Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer speed, merk je dat?

1e keer speed, merk je dat?

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sweetfunky zei:
Enesteene zei:
moet je lichaam dr eerst aan wennen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...


lol
beste quote tot nu toe
Klik om te vergroten...

:beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals bij alle drugs (op xtc na imo, de eerste keer is het vetst :grin:) moet je ze leren kennen en ervan leren genieten. Dit houdt niet in dat de eerste keer niet lekker is, maar eerder dat je meestal niet weet hoe je erop moet reageren.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer dat ik pep snoof heb ik het zeker wel gevoeld.
Maar zoals supervlieg zegt.
Je moet aan het gevoel wenen.
Je vind het leuk (of niet) dat moet je zelf ontdekken.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gister voor het eerst speed gebruikt. Wel 2 keer eerder XTC gebruikt.

Het was maar een klein puntje, maar het werkte zeker. De nacht goed volgehouden en vandaag ook weinig geslapen.

Maar het blijft bij 1 keer. XTC was veel beter, snuiven is goor en nu zit ik hier achter mn PC met een bloedneus. Ik houd het wel bij XTC :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
Gister voor het eerst speed gebruikt. Wel 2 keer eerder XTC gebruikt.

Het was maar een klein puntje, maar het werkte zeker. De nacht goed volgehouden en vandaag ook weinig geslapen.

Maar het blijft bij 1 keer. XTC was veel beter, snuiven is goor en nu zit ik hier achter mn PC met een bloedneus. Ik houd het wel bij XTC :)
Klik om te vergroten...
verstandig :) weet wel dat E met mate gebruikt moet worden :beer:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lana zei:
Ja ik merkte het goed. De hele dag op ´veertjes´ gelopen, alsof ik lucht was. Veel praten, alles interessant vinden, overal zin in hebben en niet moe worden. En ´s nachts niet kunnen slapen.
Da waren nog ´s tije... Dat is niet meer na langdurig gebruik. Dus ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan.
Klik om te vergroten...

Raar, als ik speed heb gesnoven kan ik daar nog perfekt op slapen :confused:
H
HighMiracleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik zal ma meteen zeggen wat ik van mijn eerste drug vond :grin: Speed is dus zekers geweldig heb ut nog maar 1 keer gehad was op de derde dag van carnaval ma was egt zalig is nu al 2,5 maanden geleden mss weer uns tijd wat te nemen :grin:

groetjes :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
hypersnap zei:
Lana zei:
Ja ik merkte het goed. De hele dag op ´veertjes´ gelopen, alsof ik lucht was. Veel praten, alles interessant vinden, overal zin in hebben en niet moe worden. En ´s nachts niet kunnen slapen.
Da waren nog ´s tije... Dat is niet meer na langdurig gebruik. Dus ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan.
Klik om te vergroten...

Raar, als ik speed heb gesnoven kan ik daar nog perfekt op slapen :confused:
Klik om te vergroten...

Wellicht heb je ADHD, oid?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
hypersnap zei:
Raar, als ik speed heb gesnoven kan ik daar nog perfekt op slapen :confused:
Klik om te vergroten...

Ik had dat ook na mijn eerste (en enigste, tot nu toe) keer. Vier uur na inname sliep ik heerlijk!

Ik werd er ook lichamelijk actief en opgewekt van, terwijl ik geestelijk heel rustig en geconcentreerd was :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enesteene zei:
ik lees en hoor allerlei verschillende verhalen, maar als voor 't eerst een snuif pep neemt... merk je dat net als een doorgewinderde snuiver, of moet je lichaam dr eerst aan wennen? let me know :) :mrgreen:
Klik om te vergroten...

De eerste keer merkte ik zeer zeker, ik ben niet zo'n "beweger" en een nacht niet slapen trek ik al helemaal niet. Eerste keer pep, paar lijntjes, heel de nacht door gedanst en de gehele volgende dag wakker :grin:
So yeah, ik denk dat je het wel merkt :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag ook zomaar ff onverwacht een lijntje, ze vroegen het me, omdat ik het ook eerder wou doen, ma kwist nie vandaag, en die zei van, wilde een lijntje (goeie kameraad) en dan zo in da auto gaan zitten, laptopske pakken, die speed derop en wa fijn doen, en dan opsnuiven die dikke lijn (iets van 5 cm? lang ofzo ..) en goddamn, m'n neus da brandde :/ en nadien 5 minuutjes later, ff goed m'n nuis gesnoven en damn, da chemisch spul proefde ik in m'n keel, snel water drinken enal.

ne een hafluurtje rijden, voelde ik kleine kleine effectjes, kzag precies wel zo'n zicht verandering, naar kameraad gegaan, hardcore geluisterd (de gitaren versie) en goddamn, da klonk zo vet chill :/ normaal luister ik da nie omdak da nie kan aanhoren ma bon ^^ en dan wa gepaft 5 uurtjes later na snuiven.

Kheb om half 1 m'n lijntje gesnoven. KWe nie of het nog utigewerkt is, maar kmoet nog soms veel bewegen enal. en tikken :tongueout:

Leuke ervaring was het zeker, volgende keer nog eens, ma kga het nooit kopen, kwil het niet eens in m'n bezit hebben, geowon, voor de gelegenheid.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: RISKY BUSINESS !!!

Enesteene zei:
Johannes de Tripper zei:
Ik denk dat hij van de christenunie is (no offense CU) en een paranoia wil zaaien in df-land....
Klik om te vergroten...

lieve mensen, ook anti-geluiden zijn wat mij etreft welko op het forum... drugs heeft ook zn keerzijden

off topic: PARAnl Frysland schrijf je als Friesland of Fryslân :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik lees het nu pas, maar dat weet ik :grin: :wink:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#13
eerste x speed heb ik kleine 3 gram gehad...alleen de problemen komen later..2 keer black out gehad en vette hersenspinsels etc maja al doende leert men :stoned:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#14
1e keer speed was wel erg relaxt, maar pas na een aantal keer wist ik wat het gevoel was. Voelde mij vooral erg chill, erg goed :) (wat een groot gevaar is ivm verslaving) maar niet onder invloed van speed zoals je wel bijvoorbeeld hebt bij xtc.. Had niet zoveel gehad <0.5 gram. Maar denk wel dat je het gevoel moet leren waarderen om het leuk te vinden. Als je heel erg wilt feesten dan is het cker tof en ook een heel duidelijk gevoel, maar het gezellig nachtjes doortrekken al pratend en tv-kijkend is weer heel anders. Minder opgefokt maar juist relaxt, relaxt door de pep :). Dat waardeer ik nu juist heel erg aan speed.
S
SpeedieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mm

Eerste x pep moet je van genieten en over je laten gaan.. je kan het nog niet zo goed controleren... soms is het wel jammer dat ik dat nu wel kan, soms ook niet... ach, genieteeee :tongueout:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Klopt inderdaad wel de eerste keer voelde ik het zeker wel maar wel het minst tot nu toe. Kon daarna ook gewoon slapen. terwijl als ik nu dezelfde dosis neem ik meer voel en toch moeite heb met slapen :P

Me eerste keer pep was zeker de beste :grin: lkkr wat energie geil sex en daarna gewoon slapen :grin: Kijk als het zo elke keer gaat en geen bijwerkingen heb dan is pep heel mooi :sunglasses: maarja helaas zo werkt het niet bij mij dus geen pep. Alleen af en toe als combo drug.

:wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn eerste keer pep was met Serenity, of ik er wat van heb gemerkt? Nee heb die nacht geslapen als een dikke olifant, daarna nog vaak gedacht zal ik het nog eens proberen om te voelen hoe het nou écht voelt? Maar is nog steeds niet gebeurd en mss blijft dat wel zo.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
lot zei:
Mijn eerste keer pep was met Serenity, of ik er wat van heb gemerkt? Nee heb die nacht geslapen als een dikke olifant, daarna nog vaak gedacht zal ik het nog eens proberen om te voelen hoe het nou écht voelt? Maar is nog steeds niet gebeurd en mss blijft dat wel zo.
Klik om te vergroten...

Vreemd dat je niets gevoelt hebt. Ik voelde toch zeker een duidelijke reactie de eerste keer, achteraf gezien wel een milde want ik kon ook slapen :grin: maar was toch duidelijk onder invloed.

Tja ik zou het lekker bij die ene keer houden, er zijn veel leukere drugs :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn eeste keer speed was ook geweldig. fucking zenuwachtig om eraan te beginnen maar eens het neusje goed gepoederd, geweldig. ik ging op die dag ook 's avonds naar een halloween event in planckendael uitgedost als high priestess (vampier dus). ik voelde me fantastisch heel planckendael rondgehuppeld met mijn zwarte cape die achter me aan wapperde!!! echt de max :grin: en ik vroeger die boel maar afkraken bah harddrugs hihi ben ik op teruggekomen :wave:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Doodkapje zei:
mijn eeste keer speed was ook geweldig. fucking zenuwachtig om eraan te beginnen maar eens het neusje goed gepoederd, geweldig. ik ging op die dag ook 's avonds naar een halloween event in planckendael uitgedost als high priestess (vampier dus). ik voelde me fantastisch heel planckendael rondgehuppeld met mijn zwarte cape die achter me aan wapperde!!! echt de max :grin: en ik vroeger die boel maar afkraken bah harddrugs hihi ben ik op teruggekomen :wave:
Klik om te vergroten...

was ook tot vorig zomervakantie zwaar anti hard drugs..blowde wel veel.. beetje aan t experiminteren geweest coke pilletjes etc maar ben blijven hangen bij de speed.. niet dak nu elke dag/week ofzo gebruik maar ALS ik wat gebruikt is het snelle :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."