#1
mooi gesproken en waar ....
0,5 gram is genoeg om verslaafd te raken.
![:cry:]()
0,5 gram is genoeg om verslaafd te raken.
Zou je denken.lysergine25 zei:Nou als jullie op de LSD nog even een 12 uur kunnen werken met deadlines dan wens ik je veel plezier ..
Op de 2C- B 2000 km rijden is onmogelijk ...
Op de XTC mijn helddesk functie voldoen is vragen om ontslag.
Op de pep kan ik werken en auto rijden en dat noem ik functioneel.
Pep gebruiken en in een gebouw hangen voor 3 dagen noem ik recreatief gebruik.
Dat je er wakker van blijft staat er buiten.
Groet
Stonie
Op het moment dat je dat ervaart en voelt, dat je druk bezig bent met je werk, Daar ben jij toch zeker wel mee bezig? Nuchter of niet, dat is op dat moment voor jouw van belang maar het komt uit jouw handen. De Amfetamine voegt niets toe aan je capaciteiten, hij maakt ze alleen toegankelijker.Lappenpopje zei:Dit hoor je ook te kunnen zonder drugs.. Alleen zonder drugs ben ik werkelijk trots op mezelf.TechNora zei:een kans om je mogelijkheden te ontdekken en verruimen.
Dat is hetzelfde als meer loskomen en vertellen door pep.. Het is geen echte eerlijkheid..
Alles is meer waard als het nuchter is en uit jezelf komt!
JewCookie zei:Precies hoe ik het hierboven heb beschreven.![]()
lysergine25 zei:Nou ik gebruik nog steeds pep capsules maar niet op die manier, 1 x per week en als er heel hard gewerkt moet worden iedere ochtend 1.
Maar per week geen 7 dagen 24 uur nonstop.
Ook na zoveel jaar maar is laten testen wat ik erin mieter.
PEP vrij was ik toen ook een aantal maanden maar ondertussen ....
PEP is inderdaad echte rotzooi, daarom neem zo min mogelijk en geniet zo lang mogelijk.
![]()
lysergine25 zei:Ik ben niet nog niet verslaafd aan de speed gelukkig
Stonie
). Tis niet bijster moeilijk 

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."