Heeft er trouwens iemand raad/tips om het makkelijker te maken ,om die drang weg te krijgen?
Bedankt voor de steun ,ik dacht vroeger steeds dat ik de enigste gek was die dit deed
Raad of tips.... Pff.... Da´s moeilijk. Het blijft moeilijk, vechten met jezelf, met je geest. Je botst continue tegen jezelf op en je kunt jezelf niet ontwijken.
Wat het mij draaglijker maakt, is de gedachte dat ik zonder die pep/andere middelen ook alles kan doen. Je mist dan wel wat, maar feit is, dat je ook alles zónder kunt. Eigenlijk heb heb je ook echt niks nodig om te kunnen functioneren.
Maar dat moet je eerst een aantal keer ervaren, voor je die gedachte krijgt.
Het is al lekker opzich, om die pep-koppijn niet meer te voelen. Want da´s vervelend, daar neem je het niet voor. Je neemt eigenlijk die pep om iets te gaan voelen, wat toch niet meer gebeurt. Dat vind ik echt zo klote. Ook het gevoel van je eigen een extratje geven, is wel lekker opzich. Een lekker snuifje, voor je de deur uitgaat.
Oh, geen zin om te stofzuigen, hop, snuifje erin.
Shit, ik kan niet uit bed komen, hop, snuifje erin. Alles is een reden om wat in je neus te douwen, de stompzinnigste redenen.
En het maakt het nog eens makkelijk ook, als toch niemand het meer aan je ziet. En je onder de drugs in elke situaties normaal kunt handhaven. En dat stiekeme gevoel is ook wel lekker. Niemand ziet het lekker, ze moesten eens weten gnagna. Geeft een leuk gevoel. Net of je de wereld iets beter aankan allemaal. Het toefje slagroom op de taart.
En ik denk he... Dat er best veel dames/heren zijn, die dit zo doen. Veel stiekeme gebruikers op de wereld.
-De kantoorpikkies, die hun dossiers razendsnel doornemen. En meer tijd op de plee doorbrengen dan achter hun bureau.
-De huisvrouwen die het huis extreem goed bijhouden en ´s nachts nog de ramen staan te lappen.
-De mannen in de busjes van de bouw/bezorgers/verhuizers/stoffeerders, die lusten er ook wel pap van. Moeten er om 4 uur snachts staan en dan een paar uur de weg op met collega´s, wedden dat daar ook genoeg snatsers tussenzitten.
Soms sta ik aan het schoolplein, ik ben moeder en ik studeer ook nog, dus tegenwoordig lijkt het ook of ik netjes met de maatschappij meeloop. Nou, ze moesten eens weten dus.
Maar goed, aan dat schoolplein verdenk ik ook wel een aantal vaders en moeders.
En daarnaast zijn er nog zóveel ´nette´ mensen, die de plaatselijke apotheek helemaal leegvreten, op doktersrecept. En dat zou dan wel ´normaal´ zijn?
Vaders die persé hun halve kratje bier per avond moeten hebben, anders zijn ze ook sjagerijnig.
Denk niet dat je de enige bent hoor, de wereld loopt er van over. Maar dat zijn waarschijnlijk vaak mensen zoals jij en ik. Niks aan te zien, goed verzorgd en in de kleren. Netjes doen wat ze moeten doen. En die vallen niet op.