Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en Dinsdag

Speed en Dinsdag

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even een lekenvraagje, want speed was nooit zo mijn ding tot een maandje geleden... Klopt het dat als je donderdag/ vrijdag/zaterdag/zondag flink gebruikt hebt je je dinsdag echt compleet naar de hel voelt? Niks boeit je, iedereen kan dood vallen, en zelfs als er iets supermoois gebeurt heb je zoiets van uuuuhhhh..(?)

Pas nu, op donderdag dus, gaat het wel weer normaal...
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#2
uhm jeps... kheb vaak zondag ochtend als ik zaterdag aaf begin..

onrustig.. denken waar was voor nodig.. lusteloos ... leegehid.. wat je zegt.. bijv. ooie zonnige dag met leue dingen.. en steeds zit je maa rin je hoofd je kut te voelen en is nix leuk...!!

ik zie het altijd zo:
zolang je up bent zo lang ben je ongeveer ook down met tegenovergesteld effect ongeveer.. het fyne up gevoel.. flink op in gaan uitbuiten.. (tis eigenlijk schijn) net als dat het schijn is dat je je zo kut voelt... dan moet je gwn relaistisch nadenken en nadenken waar je je eigenlijk onrustig en kut over voelt.. thoort er gewoon bij.. tneemt niet weg dat je je kut voelt.. maar als je dr op in gaat dan ga je helemaal slecht.. als je die ' down' als echt beschouwd...

als je eenmaal goed heb gegeten en geslapen is het wel over.. en kun je alles wle relativeren waarom je je zo kut voelde...


kzit aan de pep heeujj :)
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#3
en tegenwoordig in weekend denken... nee ik doe het niet.. zovaak had ik weer zin en later kwam ik er weer achter hoe kut spul wel niet was... en op een of andere manier elk weekend weer zin dr in.. en denken ach die 'down' stelt nix voor.. en telkens weer achter komen.. waarom je zondags/maandags steeds denkt volgende x als ik zin heb!! hoevele zin ook!! denken aan dat je tegen jezelf dit heb gezegd toen: ik doe het niet meer..


en toch weer doen hea... hahahah kenker wat kut spul :P

maar ik geniet weer is
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
TechNora zei:
Even een lekenvraagje, want speed was nooit zo mijn ding tot een maandje geleden... Klopt het dat als je donderdag/ vrijdag/zaterdag/zondag flink gebruikt hebt je je dinsdag echt compleet naar de hel voelt? Niks boeit je, iedereen kan dood vallen, en zelfs als er iets supermoois gebeurt heb je zoiets van uuuuhhhh..(?)
Klik om te vergroten...

Jahaaaah, heeeel herkenbaar. En op een gegeven moment zit je op die dinsdag: "Hmmmm, als ik nou gewoon weer een klein beetje neem?" En dan doe je dat, en dan voel je je opeens weer heel lekker, en dan merk je dat je er eigenlijk ook heel goed op kunt werken (of studeren) en dan is het verslavingscirkeltje bijna rond....
Ben momenteel aan het stoppen, wil er echt van af!!
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
maverick zei:
en tegenwoordig in weekend denken... nee ik doe het niet.. zovaak had ik weer zin en later kwam ik er weer achter hoe kut spul wel niet was... en op een of andere manier elk weekend weer zin dr in.. en denken ach die 'down' stelt nix voor.. en telkens weer achter komen.. waarom je zondags/maandags steeds denkt volgende x als ik zin heb!! hoevele zin ook!! denken aan dat je tegen jezelf dit heb gezegd toen: ik doe het niet meer..


en toch weer doen hea... hahahah kenker wat kut spul :P

maar ik geniet weer is
Klik om te vergroten...
Herkenbaar...
Speed, my biggest enemy and biggest friend..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
herkenbare antwoorden hierboven :rolleyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaaaaa!! Precies jullie snappen het! En dan idd als je helemaal naar de tering bent denken van: nu ga ik hele tijd niks meer gebruiken, want dit is het allemaal niet waard, en wat een klotespul is het toch allemaal.

En dan zoals nu, voel ik me weer supergoed, en dan denk ik, ach, zo erg was het nou ook weer niet, en tis toch eigenlijk alleen maar lachen enzo, en ik doe alles nog, en ik ben jong dus ik mag best genieten, en de maatschappij snapt er niks van, en die leggen me dit gevoel op, maar ik beslis zelf wel of het goed voor me is of niet,, en dan sjees ik naar de stad en snuif ik gezellig met me vriendinnetjes wat van de wcpot :mrgreen:

Maar het blijft een luxeprobleem........
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk altijd maar: beter opgebrand als uitgedoofd :grin:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nja ik brand niet graag op na kilo's speed weg te hebben gewerkt. :P Zijn ook wel andere manieren voor. Ik heb overigens vrijdag, zaterdag en zondag speed gebruikt, heb geen comedown gehad erna en zelfs niet ook maar 10 % minder goed gevoeld dan normaal ofzo... was alleen wat moe. Ik snapte er niks van maar ik vind 't wel prima zo. =P En het waren geen kleine beetjes ofzo, dat ik die comedown niet had... weet ook niet waar het aan lag.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
Ik denk altijd maar: beter opgebrand als uitgedoofd :grin:
Klik om te vergroten...

Geniale uitspraak wederom! :grin:

Het valt bij mij wel mee tegenwoordig, vroeger was het meestal toch de maandag bij mij en zeker deze week nergens geen last van gehad, want toen begon de ellende op dinsdag! :P
Vrij nuchter moet ik wel zeggen deze dagen doorgebracht! :wave:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Jahaaaah, heeeel herkenbaar. En op een gegeven moment zit je op die dinsdag: "Hmmmm, als ik nou gewoon weer een klein beetje neem?" En dan doe je dat, en dan voel je je opeens weer heel lekker, en dan merk je dat je er eigenlijk ook heel goed op kunt werken (of studeren) en dan is het verslavingscirkeltje bijna rond....
Klik om te vergroten...

zo is het dus bij mij ook gegaan :rolleyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
Ik denk altijd maar: beter opgebrand als uitgedoofd :grin:
Klik om te vergroten...

Geniale uitspraak wederom! :grin:
Klik om te vergroten...

Ach ja, Neil Young citeren he.. :grin:
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#13
maverick zei:
uhm jeps... kheb vaak zondag ochtend als ik zaterdag aaf begin..

onrustig.. denken waar was voor nodig.. lusteloos ... leegehid.. wat je zegt.. bijv. ooie zonnige dag met leue dingen.. en steeds zit je maa rin je hoofd je kut te voelen en is nix leuk...!!
Klik om te vergroten...

woow perfect.. zo voel ik me nu dus.. ook een mooie dag.. gister aan de pep gezeten... 3e x voor mij.. ik wil het leuk houden namelijk.. :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik werd vanochtend wakker en was zo fucking pissig.. Ik had het zo ontzettend verschrikkelijk gehad met drugs en baalde zo van mezelf. Ik had me namelijk weer eens verslapen voor me werk en dat kwam natuurlijk door slaaptekort.

Toen maar weer in bed gedoken en nu 6 uur later gaat t alweer iets beter maar k voel me nog steeds een nutteloze evrcrackte junk. Gaat wel weer over :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
Ik werd vanochtend wakker en was zo fucking pissig.. Ik had het zo ontzettend verschrikkelijk gehad met drugs en baalde zo van mezelf. Ik had me namelijk weer eens verslapen voor me werk en dat kwam natuurlijk door slaaptekort.

Toen maar weer in bed gedoken en nu 6 uur later gaat t alweer iets beter maar k voel me nog steeds een nutteloze evrcrackte junk. Gaat wel weer over :)
Klik om te vergroten...

is me nog niet overkomen... ook ben ik niet brak meer... benieuwd of ik een dinsdag dipje ga krijgen van dat pilletje...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Supervlieg zei:
Ik werd vanochtend wakker en was zo fucking pissig.. Ik had het zo ontzettend verschrikkelijk gehad met drugs en baalde zo van mezelf. Ik had me namelijk weer eens verslapen voor me werk en dat kwam natuurlijk door slaaptekort.

Toen maar weer in bed gedoken en nu 6 uur later gaat t alweer iets beter maar k voel me nog steeds een nutteloze evrcrackte junk. Gaat wel weer over :)
Klik om te vergroten...

aaah, da's sneu. Jij had je toch ook al 'n keer ziek gemeld?
Succes :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
Supervlieg zei:
Ik werd vanochtend wakker en was zo fucking pissig.. Ik had het zo ontzettend verschrikkelijk gehad met drugs en baalde zo van mezelf. Ik had me namelijk weer eens verslapen voor me werk en dat kwam natuurlijk door slaaptekort.

Toen maar weer in bed gedoken en nu 6 uur later gaat t alweer iets beter maar k voel me nog steeds een nutteloze evrcrackte junk. Gaat wel weer over :)
Klik om te vergroten...

aaah, da's sneu. Jij had je toch ook al 'n keer ziek gemeld?
Succes :wink:
Klik om te vergroten...
Jah ik ben het goed aan het verpesten..
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#18
depressief zijn van tijd tot tijd is ook niet verkeerd. Kan je teminste eens de zaken relativeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."