#1
Wat versta jij dan onder het woord 'junk'?
Zou je denken.Droopy zei:0,333 mg ?![]()
Saivy zei:Droopy zei:0,333 mg ?![]()
Das niet zoveel hoor, toen ik 'verslaafd' was, nam ik iedere dag zo'n 1-3 gram en dat voor bijna een jaar.
@lysergine25: Je was er helemaal klaar mee, waarom ben je dan herbegonnen?
Sorry hoor maar wat belachelijk..lysergine25 zei:Tsja ik ben en blijf altijd een junkie .....
Nou ik gebruik de pep functioneel, bijna niet tot nooit recreatief.
Voor het werk en de langere autoritten en soms om me te doen ontwaken uit de lsd.
![]()
Lappenpopje zei:Sorry hoor maar wat belachelijk..lysergine25 zei:Tsja ik ben en blijf altijd een junkie .....
Nou ik gebruik de pep functioneel, bijna niet tot nooit recreatief.
Voor het werk en de langere autoritten en soms om me te doen ontwaken uit de lsd.
![]()
pep functioneel gebruiken.. Het is een drug! Het is niet functioneel!
Functioneel voor energie is genoeg slapen en een gezond leven!
Lappenpopje zei:Ook zo lekker te vergelijken, een kof koffie en pep.
Supervlieg zei:Geeft een prestatie die je bereikt hebt dmv speed je een voldaan gevoel?
Ik zou maar eens goed nadenken over wat jouw doelen zijn in het leven en wat je nou daadwerkelijk gelukkig maakt....
Nee, je behaald een prestatie die je nuchter niet zou kunnen halen, je hebt pep dus NODIG om op een bepaald niveau te komen wat ertoe kan leiden dat je nuchter onzeker wordt..Lana zei:Supervlieg zei:Geeft een prestatie die je bereikt hebt dmv speed je een voldaan gevoel?
Ik zou maar eens goed nadenken over wat jouw doelen zijn in het leven en wat je nou daadwerkelijk gelukkig maakt....
Wel een interessante vraag eigenlijk.. Ik ben benieuwd hoe mensen hier over denken.
Mij geeft een prestatie die ik op de pep heb behaald zeker zo´n voldaan gevoel als wanneer ik nuchter zou zijn geweest. Je bent het toch allemaal zelf, aan de pep of niet. Een kwaliteit die je totaal niet in je hebt, komt er op de pep ook niet uit.
Net als bijv. een examen, om maar wat simpels te noemen. Gehaald is gehaald.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."