Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe hersens "bevriezen"

Je hersens "bevriezen"

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik herken het niet.
In al die jaren nog nooit last gehad van hevige pijn in mijn hoofd na het snuiven. Ben ook benieuwd wat het kan zijn.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap wel wat je bedoeld met dat bevriezen! Als ik dat heb is t: snuiven, dan een blik naar boven, dan iiiiiiiiiiiiii, en zink ik in de bank, en blijven mijn ogen zeker een minuut dicht. Maar tis best een hele ervaring, niet fijn ofzo, maar wel een belevenis.
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#3
EclipX zei:
Ik heb soms, alee bijna altijd, wanneer ik een redelijke grote lijn snuif, ik meteen pijn in mijn neus + hoofd. Ik snuif het via één neusgaatje, bv aan de rechterkant dan heb ik voor ongeveer 5minuten, helse pijn in mijn rechterneus + rechter-hoofd. En dat is echt flippen, gelukkig gaat dat wel over na ongeveer 5minuten. Is dit normaal? Of niet echt?
Klik om te vergroten...

Dan heb je behoorlijk slechte pep, of je neus is al helemaal weggerot, of je neus kan er niet goed tegen, of een combinatie van al het vorige :wink:
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je altijd door het zelfde neusgat snuift verbaasd t me niet zo...
heb je t ook bij t andere neusgat?
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb soms, alee bijna altijd, wanneer ik een redelijke grote lijn snuif, ik meteen pijn in mijn neus + hoofd. Ik snuif het via één neusgaatje, bv aan de rechterkant dan heb ik voor ongeveer 5minuten, helse pijn in mijn rechterneus + rechter-hoofd. En dat is echt flippen, gelukkig gaat dat wel over na ongeveer 5minuten. Is dit normaal? Of niet echt?
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#6
5 minuten is wel heel lang,ik heb het meestal direct met de snuif maar is na een paar seconden verdwenen,wat voel je dan,piekt het of is het echt pijn ..beschrijf het is
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met dikke lijnen bedoel ik ook dikke lijnen, weet afmetingen niet, maar het is alsinds groter dan een gewone standaard lijn. Wss komt het gewoon daardoor? Hoe omschrijf ik het. Echt alsof je hersens bevriezen, een beetje 't zelfde wat je hebt als je héél koud ijs opeet, en dan zo'n ice-brain ofzo krijgt :grin: Verder heb ik er geen last van hoor, en gaat alles superlekker. Was eergisteren, voel me nu wel kut, moe, en nog stééds geen honger... pfff, vanavond lekker slapen, ben nu @ work. Volgend weekend ga ik er weer tegenaan, en ik zal dan eens goed onthouden wat ik voel nadat ik snuif, en het dan later hier op posten
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
5 minuten helse pijn klinkt niet echt goed als je het mij vraagd. :rolleyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
zou het misschien kunnen dat je op de verkeerde manier snuift? buisje te diep in je neus ofzo?
ik heb hier al ooit eens een topic gelezen over hoe goed snuiven, maar weet niet meer hoe het heet.
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet het ook niet, ik heb er alsinds geen lichamelijke last van. Ik snuif gewoon meestal met een biljet van 5€. Kzal de lijn eens wa dunner maken :grin:
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#11
denk niet dat het veel uitmaakt,lijn dunner of dikker,misschien is andere pep kopen,ligt misschien daaraan
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jammer dat je in Belgie woont, anders had je je pep een keer kunnen laten testen. Misschien ligt het aan het versnijmiddel waar je niet tegen kunt.

Ik had een keer coke die schoongemaakt was met benzeen en heel die lucht en smaak hing er nog aan. Mijn kop barstte ook uit elkaar toen ik ervan snoof. Terwijl de rest lekker door snoof.
Normaal ga ik altijd langs m´n eigen dealer waar ik nooit voor vervelende verrassingen kom te staan, maar die dag ging ik een keertje vreemd :P Was mijn straf denk :grin:

Misschien net zoals Dline al zegt, koop eens andere pep. Andere dealer zoeken dan.
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd, had er nooit aan gedacht, maar misschien is ligt het wel aan de wiet.

De speed die ik meestal heb is wit, zoals poeder. En dat heeft wel een lekker effect, maar mss komt het daardoor dat ik pijn heb.
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#14
EclipX zei:
Idd, had er nooit aan gedacht, maar misschien is ligt het wel aan de wiet.

.
Klik om te vergroten...


??? ging het hier niet over speed?? :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet snuiven kan ook, toch? Nutteloos, maar het kan wel.
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dline zei:
EclipX zei:
Idd, had er nooit aan gedacht, maar misschien is ligt het wel aan de wiet.

.
Klik om te vergroten...


??? ging het hier niet over speed?? :grin:
Klik om te vergroten...

Jezus wat zeg ik nu toch, ik ben nog aan het bekomen van 't weekend, ben wat verstrooid & moe, je weet wel... ik had het dus wel degelijk over speed
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb het meestal na overmatig gebruik van speed, ook heel veel 'rillingen' in je hoofd.
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgens mij is het gewoon goede speed :P

'rillingen' in je hoofd krijgen is overigens perfect normaal. ik vind het een leuk gevoel.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lana zei:
Jammer dat je in Belgie woont, anders had je je pep een keer kunnen laten testen. Misschien ligt het aan het versnijmiddel waar je niet tegen kunt.

Ik had een keer coke die schoongemaakt was met benzeen en heel die lucht en smaak hing er nog aan. Mijn kop barstte ook uit elkaar toen ik ervan snoof. Terwijl de rest lekker door snoof.
Normaal ga ik altijd langs m´n eigen dealer waar ik nooit voor vervelende verrassingen kom te staan, maar die dag ging ik een keertje vreemd :P Was mijn straf denk :grin:

Misschien net zoals Dline al zegt, koop eens andere pep. Andere dealer zoeken dan.
Klik om te vergroten...

Serieus zeker dat het coke was? Moet je dat niet met ether doen de laatste stap? en wassen met ammoniak,?
Of is dat een fabeltje? Iemand enig idee of het recept liggen?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
getitd0n3 zei:
Lana zei:
Jammer dat je in Belgie woont, anders had je je pep een keer kunnen laten testen. Misschien ligt het aan het versnijmiddel waar je niet tegen kunt.

Ik had een keer coke die schoongemaakt was met benzeen en heel die lucht en smaak hing er nog aan. Mijn kop barstte ook uit elkaar toen ik ervan snoof. Terwijl de rest lekker door snoof.
Normaal ga ik altijd langs m´n eigen dealer waar ik nooit voor vervelende verrassingen kom te staan, maar die dag ging ik een keertje vreemd :P Was mijn straf denk :grin:

Misschien net zoals Dline al zegt, koop eens andere pep. Andere dealer zoeken dan.
Klik om te vergroten...

Serieus zeker dat het coke was? Moet je dat niet met ether doen de laatste stap? en wassen met ammoniak,?
Of is dat een fabeltje? Iemand enig idee of het recept liggen?
Klik om te vergroten...

Oh pardon, ik vergiste m´n eigen, zal idd ether zijn geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."