Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet verhaal van een speedjunkie....

Het verhaal van een speedjunkie....

47 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand die een 1/2 jaar clean is of meer ?

En dat geldt niet voor opiaten en alcohol en nicotine .....

De term junk is inderdaad grensloos en voor ieder anders.

Ik ben in ieder geval het laatste half jaar goed aan de pep geweest.

:hearteyes:

I love pep ...

I love LSd

I need THC

I am craving mescaline

I am afraid of the opium

:mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent een junk als je door de vuilniszakken de container niet meer ziet. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supervlieg zei:
Je bent een junk als je door de vuilniszakken de container niet meer ziet. :)
Klik om te vergroten...

Junk = letterlijk vertaald afval. Maar zo zie ik junks niet hoor :grin: . Dan zou ik mezelf ook afval vinden. Hoewel "afvallen" met speed wel het begin van mijn verslaving was.... (Njah, heb klein eetprobleem). Dat de kilo's er bij mij nu ook wel weer dubbel zo hard bijkomen vind ik wel de keerzijde van mijn stopactie, maar wil ook graag een kindje krijgen, dus ik wen maar alvast aan het idee van dikker worden....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Japi-10 zei:
Oke ik heb een vraagje tussendoor even past wel hierbij.
Ben je ook een junk als je veel gebruikt maar niet verslaafd bent zoals lysergine25 ?
Klik om te vergroten...

Je bent een junk, als je met drugs skunkt!
(hihi, heb ik net bedacht en ik vind het zelf heeeel grappig :grin: )
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt een stom gezicht al die Pipi Langkouzen achter elkaar.....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
I am afraid of the opium
Klik om te vergroten...

Heb ik toevallig thuis liggen, (echt toevallig, laatst van iemand gekregen heb het nu voor het eerst in mijn geheime drugsdoosje zitten en het is geen REET an!).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi gesproken en waar ....

0,5 gram is genoeg om verslaafd te raken.

:cry:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
:mrgreen: :mrgreen: Zou je denken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
OK iedereen denkt dat ik veel uit mijn nek lul, uiteraard doe ik dat ook, dat is mijn grootste hobbie.

Dit forum bezocht ik voor het eerst in 2005, ik wou toen met de pep een afval programmaatje opzetten.
Ik ben toen geen lid geworden, heb toen alleen gelezen.
Ik heb gedurende een 6 maanden iedere ochtend 0m 07.00 Am een amfetamine capsule genomen, van 0,333 mg.
Het gevolg is dat je dan verslaafd raakt en moet afkicken.
Naast alle lichaamlijke bijverschijnselen kan ik nu met enige zekerheid vertellen wat speed met je doet. De gevolgen zijn nooit positief, je maakt geen vrienden op de speed, je wint geen terrein op de speed.
Je totale karakter wordt gesloopt en je wordt langzaam geisoleerd in je eigen wereld. Vrienden verliezen is er een groot risico van.

Spuiten en snuiven doe ik niet, van de orale inname nooit maag perforaties opgelopen, nooit geen een enkel probleem gehad met mijn maagdarm kanaal.
Daarnaast nam ik ook nooit bij, slapen en eten komen uiteindelijk gewoon weer terug, ook je ontlasting komt uiteindelijk gewoon weer op gang.
De spieren en pezen krompen met de maand in, mijn lichaamsgewicht zakte gestaag maart ik at ook gewoon iedere dag zoveel mogelijk, wel veel gezonde shit en weinig vet. Het krimpen van mijn aanhechtingen vond ik bijzonder vervelend, de krampen en de stuiprtrekkingen waren onplezierige nadelen van de amfetamine.
Dus ik dook iedere dag om 12.00 am erin en k stond om 06.00 Am weer op ik werkte 6 dagen per week.

Op Zondag was ik altijd peploos, voor mij een geestelijk aanknoopspunt dat ik niet verslaafd zou zijn. Wel dus ....

De afkick was zoals alle afkicks geen plezierig iets, na 2 weken van slapen en niets doen kreeg ik mijn eigen energie weer terug. 2 weken niets doen dus vooral niet werken en wanneer je slaap had gewoon gaan slapen. voor de rest was de afkick een peuleschilletje in vergelijking met de nicotine. Trillen en psychoses had ik dus ook niet, het slapen en het etern weerhouden deze symptonen. Huilen en zeuren dat ik me zo ziek en zo moe en zo kut voelde heb ik nooit gedaan, het stoppen met de speed was een opluchting, ik was er helemaal klaar mee.

Misschien dat er vragen zijn of opmerkingen ...

Ik luister.

Stonie
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
0,333 mg ? :openmouth:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is heel goed van je het is lastig speed los te laten tot op het moment dat je het niet meer wil die speed. Vanaf dan lukt het je wel als je even doorzet. Ben nu zelf ook 2 maanden 100% vrij van speed, leven is beter zonder die zooi.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik gebruik nog steeds pep capsules maar niet op die manier, 1 x per week en als er heel hard gewerkt moet worden iedere ochtend 1.
Maar per week geen 7 dagen 24 uur nonstop.
Ook na zoveel jaar maar is laten testen wat ik erin mieter.
PEP vrij was ik toen ook een aantal maanden maar ondertussen ....

PEP is inderdaad echte rotzooi, daarom neem zo min mogelijk en geniet zo lang mogelijk.

:hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pep werkt gelukkig niet voor me. Maar ergens vind ik dat toch ook wel jammer..
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eigenlijk wel een mooie afkick. Dat is zeker een goed gevoel als je nokt omdat je er helemaal klaar mee bent voor je gevoel. Dan is het idd een bevrijding.

Mijn afkick van speed verliep heel gek. De eerste tijd sliep ik me natuurlijk een slag in de rondte. En daarna had ik continue de slappe lach. Om alles schoot ik in een onbedaarlijke lachbui. Het sloeg helemaal nergens op. Misschien kwam de spanning van al die jaren eruit ofzo. Ik besefte toen ook dat ik al heel lang niet echt heb gelachen zeg maar.
Dat heeft wel een maand geduurd denk.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Droopy zei:
0,333 mg ? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Iedere ochtend 0,3 gram verse pep ....

:hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Droopy zei:
0,333 mg ? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Das niet zoveel hoor, toen ik 'verslaafd' was, nam ik iedere dag zo'n 1-3 gram en dat voor bijna een jaar.

@lysergine25: Je was er helemaal klaar mee, waarom ben je dan herbegonnen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tsja ik ben en blijf altijd een junkie .....


Nou ik gebruik de pep functioneel, bijna niet tot nooit recreatief.

Voor het werk en de langere autoritten en soms om me te doen ontwaken uit de lsd.


:hearteyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Droopy zei:
0,333 mg ? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Das niet zoveel hoor, toen ik 'verslaafd' was, nam ik iedere dag zo'n 1-3 gram en dat voor bijna een jaar.

@lysergine25: Je was er helemaal klaar mee, waarom ben je dan herbegonnen?
Klik om te vergroten...

veel of niet veel, toch kan een kleine hoeveelheid je lichaam veel verder uitputten als een grote hoeveelheid.. Het ligt er maar net aan op welke manier / momenten je gebruikt en hoe je leven eromheen eruit ziet. :)

Voor de één kan een kleine dosis van bijvoorbeeld 0,1 gram per dag net zo verslavend zijn als een ander die 1 gram per dag gebruikt. Juist hoe erg je mentaal verslaafd bent aan het stofje, ongeacht de hoeveelheid, bepaald hoe moeilijk het voor diegene word om er mee te stoppen.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Tsja ik ben en blijf altijd een junkie .....


Nou ik gebruik de pep functioneel, bijna niet tot nooit recreatief.

Voor het werk en de langere autoritten en soms om me te doen ontwaken uit de lsd.


:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Sorry hoor maar wat belachelijk..
pep functioneel gebruiken.. Het is een drug! Het is niet functioneel!
Functioneel voor energie is genoeg slapen en een gezond leven!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lappenpopje zei:
lysergine25 zei:
Tsja ik ben en blijf altijd een junkie .....


Nou ik gebruik de pep functioneel, bijna niet tot nooit recreatief.

Voor het werk en de langere autoritten en soms om me te doen ontwaken uit de lsd.


:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Sorry hoor maar wat belachelijk..
pep functioneel gebruiken.. Het is een drug! Het is niet functioneel!
Functioneel voor energie is genoeg slapen en een gezond leven!
Klik om te vergroten...

Waar drinkt de gemiddelde mens een kop koffie voor?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."