Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe snel rechtstaan

Te snel rechtstaan

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KbouterkindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie ook soms als je een grote hoeveelheid speed binne heb en ff niet meer gegeten heb en dan te snel rechtsta dat je heel misselyk word , dat je kop percies ontploft en je niets meer zie
K
KbouterkindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit al 2 keer gehad . 1 keer ben ik bewusteloos gegaan in men kamer en andere keer heb ik 5 minute op de grond gelegen kon niet praten en amper bewegen
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebeurt me altijd op de 2e dag rond 6uur.. Je reserves zijn op en je maag helemaal leeg. Ondanks dat ik zelf ook wel eens faal is dit te voorkomen door gewoon af en toe wat weg te proppen.

kheb me arm wel eens open gehaald toen ik neerpleurde tegen me deur, me huisgenoot ging stuk van t lachen toen ie t hoorde :cry:

Dit is ook t moment dat je beter naar je bed kan gaan.. maar als je dat nog niet doorhad dan geef ik t op :grin:
K
KbouterkindLid
01-01-2024, 00:00
#4
wil ik ook altyd doen maar ik graak er nooit :grin:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#5
is volgens mij lage bloeddruk
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik heb ook de volgende dag altijd dat het zwart ziet voor m´n ogen als ik snel opsta.
Maar verder geen misselijkheid e.d.
Ook nog nooit flauwgevallen.
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heeft iid te maken met een lage of hoge bloeddruk.
Ik krijg vaak een soort rilling over me heen als ik snel opsta met overmatig speedgebruik.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het zelfs zonder speed.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Delirium zei:
Ik heb het zelfs zonder speed.
Klik om te vergroten...

ik ook maar op speed heb ik het harder :(
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb dat ook wel eens als ik nuchter ben.

Voordat ik drugs gebruikte ben ik zelfs een keer flauwgevallen erdoor.
Sindsdien, als ik dat voel, dan hou ik me gelijk vast aan iets om steviger te staan zegmaar...

Met speed heb ik het idd ook :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je daar last van hebt neem je toch gewoon minder?
Lijkt mij een simpele oplossing.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Ik heb het zelfs zonder speed.
Klik om te vergroten...
K
Koele_KomunikatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
DAt is dus een te hooge bloeddruk pep-aape, willen jullie dood ofso?
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb het een aantal keer gehad al zelfs voordat ik drugs gebruikte, 1 keer was het zo erg dat ik terplekke weer op de grond viel ( blackout ) en ik er gewoon niks aan kon doen. Volgens mij zakt je bloed dan gewoon even te snel naar beneden zo iets, zodat je eventjes een paar ( mili? ) seconden niks aan je hersens hebt.
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, een bekend probleem. Word altijd licht in mijn hoofd en soms word het wit of zwart voor me ogen. Maar ben nog nooit knockout gegaan. Als het te erg is moet je gewoon weer gaan zitten :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
MichaelMayhem zei:
Heeft iid te maken met een lage of hoge bloeddruk.
Ik krijg vaak een soort rilling over me heen als ik snel opsta met overmatig speedgebruik.
Klik om te vergroten...

Ik had bij mijn laatste keer pep (iets van 0,5 gram) constant rillingen / tintelingen over mijn lijf voelde super!

Is dit wel een effect wat iedereen heeft ?
Of alleen bij de eerste keren.. ?

Of dat ik het had / heb heeft dat te maken met lage/hoge bloeddruk ?
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#17
NexxtGen zei:
komt door een te lage bloeddruk en het vooroorzaakt een te laag zuurstofgehalte in je hersenen. Als ik het heb, voel ik mijn hart ook flink te keer gaan de secondes erna.
Klik om te vergroten...
idd ja dan kruipt ie helemaal in me maag dat hart
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#18
komt door een te lage bloeddruk en het vooroorzaakt een te laag zuurstofgehalte in je hersenen. Als ik het heb, voel ik mijn hart ook flink te keer gaan de secondes erna.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."