Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin slaap vallen

in slaap vallen

42 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
h
hondacivicLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet er toevallig iemand truckskes vo in slaap te kunne valle na een paar lijne speed??
grtzz
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#2
veel blowen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
eten en eten ....

minder snuiven.

eerder snuivern ?

slaapmiddelen ?

paar uurtjes neuken ?

:hearteyes:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#4
poepe
zuipe
weed
slaappillen
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet snuiven?
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#6
van mij mag je...
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#7
van mij ook maar dan moet je daarna wel niet de intentie hebbe van lekker in je bedje te gaan kruipen want das juist het leuke aan speed dat je ervan wakker blijft
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind dat je daar toch wel verschil in hebt. ik heb liever veel high en weinig wakker blijven... maar dat ligt aan de kwaliteit van je spul...
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Yoga! je cocentreerd je enkel op je ademhaling en hartslag. je komt tot rust, langzaam in een trance..........
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


NOG NIET BIJNA !!!!! Als je echt goed spul hebt vergeet het dan maar, kan je beter iets nuttig gaan doen. totdat je voelt dat het zou gaan om te slapen.
Ma ja... tegen dan mag je weer werken of school of.....
Veel geluk dermee.
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij mij ook, kan dan afentoe heel paranoide worden...
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen last van. Gewoon jezelf dwingen tot slapen (en eten). Op een gegeven moment kan je slapen en eten wanneer je maar wilt, ongeacht hoeveel je gebruikt hebt.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
***Star_System*** zei:
als ik speed gehad heb en ik neem Diazepam als ik wil pitten dan valik echt zo in slaap, diazepam is echt n wondermiddel haha
Klik om te vergroten...

Hoe kom jij daar aan dan ? zijn toch niet zo makkelijk te verkrijgen die dingen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
richie87 zei:
Formshift zei:
veel blowen
Klik om te vergroten...
werkt bij mij soms averechts :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik altijd met alcohol :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet gewoon accepteren dat je niet kunt gaan slapen voordat je slaap krijgt. Dus ga iets doen. Of even rusten gewoon liggend op bed voor je uit staren is al genoeg.

Als je een hoge tolerantie hebt opgebouwd, en dit is met name bij dextro-amphetamine het geval, dan kun je op een gegeven moment kiezen of je na een lijn doorgaat of gaat slapen... klinkt raar maar het werkt wel zo. Dex geeft trouwens ook een nogal heftige 'crash' waarbij je op moet passen niet direct in slaap te vallen ongeacht wat je aan het doen bent op dat moment.

Niet te vaak speed nemen en accepteren dat je lang wakker bent. Een nachtje overslaan is niet zo erg dat kan zonder drugs ook. Dus niet druk maken.

:smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ Gaat lekker.
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is meer dat je niet probeert om te slapen met speed op, als je gewoon op bed je bed neerploft en je ogen dichtdoet brengt de space je zo in dromenland. voor mij is het ook niet vreemd om voor het slapen nog ff een bommetje te nemen, als die dan inslaat ben ik in 1 keer K.O
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volges mij heeft ie heus wel geslapen onderhand hehe :P
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flink blowen.
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Doorgaan was me dat nu life is a party :sunglasses: :wave: :) :tearsofjoy: :beer: :sunglasses: hehe ik intss al sinds yesterday 8.30 wakker en vrees dat ik er niet zal inliggen voor 4u vanacht je bent maar 1x jong enhet zo lang mogelijk trekken is mijn advies vanaf mijn 45ste zal ik mss wat minderen de jaren van de wijsheid of is dat 18 deju in de war haha it's weekend so it mean's party anyway :wave: :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
casa_696969 zei:
Doorgaan was me dat nu life is a party :sunglasses: :wave: :) :tearsofjoy: :beer: :sunglasses: hehe ik intss al sinds yesterday 8.30 wakker en vrees dat ik er niet zal inliggen voor 4u vanacht je bent maar 1x jong enhet zo lang mogelijk trekken is mijn advies vanaf mijn 45ste zal ik mss wat minderen de jaren van de wijsheid of is dat 18 deju in de war haha it's weekend so it mean's party anyway :wave: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

omg

wat een chaos

gebruik aub komma's of puntjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."