#1
met de speed die ik nu heb blijf ik toch wel bijna 24h paraat...


Marla Singer zei:Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken.............![]()
Djodjo zei:Marla Singer zei:Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken.............![]()
Pippi Langkous is een bikkel hoor!![]()
Mijn limit is een week op adrenaline! Geen enkele vorm onnatuurlijke drugs in mijn lichaam.
Als je dit weet in te halen, dan zal ik de Softe Anika zijn!![]()
Al voel ik me vandaag meer Meneer Nelson! :P
Geniale spreuk weer Sperzie! Ja, die pepkleppen weten alles te vinden! Het unieke PepIQ! Lalalalalala!
(*doet een pepdansje op oppeppende muziek*)
Zo en dan nu hop naar het park om te chillen! Als we tenminste ons aapje wakker kunnen maken! En de ander uit de kakkerlakfase is! XD! :P
hebben we een neus voorDjodjo zei:Geniale spreuk weer Sperzie! Ja, die pepkleppen weten alles te vinden! Het unieke PepIQ! Lalalalalala!
zijn jullie daar nog wel geweest? nee zekerDjodjo zei:Zo en dan nu hop naar het park om te chillen! Als we tenminste ons aapje wakker kunnen maken! En de ander uit de kakkerlakfase is! XD! :P
SperSIZEboon zei:tis meestal zo dat ik niet WIL slapen![]()
Chronix zei:Zit er ook nog aan :P
EclipX zei:Chronix zei:Zit er ook nog aan :P
Waar in WestVlaanderen woon jij? Ik in Torhout
Frisko zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."