Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24/7 Speed Topic

24/7 Speed Topic

61 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
met de speed die ik nu heb blijf ik toch wel bijna 24h paraat...
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De totale tijd dat ik wakker ben onder speed is recht evenredig met de hoeveelheid speed dat ik heb. In het geval van nu toch weer zeker de hele nacht. Dus dit topic is absoluut top :mrgreen:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanacht naar een techno-feestje in Oostende gegaan... ongeveer 0.7gram erdoor... ben nu op mijn werk... lol
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik meld me weer, gisteren om 17:00 ongeveer 0.2gr weg lopen snuiven.
Mijn schatting is dat ik 2 dagen wakker ben.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken............. :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken............. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Pippi Langkous is een bikkel hoor! :wave:
Mijn limit is een week op adrenaline! Geen enkele vorm onnatuurlijke drugs in mijn lichaam.
Als je dit weet in te halen, dan zal ik de Softe Anika zijn! :grin:
Al voel ik me vandaag meer Meneer Nelson! :P

Geniale spreuk weer Sperzie! Ja, die pepkleppen weten alles te vinden! Het unieke PepIQ! Lalalalalala!
(*doet een pepdansje op oppeppende muziek*)
Zo en dan nu hop naar het park om te chillen! Als we tenminste ons aapje wakker kunnen maken! En de ander uit de kakkerlakfase is! XD! :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Djodjo zei:
Marla Singer zei:
Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken............. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Pippi Langkous is een bikkel hoor! :wave:
Mijn limit is een week op adrenaline! Geen enkele vorm onnatuurlijke drugs in mijn lichaam.
Als je dit weet in te halen, dan zal ik de Softe Anika zijn! :grin:
Al voel ik me vandaag meer Meneer Nelson! :P

Geniale spreuk weer Sperzie! Ja, die pepkleppen weten alles te vinden! Het unieke PepIQ! Lalalalalala!
(*doet een pepdansje op oppeppende muziek*)
Zo en dan nu hop naar het park om te chillen! Als we tenminste ons aapje wakker kunnen maken! En de ander uit de kakkerlakfase is! XD! :P
Klik om te vergroten...

Het aapje is wakker geworden, al een week pepvrij, en gaat zo dus lekker slapen en de komende week ook nog pepvrij blijven. Ze is vorige week erg depressief geweest. Dit had ze aan haarzelf te danken, dat weet zij zelf ook wel. Nu dus weer even tijdje rustig aan doen. Totdat Pipi en haar liefje weer de behoefte krijgen om een nacht met pep op te seksen. Dit is dan meestal zo fijn, dat het weer moeilijk wordt om ermee te kunnen stoppen. Totdat het gewoon niet meer leuk is en zo is het cirkeltje dan weer rond.....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Djodjo zei:
Geniale spreuk weer Sperzie! Ja, die pepkleppen weten alles te vinden! Het unieke PepIQ! Lalalalalala!
Klik om te vergroten...
hebben we een neus voor :grin:


Djodjo zei:
Zo en dan nu hop naar het park om te chillen! Als we tenminste ons aapje wakker kunnen maken! En de ander uit de kakkerlakfase is! XD! :P
Klik om te vergroten...
zijn jullie daar nog wel geweest? nee zeker :grin:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alweer een nacht
Nu gewoon verveling ;0
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
last

SperSIZEboon zei:
tis meestal zo dat ik niet WIL slapen :grin:
Klik om te vergroten...

Heb je daar ook zo een last van?? van mij hoe ouder ik word hoe erger dmn :wink:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrijdag avond/nacht ook flink gesnoven, om 08.00 uur bedachten mijn vriend en ik dat we wel in bed wilden gaan liggen om te slapen. Whehe tuurlijk kon ik niet slapen. Een hoop jointjes verder ben ik maar weer opgestaan, hartstikke leip van de pep en de wiet :grin: Dat slapen heb ik maar opgegeven uiteindelijk, zaterdag nog wat lijntjes genomen en zondagavond kon ik slapen, ook pas om half 3 geloof ik. Als ik in bed lig als ik pep heb gehad en ik merk dat ik toch niet kan slapen sta ik ook maar weer op. Alleen heb ik er dat altijd last van dat ik veel te lang niet gegeten heb, elke keer als ik dan opsta wordt het zwart voor m´n ogen. Maar ik kan dus echt niks eten dan, heb al zoveel geprobeerd. Cola drinken helpt een beetje, zal ook wel door de suiker komen die daar in zit lijkt me.
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb nu kleine afkick, in het weekend ongeveer 0.5gram erdoor gedaan.. ben al wakker sinds zaterdag - 12.00
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zit er ook nog aan :P
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...

Waar in WestVlaanderen woon jij? Ik in Torhout
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...
ook
maar niet nog!!! :wave:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#17
EclipX zei:
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...

Waar in WestVlaanderen woon jij? Ik in Torhout
Klik om te vergroten...

Brugge
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
Chronix zei:
Zit er ook nog aan :P
Klik om te vergroten...
ook
maar niet nog!!! :wave:
Klik om te vergroten...

Morgen komt die 'nog' zeker :P
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#19
3 verschillende soorten speed (via 3 dealers) genomen in 1 nacht, geeft toch wel een extreem heftig gevoel :)

Kheb meer dan 14uur zitten spreken met een vriend.. lol


maar mijn mond is zeer droog, pffff 't suckt... kan je niet geforceerd je speeksel weer in gang laten gaan?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
gewone spd zuigt!!!
dexedrine ruled :hearteyes: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."