Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuw en voor het eerst gebruikt.

nieuw en voor het eerst gebruikt.

75 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#1
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
niet van plan om het lang te gebruike? :grin: niet van plan nee maar dat kan wel is anders uitdraaien.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
sille zei:
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
Klik om te vergroten...

:grin:
Je komt hier voor advies, dan helpt het als je lief bent voor de mensen die je advies kunnen geven. Vervolgens claim je dat ^_^niet over je kan oordelen, omdat hij je niet kent. Oké, kan ik inkomen, maar ga dan vervolgens niet hem veroordelen terwijl je hem ook niet kent! Mijn eigen advies aan je is om je goed te voelen zoals je bent. Als je toch persé een 'mooier' lichaam wil, doe dat dan op de 'oldschool' manier, we hebben hier verslaafden genoeg :)
En nou opgeflikkerd ! :wave: :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
sille zei:
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
Klik om te vergroten...

Someone call the carepolice!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz


@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Klik om te vergroten...

Sluit ik mij dus ook bij aan. Hij kan het op zen minst toch op een normale manier zeggen, en niet op zo'n dikke nekkige, arrogante typische ^_^ manier.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz
Klik om te vergroten...

mjah sorry, maar hij heeft wel gelijk
tis gewoon ontzettend dom om op die manier te willen afvallen
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:
Saivy zei:
@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Klik om te vergroten...

Sluit ik mij dus ook bij aan. Hij kan het op zen minst toch op een normale manier zeggen, en niet op zo'n dikke nekkige, arrogante typische ^_^ manier.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor het compliment grote vriend el retro :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Echt een slechte smoes om speed te gaan gebruiken trouwens, ik ben te zwaar...geweldig :sunglasses:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
Saivy zei:
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz
Klik om te vergroten...

mjah sorry, maar hij heeft wel gelijk
tis gewoon ontzettend dom om op die manier te willen afvallen
Klik om te vergroten...


Dan kan hij dat toch ook op een andere manier zeggen? Ze vraagt advies, want ze gaat het sowieso toch doen, dus dan kan men evengoed gewoon dat advies geven waar ze wat aan heeft, ipv afgebroken te worden omdat ze iets doms gaat doen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okay, heel even maar, :`) :`) :`)

Anyway, slecht idee, zoals velen zeggen, die kilootjes vliegen d'r zo weer bij op. Het risico is te groot om speed op die manier te gaan gebruiken.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
^_^ zei:
Er staat echt een heleboel advies in als je nog een keer me post naleest, maargoed doe wat je niet laten kan he als je maar niet de gezondheidszorg achteraf lastig komt vallen ermee, kost mij weer belastinggeld.
Klik om te vergroten...

Geweldig advies in je post jongen. Je vindt jezelf nog al geweldig he?
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#13
speed gebruiken om af te vallen? moet je natuurlijk zelf weten maar ik zou zeggen: niet doen!
't zit er idd zo weer aan en het riscio dat enz. blabla het is eigenlijk allemaal al gezegd hierboven :rolleyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een kuttopic met kutreacties. Sommige mensen raken graag wat kilootjes kwijt om zich fijner te voelen. Depressief is ook niet fijn. En ^_^, niet iedereen is verslavingsgevoelig, en je gaf een rotreactie. Zo deed je ook niet tegen mij, en voor mij afvallen een van de hoofdredenen van mijn speedgebruik. (lees: één van de)

Als de topicstarter van zichzelf denkt dat ze sterk genoeg is moet ze het proberen, onthoud echter wel je neemt een enorm risico. Speedverslaafd is niet bepaald leuk.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#15
El Retro zei:
^_^ zei:
Er staat echt een heleboel advies in als je nog een keer me post naleest, maargoed doe wat je niet laten kan he als je maar niet de gezondheidszorg achteraf lastig komt vallen ermee, kost mij weer belastinggeld.
Klik om te vergroten...

Geweldig advies in je post jongen. Je vindt jezelf nog al geweldig he?
Klik om te vergroten...

Mezelf geweldig? Nee...
Sarcastisch reageren op mijn geweldige advies? Ja...
Vertel mij dan waarom jij het zou aanraden?

Bij voorbaat dank voor uw reactie mijn gerespecteerde én bovendien grote vriend El Retro,
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lees mijn post fatsoenlijk eer je zegt dat ik het aanraad. Op de manier hoe jij het zegt, kom op zeg. Je scheldt ze gewoon uit in je comment. Terwijl ze gewoon advies komt vragen. Vrij lomp IMO.
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#17
El retro denk dat ie teveel drugs op heeft haha.
Hij scheld mij uit voor vet varken, terwijl hij het blijkbaar zelf is :tearsofjoy: Hij denkt blijkbaar dat ik een dikke trol of wat dan ook ben, maar daar vergist ie zich goed in ! wil oa die 5 kilo kwijt om wat droger te worden zodat me spieren wat beter zichtbaar worden, en als ik een vet varken zou zijn dan zou je zelfs nu geen bespiering zien. Zulke mannetjes zijn zielig, om oa goede sex te hebben gebruikt hij GHB las ik in een van zn posts, nou dat heb ik niet nodig hoor :grin: Links laten liggen die handel :)



Wat een kuttopic met kutreacties. Sommige mensen raken graag wat kilootjes kwijt om zich fijner te voelen. Depressief is ook niet fijn. En ^_^, niet iedereen is verslavingsgevoelig, en je gaf een rotreactie. Zo deed je ook niet tegen mij, en voor mij afvallen een van de hoofdredenen van mijn speedgebruik. (lees: één van de)

Als de topicstarter van zichzelf denkt dat ze sterk genoeg is moet ze het proberen, onthoud echter wel je neemt een enorm risico. Speedverslaafd is niet bepaald leuk.
Klik om te vergroten...

De dag is bijna om en ik moet je zeggen die stacks die ik had waren veel sterker als hetgene wat ik nu op heb, heb ook maar een klein beetje gebruikt echt een puntje ongeveer. Daarnaast heb ik voldoende gegeten zoals brood fruit ed. Komt wel goed, ik ben idd het type die niet verslavingsgevoelig is maar blijkbaar snappen bepaalde mensen dat niet, die zullen wel gevoelig daarvoor zijn ofzo ?!
Serenity heb jij dit ook gebruikt voor extra af te vallen ?

Mensen met de normale reacties bedankt iig !!
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#18
By The way eigenlijk best grappig wat mijn topic losmaakt hier. Normaal gebruiken mensen drugs voor de fun als ze gaan stappen of wat dan ook en dan is het ok, en dan word er nog eens veel van die zooi gepakt ook. Maar als er iemand reageert die graag wat wil weten hierover en als extra steun wilt gebruiken voor het afvallen en maar een klein beetje gebruikt is het in een keer dom en niet goed. Stom eigenlijk want wat is nou het nut om het te gebruiken op een feest ??? Zie ik het nut niet van in ? nu gebruik ik het met een reden. Op een feest maak ik zo wel plezier zonder drugs of wat dan ook :wink: Maar ja ieder zijn ding he ...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
sille zei:
By The way eigenlijk best grappig wat mijn topic losmaakt hier. Normaal gebruiken mensen drugs voor de fun als ze gaan stappen of wat dan ook en dan is het ok, en dan word er nog eens veel van die zooi gepakt ook. Maar als er iemand reageert die graag wat wil weten hierover en als extra steun wilt gebruiken voor het afvallen en maar een klein beetje gebruikt is het in een keer dom en niet goed. Stom eigenlijk want wat is nou het nut om het te gebruiken op een feest ??? Zie ik het nut niet van in ? nu gebruik ik het met een reden. Op een feest maak ik zo wel plezier zonder drugs of wat dan ook :wink: Maar ja ieder zijn ding he ...
Klik om te vergroten...

Je gebruikt drugs met een voor jou goed gekeurde reden. Oftewel, je praat je drugsgebruik goed, de enige mensen die ik dat regelmatig hoor doen zijn verslaafden. Drugs op een feestje of regelmatig drugs gebruiken zou dus minder stom zijn omdat je je gebruik beperkt. Iedere dag op de speed is nu eenmaal niet gezond voor je.
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom zou ik me in godsnaam moeten verdedigen ??? daar is geen reden voor ik kom hier met een paar vragen en als ik door een of andere mongool uitgescholden word ga ik daar tegenin, terecht of niet ??

Mn drugsgebruik praat ik niet goed want het is en blijft allemaal zooi. Ik weet ook wel dat het niet gezond is maar dat zijn zoveel dingen niet !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."