Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24/7 Speed Topic

24/7 Speed Topic

61 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
MichaelMayhem zei:
Ik sliep gisternacht dus pas om 05:00 uur =/
Gelukkig wel om 13:00 wakker.
Klik om te vergroten...

Ik lag er om 12 uur in vannacht, sliep om half 3, werd wakker gebeld door de politie, gezeik met mn broertje. (niet boeiend)
Vervolgens klaarwakker, maar gaan roken, van 3 tot half 5 weer wakker gelegen. Tot half 12 kunnen slapen.

Zonder pep. (dus wederom sorry voor het offtopic gaan)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een aantal horrorfilms gekeken te hebben (excorcist of emily rose :hearteyes: en nog wat domme troep) toch maar gaan slapen. Net wakker geworden na een schoonheidsslaapje van 14uur :)

En ik voel me gaaaar
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
Klik om te vergroten...
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
Klik om te vergroten...
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:
Klik om te vergroten...

jaja maar jij hebt lekker chill feestje thuis gehad... :sunglasses:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doodkapje zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
Klik om te vergroten...
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:
Klik om te vergroten...

jaja maar jij hebt lekker chill feestje thuis gehad... :sunglasses:
Klik om te vergroten...
ja en nog een hele dag awakenings festival he :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
Klik om te vergroten...
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:
Klik om te vergroten...

jaja maar jij hebt lekker chill feestje thuis gehad... :sunglasses:
Klik om te vergroten...
ja en nog een hele dag awakenings festival he :grin:
Klik om te vergroten...

ow juist ja. met de nodige candy kunnen we toch veel hé :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik t allemaal goed begrepen heb is het ket, pep, x en lsd geweest bij hem :grin:

Haha ik zou dat niet overleven whaha
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doodkapje zei:
ow juist ja. met de nodige candy kunnen we toch veel hé :wink:
Klik om te vergroten...
had heel veel poeder van pillen en daar bommetjes van gemaakt, tering die dingen sloegen in als een atoombom :grin: nou zat er per bommetje denk ook wel 2,5 pil aan poeder in ofzo :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
ow juist ja. met de nodige candy kunnen we toch veel hé :wink:
Klik om te vergroten...
had heel veel poeder van pillen en daar bommetjes van gemaakt, tering die dingen sloegen in als een atoombom :grin: nou zat er per bommetje denk ook wel 2,5 pil aan poeder in ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Wie war Awakenings? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
ow juist ja. met de nodige candy kunnen we toch veel hé :wink:
Klik om te vergroten...
had heel veel poeder van pillen en daar bommetjes van gemaakt, tering die dingen sloegen in als een atoombom :grin: nou zat er per bommetje denk ook wel 2,5 pil aan poeder in ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Wie war Awakenings? :grin:
Klik om te vergroten...
heerlijk wazig, gekke dingen uitgehaald met vrienden, lekker rond gedwaald in m'n eentje en voornamelijk veel slap gezwets met bekenden en onbekenden. was niet echt in de dans mood
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
Supervlieg zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
ow juist ja. met de nodige candy kunnen we toch veel hé :wink:
Klik om te vergroten...
had heel veel poeder van pillen en daar bommetjes van gemaakt, tering die dingen sloegen in als een atoombom :grin: nou zat er per bommetje denk ook wel 2,5 pil aan poeder in ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Wie war Awakenings? :grin:
Klik om te vergroten...
heerlijk wazig, gekke dingen uitgehaald met vrienden, lekker rond gedwaald in m'n eentje en voornamelijk veel slap gezwets met bekenden en onbekenden. was niet echt in de dans mood
Klik om te vergroten...

nee misschien al een beetje wat lang wakker om te dansen...eneuh doet jou maag niet pijn??? :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
nee misschien al een beetje wat lang wakker om te dansen...eneuh doet jou maag niet pijn??? :confused:
Klik om te vergroten...
zou kunnen maar hou wel van dit soort sociale feessies op ze tijd.

neuh, totaal niet maar eigenlijk wel gewoon de hele tijd gegeten enzo. fruitontbijt, pannenkoeken, ijs, fruit, brood
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
peperdepepdepperdepep


:wave:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zal wel geen rommel zijn :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Als je t niet erg vindt duik ik nu me nest in ciao :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
met de speed die ik nu heb blijf ik toch wel bijna 24h paraat...
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#18
De totale tijd dat ik wakker ben onder speed is recht evenredig met de hoeveelheid speed dat ik heb. In het geval van nu toch weer zeker de hele nacht. Dus dit topic is absoluut top :mrgreen:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vanacht naar een techno-feestje in Oostende gegaan... ongeveer 0.7gram erdoor... ben nu op mijn werk... lol
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik meld me weer, gisteren om 17:00 ongeveer 0.2gr weg lopen snuiven.
Mijn schatting is dat ik 2 dagen wakker ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."