#1
Alweer een nacht
Nu gewoon verveling ;0
Nu gewoon verveling ;0
SperSIZEboon zei:tis meestal zo dat ik niet WIL slapen![]()
Chronix zei:Zit er ook nog aan :P
EclipX zei:Chronix zei:Zit er ook nog aan :P
Waar in WestVlaanderen woon jij? Ik in Torhout
Frisko zei:

Armani7 zei:ik kom van rock werchter![]()
EclipX zei:3 verschillende soorten speed (via 3 dealers) genomen in 1 nacht, geeft toch wel een extreem heftig gevoel
Kheb meer dan 14uur zitten spreken met een vriend.. lol
maar mijn mond is zeer droog, pffff 't suckt... kan je niet geforceerd je speeksel weer in gang laten gaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."