderen dan weer wel,vraag gewoon of je andere kan krijgen want zo is het ook niet leuk
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pure speed? :openmouth:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Indeed absoluty mee eensd en ten de energiekick hehe intss al bijna 48u wakker ma met mate nu ze de zaterdag ist direct 0,7-0,8 in 1 keer en dan gaan vo 5-6uurkes allez ast goerie is natuurlijkj diene van 13j gelede was wel beter, da ma rap rechtervoet totaal hersteld is de dancing gaat te klein zijn, groetjes en koop best van vertrouwd iemand en let je op vo overdoses oke kleintjes ciao but anyway de beste party drug is het:).


Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
En dat van het snot met het groen dat je beschrijft heb ik ook, wanneer het bergint uit te werken witte en int midden altijd groen ertss je moet je zakdoeken eens vergelijke clean, en wanneer je gebezigd hebt verschil ze maja it's great to party allez cu.
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik krijg 19/20 keer natte speed en die ruikt altijd naar een soort van herbal natuurlijk middel ofzo, echt een vage, vieze geur maar het spul is nice.

edit: wat misschien dat snotprobleem kan voorkomen: gewoon een minuut na het snuiven je neus enkele keren leeg "zuigen" (niet snutten maar het omgekeerde, zodat het naar je mond gaat zeg maar). dat doe ik altijd zodat mijn neus zo proper mogelijk blijft. ik voel dan meestal ook de smaak van de pep in mijn mond. is eventjes vies, maar altijd beter dan met van die grote groene tarrels in je neus rondlopen natuurlijk.
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Effe drinken en die vieze smaak is weg tuurlijk moet je steeds enkele keren goed inademen allez het echt door trekken tot je het smaakt in je keel.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
TofkeThe1 zei:
Indeed absoluty mee eensd en ten de energiekick hehe intss al bijna 48u wakker ma met mate nu ze de zaterdag ist direct 0,7-0,8 in 1 keer en dan gaan vo 5-6uurkes allez ast goerie is natuurlijkj diene van 13j gelede was wel beter, da ma rap rechtervoet totaal hersteld is de dancing gaat te klein zijn, groetjes en koop best van vertrouwd iemand en let je op vo overdoses oke kleintjes ciao but anyway de beste party drug is het:).


Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

praat duidelijk :rolleyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Vettig zeg deju moe nog eten haha zo erg ist niet ma mankeert nog iets in het midden groen haha lol
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Trip Unit zei:
Snuif je neus niet aan gort en neem die troep oraal zou ik zeggen
Klik om te vergroten...

en zorg dat je darmen aan gort gaan? zou zeggen wissel het af...? speed brand doet pijn...maja het is een erg chillle drugs...snuif liever speed dan coke...bij coke heb ik echt t idee drugs te gebruiken...vind speed een relaxte drug ( tot het op is :rolleyes: ) haha
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#16
versnij je pep met een poedersuiker, nog lekkere smaak ook!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."