Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer

Eerste keer

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#1
tips: zorg dat er iemand bij je is die je vertrouwd, bijv. een goede vriend of vriendin (of vrienden en vriendinnen ) die een beetje op je letten en niet bang zijn om in te grijpen eventueel. verder ook idd zorgen dat je geneog vocht binnenkrijgt (neem af en toe een glas water )bier telt niet mee als vocht he :wink: af en toe ff lekker gaan zitten.
maar hoofdzakelijk gewoon over je heen laten komen en genieten!!!!!
have fun!!!!
:stoned:
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#2
veel plezier , en hou jezelf onder controle.

ik stuiter altijd alle kanten op , haha. :mrgreen:
t
tinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
verwacht miss niet te veel... allé je gaat super energiek zijn en vannalles willen gaan doen enzo en ik vind da persoonlijk echt tof, maar echt veel meer is het niet, ik weet niet wat je voor de rest al gedaan hebt, maar ik vond mijn eerste keer pillen of paddo's véééél chiquer...
en best ook nie te veel doen, neem een lijntje of bommetje en wacht totdat je terug moe bent om er nog 1 te nemen, want missn ga je het effect wat feller willen voelen maar als je dan meer gaat nemen word je waarschijnlijk alleen maar nerveus en zenuwachtig...
en ja the usual goed drinken enzo (best aquarius, das echt goeie boel, lekker en echt goed voor de vocht in je lichaam :):))
en als je zou willen gaan slapen en het lukt niet, blijf niet in je bed zitte woele want dan lukt slapen zeker niet, ga iets doen en ga slapen als je echt moe bent

veel plezier ermee :)
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
int begin tuurlijk zeker nie teveel snuiven en met iemand die er toch wel wat ervaring mee heeft en je goed kent.zeker genoeg drinken want ik kan er van meespreken voorkeur water tuurlijk of iets anders,je moet je ook nie verdrinken natuurlijk.elke mens reageert anders op speed int begin omdat je niet echt weet watje er van moet verwachten echt tast wat af denk er niet te veel bij na..lijntje snuiven is meestal over alles en nog wa babbelkicken,je euforisch voelen,het moet plezant blijven..je moet eigenlijk zelf zien wat je aankan laat je niet inpakken met cowboyverhalen het is geen om ter meeste speedcontest maar je goed voelen ,wakker blijven en feesten.het is je keuze .als je na tijdje pepgebruik wat paranoia en te strak begint te voelen ben je ni goe bezig altijd wat melkproduct of yoghurt ,ja en natuurlijk achteraf kan het niet zo fijn voelen maar daar neem ik dan een kwartje slaappilletje op
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Saivy zei:
Haha wat een zorgzame pepgebruiker ben jij zeg. :beer:
Klik om te vergroten...

Jullie spoelen je nasaale wegen ik mijn ogen ....
Klik om te vergroten...


WAS EEN GENIALE TIP! EN OOK NIET TE MISSEN MAGNESIUM !!!
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

ow ja ik krijg van vitaminepillen diarree
N
Nielss_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa ik ga het gewoon snuiven..

moet je t gwn net als coke doen?

lijntje maken en hopsa opsnuiven die handel? want ik las ook iets over adem inhouden ofzo
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja werkt hetzelfde, lijntje maken neus erboven en snuiven maar :mrgreen:
op je hand leggen en snuiven werkt ook goed, het is maar net wat jezelf prettig vind :wink:
N
Nielss_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga morgen voor het eerst Speed doen.. heb wel al ervaring met een hoop andere dingen maar zou toch nog graag wat tips willen over hoe ik het t beste kan doen of andere handige tips. Ook een beetje in de andere topics gekeken maar vond dit ook wel handig!

Alvast bedankt!

Kusjess
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tsja .... wat moet ik zeggen?

Veel succes met je speed ?

Ga je een bommetje maken ?

:mrgreen:

Slaapse...
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je het snuift geen neusspray gebruiken enne niet gaan shoppen :mrgreen:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drink ook iets buiten water.. Mijn eerste keer speed gebruik misselijk geweest van het water.. :confused:
En probeer na veeeeeel uren wakker iets van yoghurt of fruit binnen te krijgen.
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
1) drink genoeg water
2) rust af en toe uit (belangrijk!!!)
3) zorg dat er iemand is die (half)nuchter is
4) wees voorbereid op een minder leuke "afkick"
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
let op met je alcohol gebruik, drink niet te veel, je voelt er toch niets van maar je kan wel alcoholcoma krijgen
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel veel water blijven drinken. Je kunt makkelijk uitdrogen, vind ik zelf, op speed. En laat iemand een beetje op je letten die er wat ervaring mee heeft. Ik zie zelf vaak dat mensen die voor de eerste keer speed nemen hun eigen (fysieke) grenzen snel voorbij gaan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
eet goed veel vita shit en vita pillen ...

als je niet kan slapen .. das het voordeel van echte pasta pep dan moet je gewoon gaan rusten oogdruppels toedienen en mastruberen !!!

Succes


Stonie
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom oogdruppels? :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heerlijk zo'n shotje oogdruppels.

Als ik eenmaal hard ga op de pep drogen mijn ogen na 24 uur goed uit.

Een druppeltje doet wonderen, lekker even een 15 minuten liggen druppeltjes inlaten weken en weer knallen.

Tip van de sluier

Stonie
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha wat een zorgzame pepgebruiker ben jij zeg. :beer:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
eet goed veel vita shit en vita pillen ...

als je niet kan slapen .. das het voordeel van echte pasta pep dan moet je gewoon gaan rusten oogdruppels toedienen en mastruberen !!!

Succes


Stonie
Klik om te vergroten...

en gááán met die megabanaaaaan :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Haha wat een zorgzame pepgebruiker ben jij zeg. :beer:
Klik om te vergroten...

Jullie spoelen je nasaale wegen ik mijn ogen ....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."