Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24/7 Speed Topic

24/7 Speed Topic

61 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alweer een nacht
Nu gewoon verveling ;0
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
last

SperSIZEboon zei:
tis meestal zo dat ik niet WIL slapen :grin:
Klik om te vergroten...

Heb je daar ook zo een last van?? van mij hoe ouder ik word hoe erger dmn :wink:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrijdag avond/nacht ook flink gesnoven, om 08.00 uur bedachten mijn vriend en ik dat we wel in bed wilden gaan liggen om te slapen. Whehe tuurlijk kon ik niet slapen. Een hoop jointjes verder ben ik maar weer opgestaan, hartstikke leip van de pep en de wiet :grin: Dat slapen heb ik maar opgegeven uiteindelijk, zaterdag nog wat lijntjes genomen en zondagavond kon ik slapen, ook pas om half 3 geloof ik. Als ik in bed lig als ik pep heb gehad en ik merk dat ik toch niet kan slapen sta ik ook maar weer op. Alleen heb ik er dat altijd last van dat ik veel te lang niet gegeten heb, elke keer als ik dan opsta wordt het zwart voor m´n ogen. Maar ik kan dus echt niks eten dan, heb al zoveel geprobeerd. Cola drinken helpt een beetje, zal ook wel door de suiker komen die daar in zit lijkt me.
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nu kleine afkick, in het weekend ongeveer 0.5gram erdoor gedaan.. ben al wakker sinds zaterdag - 12.00
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zit er ook nog aan :P
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...

Waar in WestVlaanderen woon jij? Ik in Torhout
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...
ook
maar niet nog!!! :wave:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#8
EclipX zei:
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...

Waar in WestVlaanderen woon jij? Ik in Torhout
Klik om te vergroten...

Brugge
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...
ook
maar niet nog!!! :wave:
Klik om te vergroten...

Morgen komt die 'nog' zeker :P
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 verschillende soorten speed (via 3 dealers) genomen in 1 nacht, geeft toch wel een extreem heftig gevoel :)

Kheb meer dan 14uur zitten spreken met een vriend.. lol


maar mijn mond is zeer droog, pffff 't suckt... kan je niet geforceerd je speeksel weer in gang laten gaan?
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kent het wel ...
Net een (aantal) lijn(tjes) speed gesnoven en je kan ECHT niet slapen.
Ik ondervind dit probleem bijna elke keer :wink:

Vandaar een topic om in te praten als je de hele nacht wakker moet doorbrengen.

Vergeet niet; Je kan alleen niet slapen als je je er zorgen over maakt :sunglasses:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heb mn laatste lijn om 22.30 gesnoven :)
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus ik neem aan dat je ook de hele nacht wakker blijft? :beer:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kom van rock werchter :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
tis meestal zo dat ik niet WIL slapen :grin:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ga over 9 minuutjes een poging tot slapen doen :P
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mjah ik heb helaas last van een feest die om 2 uur moest eindigen omdat iemand onwel werdt.

Na een paar jointjes een slaappoging ondernemen.
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Armani7 zei:
ik kom van rock werchter :)
Klik om te vergroten...

OMG Man! lol.
Daar wilde ik zelf héél graag heen gaan. Domme vriendin met dr slaapgewoontes =/
Traden de Artic Monkeys nog op?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewone spd zuigt!!!
dexedrine ruled :hearteyes: :P
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#20
EclipX zei:
3 verschillende soorten speed (via 3 dealers) genomen in 1 nacht, geeft toch wel een extreem heftig gevoel :)

Kheb meer dan 14uur zitten spreken met een vriend.. lol


maar mijn mond is zeer droog, pffff 't suckt... kan je niet geforceerd je speeksel weer in gang laten gaan?
Klik om te vergroten...

Blijven water zuipen, soms werkt het soms niet :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."