#1
Okay, die was grappig. 




Saivy zei:Dit is niet grappig eigenlijk.
Ik denk dat dit nederlandse humor isSaivy zei:Dit is niet grappig eigenlijk.

Jeller zei:Ik denk dat dit nederlandse humor isSaivy zei:Dit is niet grappig eigenlijk.![]()
Brandon zei:mmmh ik kon er wel om lachen![]()
Lappenpopje zei:Nee hoor, ben nederlands en vind het ook niet grappig![]()

Saivy zei:Dit is niet grappig eigenlijk.
Serenity zei:Saivy zei:Dit is niet grappig eigenlijk.
Het is heel zielig eigenlijk ja.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."