Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoudbaarheid pasta

houdbaarheid pasta

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
hehe..wel een denkertje ma hijs wel leuk! :stoned:
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, ik zie mn opa da al doen :P

Weet niet exact hoelang , dus ben wel geïnteresseerd. 'k Krijg namelyk binnekort mn eige ijskast op mn kamer :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het z'n vocht maar heeft bewaard. van de nattigheid moet ie het hebben.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
schranziewanzie zei:
Benn zei:
"Kijk eens wat opa vroeger gebruikte,,
Klik om te vergroten...
wat bedoel ja daar in godsnaam nu mee
begrijp het nie echt :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

dat hij het nu in de vriezer legt en het spul over een jaar of 40 er uit haalt om het vervolgens aan zn kleinkinderen te laten zien :grin: goeiemorgen schrans, slaap tekort :wink:
Klik om te vergroten...
ja idd toen had ik slaap tekort
als ik het nu lees begrijp ik zelf nie hoe the fuck ik da nie kon begrijpen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wil ff geen nieuw topic maken.
Maar hoelang is houdbaar gewoon op kamertempratuur in sealtje ?

Zonder dat kwaliteit verloeren gaat
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Japi-10 zei:
Wil ff geen nieuw topic maken.
Maar hoelang is houdbaar gewoon op kamertempratuur in sealtje ?

Zonder dat kwaliteit verloeren gaat
Klik om te vergroten...
2 a 3 weken,miss langer.
probeer en gij zult ondervinden!!
zo duur is speed ook niet dus boeit het iets??? :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het boeit wel degelijk maarja oke is wel ok die 3-4 weken :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het boeit eigenlijk alleen als je voor jezelf een voorraadje in wil slaan ivm kwantumkorting. Eigenlijk zouden we allemaal een aparte vriezer neer moeten zetten voor de drugs. Die maak je tenminste niet elke los voor een pak kipnuggets enzo, dan blijft de temperatuur lekker constant undsoweiter.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
*ziet een gat in de markt*

na de minikoelkast (voor 2 flesjes drinken) nu de minivriezer :mrgreen:
(voor euhm... :flushed: 2 ijsjes)
g
goaflasherLid
01-01-2024, 00:00
#10
boy zei:
Enkele maanden tot jaren, het is redelijk stabiel spul. Je moet de bewaringsomstandigheden wel constant houden als je het echt om het bewaren doet.
Klik om te vergroten...

Dus in de vriezer kan helemaal geen kwaad?
Mij hebben ze wijsgemaakt dat dat niet goed is omdat het dan gaat kristaliseren.. Ma da is dus net wél goed, ofwa :confused:
e
eddy666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
in de vriezer is het wel te doen daarbuiten zou ik het niet langer dan een paar weken doen aangezien in de pasta toch altijd nog wat zuur resten zitten die zorgen voor oxidatie..
h
hardcoreslaveLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn vraag is hoelang kan je speed als het pasta is eigenlijk bewaren als je het in de vriezer bewaart.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Enkele maanden tot jaren, het is redelijk stabiel spul. Je moet de bewaringsomstandigheden wel constant houden als je het echt om het bewaren doet.
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#14
"Kijk eens wat opa vroeger gebruikte,,
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Benn zei:
"Kijk eens wat opa vroeger gebruikte,,
Klik om te vergroten...
wat bedoel ja daar in godsnaam nu mee
begrijp het nie echt :confused: :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
schranziewanzie zei:
Benn zei:
"Kijk eens wat opa vroeger gebruikte,,
Klik om te vergroten...
wat bedoel ja daar in godsnaam nu mee
begrijp het nie echt :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

dat hij het nu in de vriezer legt en het spul over een jaar of 40 er uit haalt om het vervolgens aan zn kleinkinderen te laten zien :grin: goeiemorgen schrans, slaap tekort :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."