Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet geheim van de smid.

het geheim van de smid.

35 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
comsubinLid
01-01-2024, 00:00
#1
hi folks,ik haal bij zo,n mannetje speed ,de ene keer is het een beetje droge zooi en de andere keer is het weer van die natte troep..ik heb nu heel wat keren bij hem gehaald en so far so good..MAAR ik heb nu twee keer (10 gr) bij hem gehaald en als ik daar van loop te snorkelen..ohhh man dat doe zo verschrikkelijk pijn aan je neus dat is echt niet normaal meer zeg...ik krijg er korsten van in m,n neus en als ik m,n neus snuit komt een spiegeleitje uit (maar dan groen)((((eet smakelijk)))...ook kleine wondje,s gaan onsteken en doen zeer.krijg er ook pukkels van en die zijn zeer gevoelig en pijnlijk heb normaal nooit last van pukkels plekkie,s wondje,s onstoken wondjes ed..dat spul is echt sneeuwwit en tlijkt wel pasta waar je gaten in de muur mee kan vullen...weet iemand mischien wat daar voor toep door heen zit? ...voor de rest werkt dat spul wel goed, alleen die bijverschijnselen is niet okee......weet iemand wat dat zou kunnen zijn??

(kan niet gelijk een tegen reactie geven)

bvd
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat testen, dan weet je iets.. Wij kunnen aan de hand van de beschrijving ook niet zeggen wat er in zit.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Risico van 't vak.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Das gewoon goeie speed.
j
jen_nlLid
01-01-2024, 00:00
#5
pasta is 9 van de 10 keer goeie,
ma als je liever geen pijn aan die nase krijg ken je beter bommetjes maken.
daar ga je ook hard van en s even slecht als dat je het in je neus stopt!

:rolleyes:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Das gewoon goeie speed.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, 't moet juist branden en pijn doen :smoke: :P
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
de kwaliteit van de speed wordt vaak gelinked met de slechte smaak en geur...
E
EFXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zijn meerdere soorten de beste in pure vorm lijkt op sperma
maar het is wat de dealer er doorheen gooit ik ga gewoon voor
manitol verzacht ook nog.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
TimeKiller zei:
El Retro zei:
Das gewoon goeie speed.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, 't moet juist branden en pijn doen :smoke: :P
Klik om te vergroten...

idd branden dat zijn de charmes van pep
moet je lere apreciere dan vind jet op de duur nog lekker ook:tongueout:
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
get used to it :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuif je neus niet aan gort en neem die troep oraal zou ik zeggen
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pukkels en ontsteken enz. komt vaak voor door dezelfde snuifbuis als vrienden te gebruiken.
Daarom pak ik altijd een nieuw briefje en gooi die naderhand weg :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nooit aan gedacht dat als je zulke negatieve verschijnselen krijgt dat jouw speed gebruik misschien de oorzaak is hiervan?
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hebt mensen dat daar heel gevoelig vr zijn en die vol steenpuisten staan maar aan anderen zie je dan weer nix.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
Das gewoon goeie speed.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, da's gewoon pastapep, wss bijna puur. Dat het pijn doet dat hoort gewoon, en dat zal je altijd blijven hebben zolang je snuift. Pukkels krijg je ervan, slechte huid hoort erbij jung. Welcome to the real pep world, huhu. >.<
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik mis die goede tijden wel :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
^_^ zei:
Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik mis die goede tijden wel :(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige.. :(
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
^_^ zei:
Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik mis die goede tijden wel :(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige.. :(
Klik om te vergroten...

inderdaad :cry:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#20
DjTrips zei:
Saivy zei:
^_^ zei:
Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik mis die goede tijden wel :(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige.. :(
Klik om te vergroten...

inderdaad :cry:
Klik om te vergroten...

Volgens mij moeten wij niet samen komen met z'n 3'en met 10 gram pure speed, dat moet gewoon wel fout gaan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."