#1
weet er toevallig iemand truckskes vo in slaap te kunne valle na een paar lijne speed??
grtzz
grtzz
***Star_System*** zei:als ik speed gehad heb en ik neem Diazepam als ik wil pitten dan valik echt zo in slaap, diazepam is echt n wondermiddel haha
richie87 zei:werkt bij mij soms averechtsFormshift zei:veel blowen![]()

casa_696969 zei:Doorgaan was me dat nu life is a party![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe ik intss al sinds yesterday 8.30 wakker en vrees dat ik er niet zal inliggen voor 4u vanacht je bent maar 1x jong enhet zo lang mogelijk trekken is mijn advies vanaf mijn 45ste zal ik mss wat minderen de jaren van de wijsheid of is dat 18 deju in de war haha it's weekend so it mean's party anyway
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."