Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pasta is 9 van de 10 keer goeie, ma als je liever geen pijn aan die nase krijg ken je beter bommetjes maken. daar ga je ook hard van en s even slecht als dat je het in je neus stopt!"