Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaa ik ga het gewoon snuiven.. moet je t gwn net als coke doen? lijntje maken en hopsa opsnuiven die handel? want ik las ook iets over adem inhouden ofzo"
"Ik ga morgen voor het eerst Speed doen.. heb wel al ervaring met een hoop andere dingen maar zou toch nog graag wat tips willen over hoe ik het t beste kan doen of andere handige tips. Ook een beetje in de andere topics gekeken maar vond dit ook wel handig! Alvast bedankt! Kusjess"