#1
Pure speed? ![:openmouth:]()

El Retro zei:Das gewoon goeie speed.
:PTimeKiller zei:El Retro zei:Das gewoon goeie speed.
Inderdaad, 't moet juist branden en pijn doen:P
El Retro zei:Das gewoon goeie speed.
Saivy zei:Het branden van de pep is gewoon zalig!en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel..
![]()
^_^ zei:Saivy zei:Het branden van de pep is gewoon zalig!en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel..
![]()
Ik mis die goede tijden wel![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."